113

2.2K 100 0
                                    

Kai Hario lūpos palietė manąsias tą pačią akimirką mano kūnas užsidėgė. Sudejavau į jo burną ir buvau apdivanota tokia pačia sujaudinta dejonę iš Hario. Mano pirštai įmuko į jo plaukus ir patraukė juos stipriau, negalėdama taip kontroliuoti savęs ar taip jo reikėjimo. Žinau, jog jis susilaiko ir tai veda mane iš proto. Mano rankos nuo jo plaukų pajudėjo žemyn priėjo jo juodų marškinių krašto suimdami jį ir nuimdama ją per galvą. Sekunde, kai bučinis buvo atskirtas, Haris truputį atsilošė atgal.

„Tessa.." jis prašė.

„Harry.." priešinausi ir pirštais bėgiojau po jo rašaluota odą. Pasiilgau kai jo stiprūs raumenys įsitempia, kaip jo sudėtingas juodas rašalas sūkuriuoja ir puošia jo puikų kūną.

„Aš negaliu pasinaudoti tavimi" jis sudejavo kai liežuviu perėjau per jo viršutinę lūpą.

„Nesinaudoji. Nustok kalbėti" pusiau nusijuokiau ir jis sudejavo kai nuleidus ranką žemyn suspaudžiau jį per džinsus.

Žinau, kad jis negali atsispirti man ir tai man patinka labiau nei turėtų. Niekados nemaniau, jog būsiu tokioje situacijoje su Hariu, kai aš turėsiu pilną kontrolę, iš tikrujų įdomu, kaip mes pasikeitėm vaidmenėmis. Jis yra taip stipriai įtrauktas, pakilau nuo jo ir pasiekiau jo užtrauktuko.

Hario pozicija.

Jos mažos rankos nusileido žemyn, jog atitrauktų mano džinsus. Mano mintys lenktyniauja ir žinau, kaip blogai tai yra, bet nieko su tuo negaliu padaryt. Aš noriu jos, man reikia jos. Ilgai. Aš turiu turėti ją ir ji davė man pasirinkimą pasiliktį ar iškrušti ją, o aš tikrai nežadu jos palikti, net jei turėčiau kitą pasirinkimą, bet kokį. Žodžiai, kurie išėjo iš jos burnos skambėjo taip nenūtarliai, taip keistai, bet ir labai karštai.

Kai mano kelnės pasiekė kulkšnis papurčiau galvą. Aš neblaiviai mąstau, aš nemastau racionaliai. Aš esu išeikvoas, visiškai perimtas šio įprasto saldainio, dabar laikinės moters, kurią myliu labiau nei galiu apsakyti.

„Palauk.." pasakiau vėl. Nenoriu, jog ji sustotu, bet turiu bent truputį pakeltį ginčo, tad galėsiu palengvinti savo kaltę.

„Ne.. jokių laukimų. Jau pakankamai laukiau" jos balsas švelnus ir erzinantis kai ji numovė mano trumpikes ir paėmė mane į savo ranką.

„Šūdas Tessa.." negaliu sustabdyti jos. Nesu tikras ar galėčiau, nes nenorėčiau. Jai reikia to, reikia manęs ir girta ar ne aš esu per didelis savanaudis, jog nepasinaudočiau progą kai ji nori manęs.

Ji atsiklaupė prieš mane ir paėmė mane į burną. „Aš.." aš net negaliu suformuluoti sakynio.

Kai pažiūrėjau žemyn į ją, ji pažiūrėjo į mane, suplazdėdama blakstienomis. Šūdas, ji atrodo kaip angelas ir tuo pačiu velnias, tokie miela ir tokia nešvankiai gera, kai ji dirba su liežuviu aplink mane, sukiodama ir laižydama.

„Ar jausmas geras?" ji pašaipiai nusišypsojo ir aš vos nebaigiau dėl jos žodžių. Linktelėjau, nepajėgdamas kalbėti, kai ji pradėjo čiuplti smarkiau. Paimdama daugiau manęs į savi burną.

Nežinau kada ji sustos ir, kad ir kaip nenoriu, kad ji sustotu, aš noriu paliesti ją. Pajusti ją.

„Liaukis" prašiau ir švelniai pastūmiau jai už peties.

Ji papurtė galvą ir toliau kankino mane judindama savo galvą aukštyn ir žemyn pavojungu greičiu.

„Tesa.. prašau" sudejavau ir ji nusijuokė, nusiųsdama vibraciją per visą mane ir laimei ji sustojo. Jei ji nebūtų, tai būčiau nuleidęs tiesiai jai į gerklę.

„Tu tiesiog toks skanus" ji nusišypsojo ir nusivalė savo papurtusias lūpas atgalia ranka.

„Šūdas, iš kur atėjo ši nešvanki burna?" paklausiau jos, kai ji atsistojo.

Po 2Where stories live. Discover now