Hario pozicija.
„Jis geriau tegu neliečia mano daiktų" įspėjau tessa, kol laukėm kol Kimberly atveš čia Smitą.
Vis dar nesuprantu kdėl jie jo kartu nesivežė į ligoninę.
„Gal nustok skųstis, elgiesi blogiau nei jis, o jam tik penkeri" Tessa pabarė mane, o aš pavarčiau akimis.
„Aš tik pasakiau tik tiek. Tu sutikai su tuo, tad tai tavo problema, ne mano" priminiau jai.
Žinoma ji ignoravo mane ir nuėjo į virtuvę. Beldimas į duris pranešė, kad jie jau atvyko, tad aš atsisėdau ant sofos ir leidau Tesai būti tai, kuri atidarys duris. Ji pažiūrėjo į mane, bet neprivertė svečius.. savo svečius laukti ilgai ir pasitiko juos su plačiausiai ir šviesiausia šypsena.
„Ačiū tau labai! Net neįsivaizduoji, kaip jūs mane išgelbėjot, net neįsivaizduoju ką būčiau darius jei nebūtum galėjus pabūt su Smitu. Kristijanas labai setfa, jis visur privėmė ir mes.." kimberly praktiškai drebėjo.
„Viskas gerai ,tikrai" Tes nutraukė ją, esu tikras dėl to, kad ji nenori girdėti Kristijano simptomų.
„Gerai, na jis mašinoje, tad aš geriau eisiu. Smitas yra gana savarankiškas, jis praktiškai pats prisižiūri save ir jis praneš jums jei jam ko nors reikės." Ji paėjo į kairę atidengdama mažą berniuką su purvinai blondiniškais plaukais.
„Hey Smitai! Kaip laikais?" Tesa prakalbo keistu balsu, kurio dar niekad nebuvau girdėjęs.
Berniukas nieko neatsakė tik nusišypsojo jai ir praėjęs Kimberly nuėjo į svetainę.
„Jis nelabai daug kalba." Kimberly pasakė Tesai, kai pamatė liūdna mimiką ant jos veido.
„Gerai, dabar aš tikrai išeinu!" Kim nusišypsojo ir uždarė duris paskutinį kartą pamojuodama Smitui.
„Ar tu alkanas?" Tessa jo paklausė.
Jis papurtė galvą.
„Ištroškęs?"
Tas pats atsakymas, tik šį kartą jis atsisėdo ant sofos prieš mane.
„Nori pažaisti?"
„Tess, aš manau, kad jis nori tiesiog sedėti čia" pasakiau jai ir pastebėjau kaip jos skruostai parausta.
Junginėjau per kanalus, tikėdamas surasti ką nors įdomaus, kol Tessa bus auklė.
„Atsiprašau Smitai, tik noriu žinoti ar tau viskas gerai" ji atsiprašė ir jis linktelėjo.
Po kelių minučių nejaukios tylos Tessa atsistojo prie sofos ir galėjau matyti kaip sužlugo jos planai. Ji tikėjosi, kad jis bus energingas ir pasiruošęs su ja pažaisti. Vietoj to, jis nepasakė nė žodžio.
Jo apranga nepriekaištinga, jo maži balti teniso batai atrodo, lyg dar nebūtų dėvėti. Kai pažiūrėjau į jo mėlynus polo marškinėlius jo akys buvo įsmeigtos į mane.
„Ko?" paklausiau ir jis greitai nusuko žvilgsnį.
„Harry!" Tessa sudejavo.
„Ką? Viskas ką padariau tai norėjau žinoti kodėl jis spokso į mane" paprastai atsakiau ir perjungiau kanalą. Paskutinis dalykas kurį noriu žiūrėti tai ‚The Kardashians'
„Būk malonus" ji pažiūrėjo į mane.
„Esu" pavarčiau akis.
„Einu padaryti vakarienė, Smitai nori eiti su manimi ar sedėti su Hariu?" tessa paklausė berniuko.
Jaučiau jo žvilgsnį į mane, bet aš pasirinkau nežiūrėti į jį, jam reikia eiti su ja. Ji čia yra auklė, ne aš.
„Eik su ja" pasakiau jam.