"Ši?" Steph veido išraiška nusakę jos nuomonę apie rudą suknelę, kurią ji dabar dėvi.
"Taip, ar tau ji nepatinka?" Paklausiu jos.
"Ji graži.. Tiesiog atrodo taip.."
"Gražiai. Ji atrodo žavingai."
"Ji tiesiog.."
"Jei ji tau nepatinka, gali pasimatuoti kažką kito." Pasiūlau.
"Tai ne tai, jog aš jos nemėgstu, ji tikrai atrodo gražiai, tiesiog jaučiuosi velniškai keistai joje. Lyg aš turėčiau nusikirpti rankoves arba nuplėšti papildomus penkis centimetrus nuo siūlės šone."
"Galėsi tai padaryti po vakarienės. Tau liko tik dvidešimt minučių."
Ji vis dar stebi save veidrodyje ir aš stebiu, kaip šypteli. Ji atrodo tikrai labai gražiai. Kitokia, tačiau graži.
"Aš turėčiau dėvėti peruką." Ji permeta savo tamsiai raudonus plaukus sau per petį.
"Tai būtent tai, ką sakė Harry!" nusijuokiu, o ji pavarto akimis.
"Jis toks šiknius!" Steph taip pat nusijuokia ir grįžta į persirengimo kambarį.
"Kaip tu ir Harry? Jūs vis dar gyvenat kartu?" Ji taria persirenginėdama.
"Viskas gerai." Nuleidžiu akis ir džiaugiuosi, jog ji manęs nemato.
Nenoriu kalbėti apie jį šiuo metu.
"Aš maniau jog tu susitikinėji su tuo vaikinu, Liam, nes tu beveik visuomet būni su juo, o be to, praeitą dieną mačiau, kai važiavai su juo namo."
"Jis mano geriausias draugas, nieko daugiau."
"Ką Harry mano apie tai?" Ji išeina iš persirengimo kambario ir paduoda man suknelę, kuri vis dar ant pakabos, ir užsimeta savo rankinuką ant peties.
"Na, jis pradeda mėgti Liam, ta prasme, jie pagaliau pradėjo elgtis tarsi įbroliai, ir jų tėvams dėl to yra daug lengviau." Šypteliu.
Galiu drąsiai teigti, jog jiedu tikrai ima geriau sutarti, ir tai mane verčia būti labai laiminga. Mano laimė beveik dingsta prisiminus, jog Liam neužilgo teks išvykti, ir dėl to, jog Steph vis dar neturi žalio supratimo, jog Liam ir Harry tėvai susituokę.
"Ką? Palauk... Harry ir Liam? Tėvai? Susituokę? Bet juk Harry tėvai Anglijoje? Jo tėtis miręs, ar ne taip?"
"Uhm.. ne visai.." nesuprantu, kodėl žmonėms keista, jog Harry ir Liam dabar sieja giminiški ryšiai.
Ir kodėl Harry sakė savo draugams, jog jo tėtis miręs?
"Tai jie vis dėlto ne įbroliai? Tu mane painioji." Ji nusijuokia.
"Gerai, jie tokie ir yra, tačiau Harry tėtis čia, jis direktorius."
"Direktorius? WSU?" Jos akys išsiplečia.
Jei būčiau atskleidus šią informaciją anksčiau, Harry būtų mane išsiuntęs į Kanadą ir atgal, tačiau tiek daug visko pasikeitė, jis pats pasikeitė, nuo to laiko. Ir rodos, jam nerūpi išlaikyti tą blogo berniuko įvaizdį, kuriam niekas nerūpi. Tad koks skirtumas?
"Taip." Tariu.
"O tu šūde!" Steph pradeda kvatoti.
"Taip.." nežinau ką besakyti, tiesiog manau, jog turėčiau parašyti Harry žinutę ir pasakyti, jog Steph viską žino.
"Tai per daug juokinga, lažinuosi, jog jo tėtis toks supykęs, kad Harry pasuko ne ta linkme!" Steph juokėsi, tačiau instinktas apginti Harry buvo per daug stiprus, jog tai ignoruočiau.