Kai pagaliau pabudau, buvo dvi valandos po pietų. Negaliu prisiminti kada paskutinį kartą miegojau praėjus vienoliktai, nekalbant apie antrą valandą, bet aš taip pat turiu atsižvelgti, kad iki keturių skaičiau ir naršiau po nuostabią Hario dovaną. Tai taip rūpestinga, per daug rūpestinga, bet geriausia dovana, kurią kada nors buvau gavusi. Paėmiau nuo naktinio staliuko telefoną ir patikrinau praleistus skambučius. Du nuo mamos ir vienas nuo Liam. Keli „Su gimtadieniu" užkimšo mano balso pašto dežutę, taip pat vienas ir nuo Noah. Nesu ta gimtadieniu mergaitė ir niekada nebuvau, bet nepatinka ta mintis jog per gimtadienį turiu būti viena. Catherine Earnshaw ir Elizabeth Bennet yra daug geresnė kompanija, nei mano mama.
Užsisakiau per daug kinų maisto ir pasilikau savo pižamoje visą dieną. Mano mama yra pikta, kad aš ‚sergu'. Galiu pasakyti, jog ji nepatikėjo manimi, bet atvirai, man nerūpi. Tai yra mano gimtadienis ir galiu daryti bet ką, ką sugalvosiu ir jei sugalvojau visą dieną lovoje su savo naująja dovana, tuomet taip ir bus.
Mano pirštai kelis kartus bandė surinkti Hario telefono numerį, bet aš vis juos sustabdydavau. Nesvarbu, kokia nuostabi buvo jo dovana, jis vistiek miegojo su Molly. Kad ir kaip maniau, jog jis manęs nebegalės labiau įskaudinti, jis tai padarė. Pradėjau galvoti apie savo pietus su Trevoru, kurie bus šeštadienį. Jis toks malonus ir žavingas. Jis sako ką galvoja ir jis sako man komplimentus. Jis nešaukia ant manęs, ar neerzina manęs. Jis niekados nemelavo man. Niekada nereikėjo spėlioti ką jis galvoja ar kaip jaučiasi. Jis protingas, išauklėtas, sėkmingas ir jis savanoriavo per šventes. Jis toks tobulas lyginant su Hariu. Problem yra ta, kad man nereikėtų jo lyginti su Hariu. Trevoras yra truoutį nuobodus ir mes nesidaliname ta pačia aistra novelems, kaip dariau su Hariu, bet taip pat mes neturime blogos praeities, kokios turiu su Hariu.
Labiausiai erzinantis dalykas apie Harį yra toks, kad aš iš tikrųjų mėgstu jo asmenybę, šiurkštumą ir visą kitą. Jis yra juokingas, sąmojingas ir kai nori gali būti mielas. Ši dovana sujaukia mano protą ir aš turiu atsiminti tai, ką jis man padarė. Visi melai, paslaptys ir dar visai nesenas miegojimas su Molly.
Atrašiau Liam dėkojančia žinutę ir per kelias sekundės jis man parašė, jog pasakyčiau savo viešbučio adresą. Norėjau pasakyti, jog jis čia nevažiuotų, bet aš nenori likusią dieną prabūti viena. Neapsirengiau pilnai, tik užsidėjau liemenėlę ir laukiau atvykstančio Liam.
Po valandos jis pastukseno į duris ir aš atidariau jas su šypsena. Malonu matyti jį, praėjo nemažai laiko, kaip neismatėm. Jo pažįstama šilta šypsena privertė sugrįžti mano šypsenai ir jis prisitraukė mane į glėbį.
„Su gimtadienių Tesa" jis pasakė man į plaukus.
„Ačiū" atsakiau ir apkabinau jį smarkiau.
„Ar jautiesi senesnė?" jis paklausė ir atsisėdo ant kėdės.
„Ne, na taip. Jaučiuosi taip, jog pasenau dešimčia metų per paskutinę savaitę" pasakiau jam.
Jis nusišypsojo, bet nieko nesakė.
„Užsisakiau maisto, kurio dar liko, jei norėtum" pasiūliau ir jis paėmę baltą dežutę ir plastmasinę šakutę nuo stalo.
„Ačiū. Tai štai ką tu veiki visą dieną?" jis paerzino.
„Jep" nusijuokiau ir atsisėdau ant lovos sukryžiuodama kojas ir pakeldama plančetę.
„Turi elektroninę skaityklę? Maniau, jog nekenti jų." Liam pakėlė antakius.
„Na. nemėgau, bet dabar myliu juos, tūkstantis knygų tiesiai man po pirštais! Tai yra žymiai geriau" nusišypsojau ir pakėliau galvą.
„Na, niekas nesako sau su gimtadienių nusipirkdami plančetę" jis pasakė su pilna burna ryžių.
„Na iš tiesų Haris tai davė man. Jis paliko mano mašinoje, kai parvežė ją atgal ir taisyklos"