Hario pozicija.
„Kur esi Styles?" pasigirdo vyro balsas.
„Mačiau jį paliekant barą, žinau, kad jis čia" kitas vyras pasakė.
Kai išlipau iš lovos, kad pamatyčiau kas čia, grindys buvo šaltos. Iš pradžių maniau, kad tai tėvelis su draugais, bet dabar nemanau.
„Išeik, išeik, kad ir kur bebūtum!" giliausias balsas sušuko ir kažkas sudužo.
„Jo nėra čia" mano mama pasakė, kai pasiekiau laiptus.
„Oh, pažiūrėkim ką mes čia turim. Kas žinojo, kad Styles turo tokią patrauklią žmoną" ilgas vyras pasakė ir pagrėbė mamai už rankos nustumdamas ją prie lovos.
„Prašau.. jo čia nėra. Jei jis pasisavino tavo pinigus, atiduosiu tau visus. Gali imti bet ką iš namų, netgi televizorių" mano mama pasakė aukštam vyrui su dideliu įdrėskimu galvoje.
„Televizorių? Aš nenoriu prakeikto televizoriaus"
„Tu keletą papuošalų, ne daug, bet prašau.." ji sakė.
„Užsikišk!" jis pasakė ir trenkė mamytei.
„Mama!"sušukau ir įbėgau į svetainę.
„Harry.. eik į viršų!" ji šaukė man, bet aš nepaliksiu mamytės su šiais vyrais.
„Eik iš čia, tu mažas šikniau" vienas iš jų šaukė ant manęs.
„Matai kale, problema yra ta, kad tavo vyras padarė tai" jis parodė į savo randą. „Ir kadangi jo čia nėra, tu atsilyginsi" jis nusišypsojo, o ji spardėsi į jį.
„Hari, mielasis eik viršun.. Dabar!" ji šaukė ant manęs. Kodėl mamytė pyksta ant manęs?
„Manau jis nori žiūrėti" aukštaūgis pasakė ir prispaudė ją prie sofos.
Sudrebėjau ir atsisėdau. Po galais. Jie vis ateina, kiekvieną naktį vis baisiau. Buvau jau pamiršęs juos, galėjau miegoti. Dėl jos, viskas dėl jos. Bet štai esu čia prakeiktą ketvirtą valandą ryto su kruvina ranka ir nežmonišku galvos skausmu dėl košmaro ir miego trūkumu,
Susitvarkysiu su žaizda vėliau, dabar noriu užmerkti akis ir apsimesti, kad ji yra čia ir tikėtis, kad pavyks užmigti.
......
„Tess, mažute, kelkis." Hario balsas sušnabždėjo man į ausį, kai jis palietė lūpomis mano odą.
„Atrodai taip gražiai, kai atsikeli" jis pagyrė ir aš nusišypsojau, traukdama jį už plaukų, kad sutikčiau jo akis.
Nosimi perbraukiau per jo ir jis sukikeno. „Myliu tave" jis pasakė ir prispaudė lūpas prie manųjų, tik tai aš negalėjau jų pajusti.
„Hary?" paklausiau kai išnyko jo veidas.
Greitai pramerkiau akis kai grįžau į realybę. Kambarys yra permirkęs tamsoje ir sekundei pamiršau kur aš esu. Esu viežbučio kambatį, viena. Nuo staliuko paėmiau telėfoną, dar tik 4 ryto. Nusivaliau ašaras nuo akių kampučių ir užmerkiau akis bandydama susigrąžinti Harry, netgi jei tai tik sapnas,
Kai vėl atsikėliau buvo 7. nusimaudžiau ir bandžiau mėgautis karštu vandeniu, nes jis atpalaiduoja mane. Išsidžiovinau plaukus ir pasidažiau, šiandien pirma diena kai noriu atrodyti padoriai. Man riekia ištrūkti iš šitos.. netvarkos, kuri yra manyje. Man reikia daryti taip, kaip darytų mano mama, užsidėti nuostabų veidą ir paslėpti kas yra viduje. Kai viską baigiau, kažkaip atrodžiau pailsėjusiu ir iš tiesų gana neblogai. Susigarbanojau plaukus ir išsitraukus savo baltą suknelę iš tašęs susigūžiau. Gerai, kad šis kambarys turi lygintuvą. Yra šaltą, per šaltą šiai suknelei, kuri vos siekia mano kelius, bet aš nebūsiu ilgai lauke. Išsirinkau paprastus juodus batelius ir meldžiausi, kad nepaslįsčiau lauke ant ledo. Padėjau suknelę bei batelius ant lovo.