185

1.3K 65 0
                                    

Hario pozicija.

„Tai šūdas, mes laimėjom!" Steph sušvilpė, o Tristanas susierzinęs sutiko su savo raudonplauke mergina.

„Esu įsitikinęs, kad mes laimėjom, Niall vos gali pastovėti" parodžiau į Niall, kuris pasilenkęs į alaus pongo stalą.

„Na jeigu tu gertum, man nebūtų reikėję išgerti viską" jo žodžiai išbėgo kartu ir aš negalėjau nenusijuokti iš jo.

„Jis paskutinį kamuoliuką prametė pro šalį." Steph suinkštė, o Tristanas pabučiavo jai į skruosta, taip priversdamas ją nusišypsoti.

Jei čia būtų Tessa aš taip pat pabučiuočiau jai į skruotą. Manau, kad ji užsiėmusi, nes ji neatrašė dar man. Bent jau Zayn čia ir aš žinau, kad ji ne su juo, nenoriu savęs stumti į ją, kad vėl jai parašyčiau, nekenčiu šios šūdinos erdvės.

Tesos pozicija.

Po dviejų valandų palikau pyragą ant spintelės ir patraukiau į viršų nusiimti makiažą ir apsimauti pižamą. Tai būtent tai kas įvyksta kiekvieną kartą, leidžiu sau duoti jam dar vieną šansą, ir tikrovė smogia man į veidą.

Aš tikrai maniau, kad jis ateis, aš tokia kvaila. Gaminau jam apačioje pyragą.. dieve, aš tokia idijotė.

Pasiėmiau ausines prieš leisdama sau pravirkti. Muzika pasigirdo ausyse kai atsiguliau ant lovos. Jis praeitą naktį elgesį taip jam nebūdingai, beveik gerai, bet aš pasiilgau jo iškrypeliškų ir šiurkščių pastabų, kurių apsimesdavau, kad nekenčiu, bet paslapčia man jos patiko.

Pasilenkiau prie stalinės lempos ir išjungiau ją, bei pritildžiau muziką. Jei tia būtų įvykę prieš mėnesį, tai šokčiau į mašiną ir nuvažiuočiau į tą prakeiktą namą pasakyt jam, kodėl jis po galais melavo man, bet dabar yra dabartis ir nenoriu su juo įsivelti į barnį. Daugiau ne. 

Atsibudau nuo telefono skambėjimo man į ausį, ir vos tai neprivertė manęs šaukti, kad erzinant melodiją grojo į ausis.

Tai Haris ir jau beveik vidurnaktis.

Neatsiliepk Tessa. Aš neperdedant turėjau suimti save, kad ignoruočiau jo skambutį ir užtildyčiau telefoną. Pasilenkiau prie staliuko ir įjungiau žadintuvą, o paskui užmerkiau akis.

Žinoma jis turbūt gėrė ir skambina man vidurnaktį, kad pažadintų mane.

Turėčiau geriau jį pažinoti.

Hario pozicija.

Tessa neatsiliepia į mano skambučius ir tai mane erzina. Tai mano prakeiktas gimtadienis, kuris tęsis dar penkioliką minučių ir ji neatsiliepia?

Na, aš gal turėjau jai paskambinti anksčiau, bet vis tiek. Ji netgi neatsakė į mano žinutę, kuria rašiau prieš porą valandų. Maniau, kad vakar puikiai praleidom laiką, ji netgi pakvietė mane vidun, kad galėčiau išsimiegoti. 

„Manau aš tuojau eisiu" pasakiau Louis ir jis atkabino save nuo tamsiaodes kudutės brunetės, jis akivaizdžiai ją mėgsta.

„Nah, tu negali dar išeiti, ne iki.. štai kur jie!" jis pašaukė.

Apsukau ir pamačiau dvi merginas su paltais einančias link mūsų. Prakeikimas, ne. Minia svetainėje pagarsėjo ir pradėjo ploti bei sveikinti.

„Man nereikia striptizo šokėjų" pasakiau jam.

„Oh, nagi! Iš kur tu žinai, kad čia striptizo šokėjos?" jis nusijuokė.

„Jos su suknistais paltais ir aukštakulniais!" tai suknistai durna.

„Nagi, žmogau, Tessai nerūpės!" Louis pridėjo.

„Ne tai esmė" supykau.

Taip, dėl to.

Po 2Where stories live. Discover now