151

1.6K 77 1
                                    

Hario pozicija.

„Niekada nebučiavau ir nesakiau." Jamie nusišypsojo.

„Ačiū.." nustojau kalbėti kai už kelių pėdų pamačiau rudus plaukus.

Jos akys plačios, o apatinė lūpa drebėjo. Šūdas, ji turbūt išgirdo mane. Tessa pradėjo lipti laiptais. 

„Tessa! Palauk!" šaukiau už jos.

Tokia girta, kaip ji, ji tikrai greitai leidosi laiptais. Kodėl ji visada turi bėgti nuo manęs?

„Tess!" sušukau vėl, stumdamas žmones sau iš kelio.

Pagaliau, kai buvau kelias pėdas nuo jos, ji padarė tai, kas privertė sulinkti kelius. Šviesiaplaukis šiknius iš anksčiau, kuris tikrino ją lauke, jis sušvilpė jai priversdamas sustoti ją prieš jį. Ji nusivaipė ir paėmė jam už marškinių.

Ką po galais ji ketina daryti? Ar ji ketina..

Ji atsakė į mano mintis pažiūrėdama atgal ir tada prispausdama savo lūpas prie jo.

Greitai mirksėjau, norėdamas padaryti jog tai dingtų. Nedingo. Ji nedarytų to, ne Tessa, nesvarbu, kokia pikta ji būtų. Jis yra akivaizdžiai nustebęs dėl jos veiksmų, bet jis greitai apvyniojo rankas aplink jos liemenį. Jos burna prasivėrė ir įkišo rankas į plaukus, taip tempdama juos. Negaliu suvokti to, kas iš tikrųjų dabar vyksta.

„Harry! Liaukis!!" ji šaukė.

Liautis ką?

Kai vėl sumirksėjau, buvau ant to vaikino ir jo lūpa buvo prakirsta. Aš jau trenkiau jam?

„Hari, prašau!" ji vėl šaukė.

Greitai nulipau nuo jo, prieš spėjant miniai susirinkt aplink mus.

„Kas per šūdas?" blondinas sudejavo.

Norėjau spirti į jo prakeiktą galvą, bet bandžiau sulaikyti pats save. Ji turėjo nueiti ir padaryti tai, priversdama sugriauti viską dėl ko dirbau. Patraukiau link durų, nežiūrėdamas ar ji seks mane.

„Kodėl trenkei jam?" kai pasiekiau mašiną už manęs pasigirdo jos balsas.

„O kaip tu manai Tessa? Gal todėl, kad tu suknistai bučiavaisi su juo!" šaukiau ant jos.

Jau buvau beveik pamiršęs šį jausmą, šis adrenalino antplūdis ir pažįstamas gėlimas krumpliuose. Aš tik vieną kartą trenkiau jam.. bent jau taip manau.. taigi, tai nėra taip blogai, aš noriu daugiau.

„Kodėl tau rūpi? Tu pabučiavai tą merginą! Galbūt daugiau nei bučiavau! Kaip tu drįsti?" ji pradėjo verkti.

„Ne! Tu neverksi Tessa. Tu ką tik pasibučiavai tiesiai prieš mane!" mano rankos susijungė su mašinos stogu.

"Tu padarei dar prasčiau! Girdėjau kaip liepei tai merginai patylėti apie judu Louis kambary!"

"Tu netgi nežinai apie ką mes kalbėjomės! Aš nieko nebučiavau!"

"Taip, bučiavai! Ji sakė, jog nebučiuos ir nesakys!" Ji suriko mosikuodama rankomis lyg idiotė.

Velnias, ji tokia erzinanti.

"Tai tiesiog suknistas pasakymas, ji turėjo omenyje, jog niekam nieko nesakys apie mūsų pokalbį arba apie tai, kad rūkėme žolę!" 

"Tu rūkei žolę?" Ji aiktelėjo.

"Ne, bet koks skirtumas! Po velnių, tu mane apgavai!" Patempiau savo plaukus.

"Tuomet kodėl palikai mane, tam jog susitiktum su ja , o tada liepei niekam neprasitarti, tai visiškai nelogiška!"

Po 2Where stories live. Discover now