Devynios dienos.
Praėjo devynios dienos, kai nekalbėjau su Tessa. Nemaniau, kad man tai įmanoma, praleisti kiekvieną mielą dieną nekalbėdamas su ja, leisti vienam prakeiktas devynias dienas. Jaučiu kaip kiekvieną sekundę skauda labiau,neiankščiau.
Kai ji paliko butą tą naktį, aš laukiau. Laukiau jos sparčių žingsnių garso pro duris ir taip norėjau išgirsti jos balsą, prieš pradedant ant manęs rėkti. Bet tai neįvyko. Atsisėdau ant grindų ir laukiau. Tai taip ir neįvyko. Ji neatėjo.
Pabaigiau alų esantį šaldytuve, o bonkes sudaužiau į sieną. Kai kitą ryta atsikėliau, jos vis dar nebuvo, susipakavau savo šlamštą. Susipakavau krepšį ir išvažiavau į į lektuvą, kuris mane išskraidins iš suknisto Vašingtono. Jei ji ketino grįžti, tai turėjo būti ši naktis. Turiu nešdintis iš čia ir gauti kažkiek erdvės. Su alkoholio kvapu ir dėmėmis ant savo baltos maikės išvažiavau į oro uostą. Nepaskambinau mamai prieš pas ją atvykstant, nes vis tiek ji nieko neturi ką padaryti.
Jeigu Tessa man paskambintų, prieš skrydį, aš apsisukčiau ir išeičiau, tačiau, jei ne... Tai labai blogai. Ji turėjo šansą grįžti pas mane. Ji tai darydavo kiekvieną kartą, tad kodėl šis, turėtų būti išskirtinis? Nebuvo nieko blogo, aš jai melavau, bet tai buvo sušiktai mažas melas ir ji pernelyg jautriai sureagavo.
Jei kas nors ir turi būti susinervines, tai aš. Ji atsivedė Zayn į mano sumautus namus, kad susirinktu savo šlamštą. Ir dar ataina Liam ir kaip koks prakeiktas Halkas trenkia mane į sieną? Kas per šūdas.
Ši sutacija mane visapusiškai užkniso, ir tai ne mano kaltė. Na, gal ir mano, bet ji galėjo paršliaužti pas mane, arba kaip nors kitaip grįžti. Myliu ją, tačiau tikrai nežengsiu pirmo žingsnio.
Pirma diena daugiausiai buvo praleista lektuve, išsimiegant savo pagirias. Gavau daug piktų žvilgsnių iš snobiškų kvailų stiurdesiu ir subingalvių kostiumuotų žmonių, bet man tai visiškai nerūpėjo. Jie man nieko nereiškia. Susitabdžiau taksi, kad nuvežtu mane pas mama į namus ir vos neuždusinau vairuotojo. Kas tiek daug mokas už prakeiktas dešimt mylių važiuojant taksi?
Mama buvo šokiruota ir laiminga, matydama mane. Ji verkė keletą minučių, bet ačiū Dievui, ji nustojo, kai atėjo Robin. Jie abu akivaizdžiai pradėjo kraustyti jos daiktus į jo namą ir ji planuoja parduoti savąjį tiesiog kaimyniniam namui. Bet man dėl to nusispjaut. Šis namas pilnas prisiminimų apie mano nusigėrusį šunsnukį tėvą.
Šaunu sugebėti galvoti, kad šitie dalykai yra be Tessos įtakos. Jausčiausi truputį kaltas būdamas nemandagus su mama ir jos vaikinu, jei čia būtų Tessa kartu su manimi.
Antroji diena buvo dar šūdinesnė. Visą popietę praleidau klausydamas manmos apie jos planus vasarai ir vengiau jos klausimų, dėl grįžimo namo. Jei norėčiau apie tai kalbėti, taip ir padaryčiau. Grįžau čia dėl to, jog atsipūsčiau ir viską apgalvočiau, tačiau sulaukiau tik dar daugiau susierzinimo. Dieną baigiau rūsio klube. Graži brunetė su tokios pat spalvos akimis, kaip Tessa, man nusišypsojo ir užsakė man gėrimą tąnakt. Mandagiai atsisakiau, šis geranoriškumas buvo tik dėl tų akių. Kuo ilgiau į jas žiūrėjau, tuo labiau supratau, kad jos akys, ne tokios, kaip pas Tessą. Jos nuobodžios, bet jokios asmenybės už jų. Tessa'os akys turi intriguojančia pilką spalvą, susimaišiusią su mėlyna, žiūrint pirmąkart. Jos tokios mielos, kokios tik galėtų būti akys. Kodėl aš suknistai sėdžiu klube ir galvoju apie akių vyzdžius? Prakeikimas.
Mačiau mamos akyse nusivylimą, kai įgriuvau per duris antrą valandą nakties, bet padariau ką labiausiai sugebu, tai yra ignoravau, sumurmėdamas nieko vertą atsiprašymą prieš užlipant viršun.
Trečioji diena buvo tokia, kaip ir prasidėjo. Smulkios mintys apie Tessą pasalūniškai puolė mane įvairiais momentais. Žiūrint į mamą, plaunančią Indus, įsivaizdavau, jog Tessa įjunginėja indaplovę, įsitikindama, kad nėra nei vieno indo, gulinčio kriauklėje.