160

1.7K 79 0
                                    

Harry P.O.V.

Jos oda pašiurpo, kai mano pirštų galiukai slydo žemyn jos rankomis. Žinau, jai šalta, tačiau man patiktų žinoti, jog iš dalies tai dėl manęs.

Mano pirštai daug ryžtingiau apsivyniojo aplink jos rankas, kai ji pasikeitė ant mano kelių, kai pradėjo judinti savo klubus, kad sukurtų trintį kurios aš norėjau ir kurios man reikėjo. Aš niekuomet nieko taip nenorėjau, taip dažnai. Taip, aš esu pasimylėjęs su daugeliu merginų, bet tai buvo tik dėl jaudulio, pagrinde dėl pagyrų, tačiau niekuomet su jomis nesuartėdavau, kaip su Tess. Su ja tai pojūtis, kai maži iškilimai ant jos odos pakyla nuo mano prisilietimo, kai ji skundžiasi dėl to, jog jos oda dažnai pašiurpsta, ir jai reikia dažniau skustis ir aš pavartysiu akimis pažvelgdamas į ją, netgi pamanęs jog tai juokinga, kai ji suinkščia, kai aš suspaudžiu jos lūpą tarp savo dantų, ir tai sukelia tą garsą kai ji atsitraukia atgal, ir svarbiausia, kai mes darome ką nors tik jai, ir aš dalinuosi. Niekas nėra, ir niekada nebus taip suartėjęs su ja, kaip aš.

Jos maži pirštai bandė atsegti jos liemenėlę, kai aš čiulpiau jos odą virš liemenėlės ir sustabdžiau ją.

"Mes neturim daug laiko." Priminiau, o ji susiraukė taip priversdama mane dar labiau jos norėti.

"Tuomet paskubėk ir nusirenk." Švelniai sukomandavo ji.

Dievinu tai, jog dienoms bėgant ji vis labiau pripranta prie manęs.

"Žinai, jog man kartoti nereikia." Pastebėjau, ir apsivijau rankomis jos klubus, atkėliau nuo savęs ir pasodinau ant sofos kur radau laisvos vietos.

Mano šortai ir boxeriai buvo pašalinti, kai liepiau jai atsigulti ir išsitraukiau prezervatyvą iš savo piniginės stovėjusios ant spintelės. Jos džinsai nuslydo jos kojomis, tie sumauti džinsai. Niekuomet, per visus dvidešimt metų savo gyvenime nemačiau nieko seksualesnio. Neturiu žalio supratimo, kas yra jiems, tikriausiai todėl, jog jie taip limpa prie jos, išryškindami kiekvieną linkį, o galbūt todėl, jog tobulai matau jos užpakaliuką juose, tačiau abiem būdais myliu juos, ir galbūt teks ją priversti visada juos nešioti namuose.

"Tu tikrai kontroliuoji tai, kas susiję su vaiku, noriu kad daugiau jo nebenaudotum." Aš suniurzgėjau, o ji linktelėjo žvelgdama į mano pirštus, kurie bandė užmauti prezervatyvą.

Aš turiu galvoje kada nors, ir aš vėl priminsiu jai tai ryte.

Tessa nustebina mane sugriebdama mano ranką, taip priversdama atsisėsti ant sofos šalia jos.

"Kas?" Paklausiu žiūrėdamas ką ji bandys padaryti, tačiau noriu išgirsti kaip ji tai pasako.

Man patinka ta nekaltybė, kurią ji laiko, tačiau ji yra kur kas nepadoresnė nei atvirkščiai bando mane įtikinti, kitas bruožas, kurį žinau.

Ji rūsčiai perveria mane žvilgsniu, tad nusprendžiu jos neerzinti, tuo metu atsisėdu ir greitai įstumiu save į ją, panardinęs savo pirštus jos plaukuose ir sujungiu mūsų lūpas.

Aš tildžiau dejones ir riksmus, besiveržiančius iš jos lūpų, kai leidau ją ant savęs, mes abu atsidusome ir jos akys žvelgė atgal, beveik priversdamos mane būti vietoje.

"Kitas kartas bus lėtesnis, mažute, bet šį kartą mes tiktai turime kelias minutes. Gerai?" Aš sudejavau į jos ausį, kai ji pajudino savo klubus.

"Mmhmm..." Ji sudejavo.

Aš supratau tai kaip ženklą, kad pagreitinčiau tempą, mano rankos apsivijo aplink jos nugarą ir prisitraukė ją arčiau, tad mūsų krūtinės lietėsi, ir pakeltų mano klubus tuo pačiu metu judindama savo. Jausmas yra neapsakomas, aš galėjau vos kvėpuoti, kai mes abu judėjome greičiau.

Po 2Where stories live. Discover now