Vienuoliką dienų.
Praėjo vienuoliką dienų nuo tada kai ką nors išgirdau iš Hario ir kiekvieną sekundę, tikrai skauda mažiau. Zayn kompanija tikrai padėjo.
Šį vakarą pas Kristijaną yra šventinė vakarienė ir bijau būnant šalia pažįstamų veidų,, kurie tikrai primins man apie Haris, kuris griauna pastatų sienas. Viskas ko reikės, tai vieno mažo įtrūkimo ir aš nebebūsiu daugiau apsaugota.
Turiu mažiau kaip 15min apsirengti vakarėliui. Plaukai įprasti, sugarbanuoti laisvose banguose, bet makiažas tamsesnis nei įprastai. Užsidėjau apyrankę ant riešo, netgi žinodama, kad neturėčiau to daryti, bet be juos jaučiuosi nuoga. Tai dabar dalis manęs..
Suknelė šiandien atrodo daug geriau nei vakar, džiaugiuosi, kad atgavau tuos prarastus kelis kilogramus, kuriuos buvau netekusi per pirmas kelias nevalgymo dienas.
Kai sutikau Karen su Kenu apačioje jie buvo apsirenge nepakartojamai. Karen yra apsivilkus mėlyną suknelę su baltais raštais, o Kenas dėvi kostiumą su kaklaraiščių.
„Atrodai taip gražiai" nusišypsojau Karen ir jos skruostai paraudo.
„Ačiū brangioji, tu taip pat gražiai atrodai" ji spindi.
Ji tokia miela. Pasiilgsiu jos kai iš čia išvyksiu, bet aš negaliu čia pasilikti amžinai, turiu susirasti savo nuosavą butą.
„Pamaniau, kad gal šią savaitę galėtumėm nueitį į daržinę ir truputį padirbėti?" ji paklausė kai ėjome link mašinos.
„Žinoma" pasakiau jai ir įlipau į galinę jų Volvos mašinos sedynę.
„Šis vakarėlis turėtų būti linksmas, nes kurį laiką nebuvome tokiama vakarlėyje." Karen paėmė Keno ranką ir padėjo sau ant kelėnų, kai jis įvažiavo į greitkelį.
Jų meilumas nedaro manęs pavydžia, tai primina man, kad žmonės iš tiesu vienas kitam gali būti geri.
„Liam vėlai vakare šį vakar grįš iš Niujorko, paimsiu jį apie antrą nakties" karen pasakė.
„Negaliu sulaukti kol jis grįš" pasakiau turėdama tai meny.
Pasiilgau savo geriausio draugo, jo žodžių išminties ir jo šiltos šypsenos.
„Aš taip pat, pasiilgsiu jo, kai jis išsikraustys" jo mama pasakė ir aš sutikdama linktelėjau.
Kristijano Vance namas yra tiksliai toks kaip ir maniau, kad bus. Tai yra nepaprastai šiuolaikinis namas.
„Ačiū jums draugužiai, kad atvykot." Kimberly nusišypsojo ir prisitraukė mane apkabinimui.
„Ačiū, kad pakvietėt mus. Sveikinimai su Sietlu." Kenas papurte kristijanui ranką.
Praradau kvėpavimą pamačiusi vandenį už galinio lango. Dabar, aš suprantu, kodėl didžioji namo dalis iš stiklo. Namas pastatytas ant didelio ežero, vanduo atrodo nesibaigiantis, ir saulė šiuo metu laidžiasi, darydama tai dar labiau atima kvapą.
„Mes visi čia." Kimberly palydėjo mus į valgomąjį, kuris kaip ir visas namas atrodo nuostabiai.
Trevoras sėdi prie stalo artimiausiam langui kartu su kitais veidais, kuriuos atpažįstu iš Vance, įskaitant Kristal iš rinkodaros ir jos greitai būsiantį vyrą. Smitas sėdi dvėjomis kėdėmis žemiau ir nulenkęs galvą į kažkokį komiuterinį žaidimą.
„Atrodai labai gražiai." Trevoras nusišypsojo man ir atsistojo pasitikdamas Ken su Karen.
„Ačiū, kaip laikais?" paklausiau.