149

1.7K 85 0
                                    

Hario pozicija

"Aš visada tai padarau." Pasakiau.

Mano žodžiai yra gryna tiesa, aš visada ją randu, vienaip ar kitaip.

Negaliu suknistai patikėti, jog radau Tessa ir Zayn čia, besišnekančius apie jos slėpimąsi nuo manęs. Mėšlas. Ji įsikibo į Zayn, kad išlaikytų save, o aš tuo tarpu žingsniavau apšalusia žole arčiau jų.

"Hari." Tessa sucypė, aiškiai nustebusi mano pasirodymu.

"Taip, Hari." Pakartojau jos žodžius.

Zayn atsitraukė nuo jos, o aš stengiausi nusiraminti. Po velnių, kodėl ji čia su Zayn ir dar viena? Ypatingai tuomet, kai liepiau jai likti viduje, virtuvėje. Paklausęs Steph kur yra Tessa, viskas ką ji išlemeno buvo "Zayn". Po penkių minučių ieškojimo po visą suknistą namą, nusprendžiau patikrinti lauką ir štai jie čia. Kartu.

"Tu turėjai likti virtuvėje, mažyte." Pridėjau, kad sušvelninčiau savo šiurkštų toną.

Jeigu dabar pratrūksiu, ji tikriausiai išvyks su juo, taip atsitiko daugybę kartų. Neleisiu, kad šiąnakt vėl taip atsitiktų. Paskutiniu metu kiek galėdamas stengiausi išlaikyti savo temperamentą.

"Tu turėjai grįžti." Ji atšovė.

Atsidusau ir giliai įkvėpiau prieš pradėdamas kalbėti. Visada pasiduodu impulsui, o dabar stengiuosi to nebedaryti. Velnias, jeigu ji visko nepasunkina.

"Eime į vidų." Pasakiau ir ištiesiau jai ranką.

Turiu atitraukti ją nuo Zayn ir tiesą pasakius, pats taipogi turiu nuo jo atsitraukti.Jau kartą primušiau jį, neprieštaraučiau padaryti tai ir vėl.

"Pasidarysiu tatuiruotę, Hari." Tessa pasakė man, kuomet padėjau jai nulipti nuo sienos.

"Ką?" Ji girta?

"Aha... tu turėtum pamatyt naująją Zayn tatuiruotę, Hari. Ji tokia šauni. Parodyk jam, Zayn." Ji šyptelėjo.

Kokio velnio Tessa žiūrėjo į jo tatuiruotes ir kiek pokalbio aš praleidau? Ką dar jie darė? Ką dar jis jai rodė? Jis, kaip ir aš, jos norėjo jau nuo pirmo karto kai ją sutiko. Skirtumas buvo toks, kad aš norėjau ją išdulkinti, o ji jam iš tiesų patiko. Tačiau aš laimėjau, ji pasirinko mane.

"Aš ne..." Zayn pradėjo, mačiau, kad jis jautėsi nepatogiai, Tessa taip pat.

"Na gi, parodyk." Liepiau.

Mano siaubui ir suknistam apmaudui, jis pakėlė savo marškinėlius ir parodė raištį. Pati tatuiruotė tikrai šauni, bet kodėl jis pasijautė taip lyg ją turėtų mano Tessai, šis mėšlas erzina mane.

"Ar ji nešauni? Aš irgi noriu vienos. Manau, jog besišypsančio veidelio." 

Ji nerimtai. Įsikandau savo lūpos auskarą, kad nepradėčiau juoktis. Dalis mano susierzinimo dingo nuo jos absurdiškos idėjos.

"Tu girta?" Paklausiau.

"Galbūt." Ji sukikeno.

Puiku.

"Kiek išgėrei?" Paklausiau jos, išgėriau tik du, aiškiai matyti, jog ji išgėrė daugiau.

"Nežinau... kiek išgėrei tu?" Ji paerzino ir pakėlė mano marškinėlių apačią. Jos šaltos rankos ilsisi prie mano karštos odos, suvirpėjau, po to ji priglaudė galvą prie mano krūtinės. Matai, Zayn, ji mano. Ne tavo, ne kieno nors kito, tik mano.

"Kiek ji išgėrė?" Paklausiau jo.

"Nesu tikras kiek ji išgėrė, mes sužaidėme du alaus pong'o raundus, tačiau vietoj jo naudojome saldų vyšnių degtinės mix'ą." 

Po 2Where stories live. Discover now