111

1.7K 94 0
                                    

Po trečio pyptelėjimo padėjau ragelį ir padėjau telefoną ant kriauklės krašto. Kodėl po galais jis neatsiliepia? Jis skambino man visą.. suvibravo mano telefonas ir jis vos neįkrito į vandenį, kas privertė nusijuokti. Neįsivaizduoju kodėl, bet tai pasirodė linksma. Hario vardas pasirodė ant ekrano ir aš šlapiais pirštais perbraukiau per ekraną. 

„Haroldai?" pasakiau į ragelį. Haroldai? O Dieve, aš išgėriau per daug.

„Tessa?" jis įkvėpė. Jis skamba juokingai.

„Ar viskas gerai? Tu man skambinai?" jis pasakė. Dieve, jo balsas dangiškas.

„Nežinau, ar tavo skambintųjų sąrašas sakė, kad tai aš? Nes jei taip, tuomet turbūt geras šansas, kad tai aš" nusijuokiau.

„Ar tu gėrei?" jo tonas pasikeitė.

„Galbūt" sucypiau ir išmečiau servetėlę į šiukšliadėžę. Dvi girtos merginos įėjo į tualetą ir vieną susipainiojo su savo kojom kas privertė mane ir jos drauge nusijuokti. Jos suklupo prie didžiausio stalo ir aš vėl nukreipiau dėmesį į telefoną.

„Kur tu esi?" jis piktai paklausė.

„Oh, nurimk" pasakiau į ragelį. Jis visada man sako ‚ramiu', tad dabar mano eilė.

„Tessa.." jis atsiduso, žinau, kad jis piktas, bet mano mintys per daug klajoja, kad man rūpėtų.

„Kiek išgėrei?" jis paklausė.

„Nežinau.. apie penkis. Ar šešis. Manau" atsakiau ir pasilenkiau link sienos. 

„Penkis ar šešis ko?"

„Sex on the beach.. mes niekados nesimylėjom paplūdimyje.. tai turėtų būti linksma" pasakiau su pašaipa. Norėčiau, kad galėčiau dabar pamatyti jo kvailą išraišką. Ne kvailą..gražią, bet kvailą skamba geriau.

„O Dieve, tu prisigėrei" jis pasakė. Kažkaip žinau, kad jis rankomis perbėgo per plaukus. 

„Kur esi?" jis vėl paklausė.

„Kažkur kur nėra tavęs" atsakiau nesubrendusiai.

„Akivaizdu. Dabar pasakyk man. Ar tu klube?" jis pyko.

„Ooohh.. kažkas blogos nuotaikos" nusijuokiau. Žinau, kad jis gali girdėti muziką.

„Aš lengvai galiu sužinoti kur tu esi" jis grasino.

„Kodėl šiandien neskambinai?" žodžiai išėjo nespėjant jų sustabdyti.

„Ką?" jis akivaizdžiai pasimetė dėl mano klausimo.

„Kodėl šiandien nemėginai man skambinti" skambu graudžiai.

„Nemaniau, kad norėsi"

„Nenoriu, bet vis tiek"

„Na, galėsiu tau paskambinti rytoj" jis ramiai pasakė.

„Nenueik dar nuo telefono"

„Aš nenueisiu.. tiesiog sakau, kad aš tau ryt paskambinsiu, netgi jei tu ir nepakelsi" jis paaiškino ir mano širdis suspurdėjo.

„Gerai" bandžiau skambėti natūraliai. Ką aš darau?

„Taigi, ar dabar gali pasakyt kur esi?"

„Nope"

„Ar Trevoras čia?" jo tonas rimtas.

„Aha, bet Kim su Kristijanu taip pat" gyniausi.

„Tad koks tuomet planas? Nusivežti tave į konferenciją ir išvaistyti tave nusivesdamas į klubą?" jis pakėlė balsą. „Tau reikia grįžti atgal į viešbutį"

„Nesakyk man ką turiu daryti!" šaukiau į garsiakalbį. 

„Tu niekad negerdavai, o dabar tu prisigėrei ir Trevoras.." padėjau ragelį prieš jam nebaigiant. Kas po galais jis mano esąs? Tegu džiaugiasi, kad aš jam iš vis paskambinau, nesvarbu girta ar ne. Tas skambėjimas pribaigs, man reikia dar išgerti. Mano telefonas be perstojo vibravo, bet kiekvieną kartą išjungdavau. Štai tau Harry.

Nuėjau atgal į mūsų VIP sektorių ir padavėjo paprašiau gėrimo.

„Ar tau viskas gerai, atrodai suirzusi." Kimberly paklausė.

„Aha, man gerai!" melavau.

„Kas?" Trevoras nusišypsojo, kai jis pagavo mane, kad spoksau į jį.

„Nieko" nusijuokiau ir nusisukau.

Po to kai baigiau gėrimą atsistojau nuo stalo.

„Aš einu vėl šokti!" pasakiau jiems.

„Būk atsargi." Kristijanas pasakė.

„Galiu prisijungti?" aukšta figūra pasirodė už manęs. Jis mūvi juodus džinsus ir baltą maikę.

„Umm.. žinoma" alkoholis prakalbo už mane.

„Tu labai graži" jis pasakė man į ausį ir sumažino tarp mūsų eantį tarpą, mano nugara prigludusi prie jo priekio. Tai nera nepatogu kaip maniau, iš tiesų tai linksma. Judėjau į jį, neįsitikindama, kad visas tas nešvankus šokus dabar tinkamas, bet kai jis prisiglaudė dar arčiau, supratau, kad darau gerai. Kai baigėsi daina, jis apsuko mane.

„Dar vieną dainą?" jis paklausė su šypsena. Prakaito lašiukai matėsi ant jo pakaušio. Aš linktelėjau ir jo šypsena padidėjo.

Kita daina buvo lėtesnę, labiau įtemptesnė, tas judinau klubus lėčiau. Jis mano ranka pakėlė sau prie lūpų ir bučiavo ją. Jo akys sutiko manasiąs ir kitas dalykas ką jis padarė, tai įkišo liežuvį man į burną. Mano širdis šaukė, kad atstumčiau jį, bet smegenys sakė visai ką kitą. Bučiuot jį ir pamiršt Harry. Bučiuok jį. Užmerkiau akis ir judinau liežuvį kartu su jo. Per tris mėnėsius koledže bučiavau daugiau vaikinu, nei per visą savo gyvenimą. Nepažįstamojo ranka leidosi žemyn nugara ir vis nenustojo.

„Nori eiti pas mane?" jis paklausė kai mūsų burnos atsijungė.

„Ką?" aš girdėjau jį, bet manau, kad blogai.

„Pas mane, eime" jis sušnabždėjo.

„Oh.. nemanau, jog tai gera mintis" 

„Oh, tai gera mintis" jis nusijuokė, bet aš atsitraukiau.

„Kas verčia tave galvoti, kad eisiu su tavimi? Aš net nepaįstų tavęs!" šaukiau per muziką.

„Kad tu prieš dešimt sekundžių bučiavaisi su manimi?" jis pasakė tai akivaizdžiai.

„Atsiprašau, bet ne" pasakiau ir nuėjau nuo nepažįstamojo.

Kai grįžau į mūsų VIP sektorių, Trevoras atrodė taip, lyg tuoj užmigs ant sofos. Negalėjau nenenusišypsoti dėl jo gražumo. 

Atsisėdau ir paėmiau butelį su vandenių.

„Pasilinksminai?" Kimberly paklausė ir aš linktelėjau.

„Aha, iš tiesų gerai praleidau laiką" pasakiau, nepaisant to kas nutiko per porą minučių. 

„Ar tu jau pasiruošusi mieloji? Ryt anksti keltis." Kristijanas pasakė Kim.

„Aha, aš pasiruošus kada tu pasiruošęs" ji pasakė jam ranka glostydama jam šlaunį. Nusisukau ir pajaučiau kaip paraudo žandai.

„Ar tu eini ar ketini čia miegoti" paerzinau Trevorą.

Jis nusijuokė ir tiesiai atsisėdo. „Nenusprendžiau, ši sofa tokia patogi" jis nusišypsojo.

„Paskambinau vairuotojui." Kristijanas pasakė ir mes visi atsistojome.

„Jis bus čia po kelių minučių." Ponas Vance pasakė ir mes visi pajudėjome link išėjimo.

Kai grįžom atgal į viešbutį buvo beveik 3 ryto, o aš girta ir išbadėjusi. Po to kai praėjau pro savo mini šaldytuvą ir suvalgius beveik viską atsiguliau ant lovos net nenusimovusi batų.

„Shhh" sumurmėjau dėl įkyraus garso, kuris prižadino mane. Prireikė kėliu sekundžių suprasti, kad tas garsas sklinda nuo durų beldimo.

Po 2Where stories live. Discover now