''Tiesiog numesk jį per visą stalą į bet kurį puodelį ir išgerk puodelį gėrimo į kurį jis nusileido,kuri komanda išmuša visus kitos gėrimus ,laimi.'' Trsitan paaiškino.
''Laimi ką?'' paklausiau.
''Nieko,tu tiesiog neprisigeri taip greitai ,nes neturi išgerti tiek daug puodelių gėrimo.''Jis nusijuokė.
''Mes pradėsim.'' Steph pasakė.
Ji žaismingai patrynė baltus kamuoliukus į Tristan marškinius prieš pradėdama ir metė juos stalo pusėn.Jis atsimušė į priekyje stovinčio puodelio kraštą ir kiek pasivartęs įkrito į jį prieš įkrisdamas į priekyje jo stovintį puodelį.
''Tu nori gerti pirma?'' paklausė Zayn.
''Žinoma.''aš gūžtelėjau pečiais ir pakėliau puodelį.
Kai Tristan metė kitą kamuoliuką jis nepataikė ir šis nukrito ant grindų išsiliedamas,Zayn pakėlė jį ir padėjo mūsų pusėj prie vandens puodelio.Tai štai kaip tai yra.Tai visiškai nehigieniška,bet juk tai koledžas ko aš turėčiau tikėtis?
''Yea, aš esu ta kuri susimauna.''Steph paerzino jį ir jis atsisukęs į ją nusišypsojo.
''Eik pirma.'' Zayn paliepė.
Mano pirmas kartas žaidžiant alaus...na saldžios vyšnių degtinės...pong atrodė man sekėsi gerai kai aš pataikau keturis kartus iš eilės.
Man jau skauda žandikaulį nuo pastovaus atsisukimo į priešininkus išsišiepus ir krizenimo...ir mano kraujas dainuoja nuo likerio ir faktas ,kad aš mėgstu būti laimėtoja visur,net ir koledžo gėrimo žaidimuose.
''Tu esi žaidusi tai ir anksčiau!Aš žinau tai!''Steph kaltina mane užsidėjus ranką ant savo klubo.
''Ne,aš tiesiog įgudusi.''Nusijuokiau.
''Įgudusi?''Ji pasišaipė.
'''Nepavydėk mano žudančių pong įgūdžių.''Ir visi kurie buvo penkių metrų atstumu nuo mūsų nusijuokė.
''Oh,lord!Nesakyk įgūdžiai dar kartą.''Steph pasakė ir aš sulaikiau kvėpavimą stengdamasi nenusijuokti.
Šitas žaidimas buvo geresnė idėja nei aš maniau.Visas gėrimų skaičius kuriuos aš išgėriau man padeda ir aš jaučiuosi laiminga.Jauna ir laiminga.
''Jeigu tau pavyks mes laimėsim.''aš paskatinau Zayn.
Kuo daugiau puodelių jis išgėriau ,tuo ramiau jis jaučiasi prie manęs.
''Man pavyks.''jis pasigyrė ir nusišypsojo.
Baltas kamuoliukas pakilo į orą ir nusileido tiesiai į paskutinį puodelį kuris buvo Steph ir Tristan pusėje.Aš suspiegiau ir pradėjau šokinėti aukštyn ir žemyn kaip idiotė ,bet dabar man tai beveik nerūpėjo.Zayn suplojo rankomis ir aš apvyniojau savo rankas aplink jo kaklą iš susijaudinimo.Jis truputį žengtelėjo atgal,bet jo rankos pasiekė mano liemenį prieš mums abiems atsitraukiant.Tai buvo nekaltas apsikabinimas,mes tiesiog laimėjome žaidimą ir aš buvau susijaudinusi.Nekaltas.Steph akys buvo plačios kai pažiūrėjau į ją ir tai privertė mane apsidairyti aplink kambarį ar jame nėra Hario.
Jo čia nebuvo,bet kas jei ir jis buvo?Tai jis ir buvo tas vienintelis kuris mane paliko šiame vakarėlyje vieną.Aš net negaliu jam paskambinti ar parašyti,nes mano telefonas yra pas jį.
''Aš noriu pakartoti!'' Steph šaukė.
''Nori žaisti dar kartą?'' Paklausiau Zayn.
Jis apsižvalgė aplink kambarį prieš atsakydamas.