191

1.2K 65 0
                                    

Harry pozicija.

"Tu suknistai sulaužei man nosį." Jis suriko ir pakėlė galvą aukštyn.

Aš girdėjau trakštelėjimą, taiga žinojau, kad ją sulaužiau ir kraujas varvantis iš jos parodo, kad ją sulaužiau.

"Ištisus mėnesius įspėjinėjau, kad neliestum Tessos, bet ką tu padarai? Suknistai pabučiuoji ją, miegi vienoje lovoje?" Pašalinau tarpą, kad būčiau prie jo ir vėl.

Jis rankomis užsidenges sulaužytą nosį, nes iš jos varva kraujas.

"Ir aš pasakiau, kad man nerūpi ką tu pasakei." Jis suurzgė ir paėjo link manes.

"Be to sulaužei man nosį !"

Tessa mane tikrai užmuš.

Turėčiau dabar išeiti. Jis nusipelnė būti sumuštu dar kartą, bet ji bus įsiutus.

"Tu pridarei man nesamonių ir lendi prie mano merginos." Užrikau.

"Ji ne tavo mergina ir dar nesu su ja."

"Ar tu suknistai grasini man dabar?"

"Nežinau, ar aš?"

Priėjau prie jo, o jis nustebino šokdamas ant manes. Pirmiausia trenkė į žandikaulį, o aš nuvirtau kartu nuversdamas ir dėžes su gėlėmis. Jis puolė antrą kartą, bet man pavyko atlaikyti smugį.

"Manai, kad buvau tiesiog kekšius, ar ne?" Jis nusišypsojo parodydamas kruvinus dantis.

"Kas per šūdas?"

"Tikrai manei, kad esi blogiukas, ar ne?" Jis nusijuokė pritaškydamas kraujo ant baltų grindų.

Pirštais suėmiau jo labaratorinį apsiaustą ir prispaudžiau jį prie sienos, poto parverčiau ant žemės, kad negalėtų pajudėti. PAmačiau, kad jis kelia ranką ir greitai trenkė su vazonu per galvą.

Aš stipresnis už jį, jis parodė, kad yra geresnis kovotojas nei maniau, bet nėra net kalbos ape tai, kad leisiu būti geresniam už mane.

"Bet kuriuo atvėju, su ja jau pasimylėjau."Jis pasakė kai trenkiau jo galvą į žemę.

Šiuo atvėju man nusispjauti, nužudysiu jį ar ne.

"Ne, tu to nepadarei."

"Taip, padariau, ji buvo nuostabi ir griežta taip pat." Jo balsas labia nepastovus.

Kau trankau jo žandikaulį, jo galvą trankosi į grindis, jis rėkia ir kartais norisi paimti sulaužytą nosį tarp pirštų Jis pašėlusiai kelnoja koja bandydamas patraukti mane nuo jo. Vaizdas, kai jis su Tessa žudo mane. Dar niekada taip nesijaučiau. Tikrai jį nužudysiu ir man tai nerūpi.

"Kas per velnias čia vyksta?" Vyriškas balsas suriko.

Kai pakeliu galvą norėdamas pažiurėti kas ten, Zayn pasnaudoja proga ir apsikabina mano kaklą. Kitas smūgis yra galutinis ir jo rankos nukrenta šalia jo kūno.

Kažkieno ranka apsivyniojo aplink manąją, greitai ją nustūmiau.

"Paskambinkit universiteto apsaugai!" pasigirdo balsas ir aš paskubėjau nulipti nuo Zayn.

Velnias.

"Ne, nereikia." pasakiau ir susvyravau ant kojų.

"Kas vyksta? Eikit iš čia! Eikit laukti į kitą kambarį!" vidutinio amžiaus vyras užrėkė, bet aš nejudėjau.

"Jis atėjo čia ir mane užpuolė." Zayn verkė, tikrąja to žodžio prasme.

Jo ranka dengė ištinusią, kreivą nosį. Jo veidas kruvinas, laboratorinis chalatas išteptas raudonai ir pasipūtusi šypsena dingusi.

Po 2Where stories live. Discover now