Chapter 100

4.3K 121 1
                                    


(Ankstesniajame sezone)


'Kai įvažiavau į greitkelį pradėjo snigti, tad, kad pasiekčiau studentų miestelį prireikė daugiau nei trisdešimt minučių. Jis yra toks koks ir prisimenu, nesvarbu jog iš čia išėjau tik prieš savaitę. Bet atrodo jog tai buvo daug seniau. Ignoravau šiurkštų blondinės spoksojimą, kuri kažkada šaukė ant Hario, jog išlaistė degtinę. Tą pirmą naktį kai Haris pasiliko mano kambaryje su manimi atrodo buvo taip seniai, laikas neturėjo prasmės iki tol kol sutikau Harį. Nebuvo jokio atsakymo kai pabeldžiau į savo senąsias duris. Žinoma jos čia nėra, jos niekada čia nėra. Ji daugumą laiką leidžia Tristan'o ir Niall bute ir aš nenutuokiu kur jis yra. Bet jei ir žinočiau ar eičiau?

Kaip tik tada, kai jau žadėjau pasiduoti dėl savo radikalaus sprendimo praktiškai persekioti savo senąją kambariokę, aš nuvažiavau į ‚Blind Bob' motociklininkų barą į kurį kažkada ėjau su Steph. Kai tik atpažinau Niall mašiną stovėjimo aikštelėje, privažiavau prie baro. Giliai įkvėpiau prieš išlipdama iš mašinos ir šaltas oras pasiekė mano nosį. Moteris priekyje nusišypsojo man, kai įėjau vidun ir atsipalaidavau kai pamačiau Steph raudonus plaukus. Jeigu aš tik žinočiau, kas turėjo atsitikti.

Mane apėmė nervingumas,praėjus pro dūmuose pasklidusį barą. Kodėl maniau,jog tai gera mintis? Harry pasius ant manęs,o Steph be abejonės palaikys mane pamišėle.

"Tessa,ką po galais tu čia veiki?" paklausė Steph ir apkabino mane.

"Aš.. Aš ieškojau tavęs." atsakiau.

"Viskas gerai? Ar tiesiog pasiilgai manęs?" nusijuokė.

"Tiesiog pasiilgau." nutariau pasilikti ties tuo dabar.

"Šimtas metų,kaip tavęs nemačiau,Tessa,kur Harry slėpė tave?" paerzino Niall ir apglėbė mane.

Tristan išdygo už Steph ir apglėbė rankomis jos liemenį. Beje,ji palinko kiek atgal,atsiremdama į jį,tad supratau,jog jie jau užbaigė ginčą dėl Molly.

"Ateik,prisėsk prie mūsų,kol kas čia tik mes." nusišypsojo ji ir aš nusekiau paskui ją į kabiną. Įdomu,ar ji turėjo omenyje tai,kad greitai čia bus ir Harry?

Nusprendžiau to neklausti ir vietoj to užsisakyti mėsainio ir bulvyčių. Nevalgiau visą dieną,o jau buvo trečia valanda po pietų.

"Įsitikinsiu, jog čia tikrai nėra jokio kečupo." padavėja nusijuokė ir grįžo atgal į virtuvę. Ji tikriausiai prisimena mane iš paskutiniojo karto,kai aš buvau čia ir Harry pakėlė sceną,dėl kečupo,buvusio mano mėsainyje.

Krapščiau savo sutvarkytus manikiūru nagus,belaukdama,kol padavėja atneš mano mėsainį.

"Praleidai vieną pragarišką vakarėlį vakar, Tessa." prabilo Niall. Jis kilstelėjo savo stiklinę ir išgėrė visą likusį alų.

"Yea?" šyptelėjau. Labiausiai varginanti mano ir Harry santykių dalis yra tai, kad aš niekad nežinau, kas man yra leidžiama pasakoti žmonėms. Jei mūsų santykiai būtų normalūs, atsakyčiau "Oh yea, mes tikrai puikiai praleidome laiką praėjusią naktį, jo tėvo vestuvėse.", tačiau kadangi mūsų santykiams toli gražu iki normalių, išlikau tyli.

"Yea, buvo pasiutėliška. Mes šėlom dokuose, vietoj brolybės namų. Pasišalinom iš ten anksti, tad neprireikė nieko po to tvarkyti." juokėsi jis.

"Oh, ar Jace gyvena dokuose?" stengiausi išlaikyti savo balso toną neutralų.

"Ką? Ne, dokai yra valtiniai." nusijuokė jis ir pratęsė," Jis dirba ten per visą dieną, ir gyvena arti jų."

Po 2Where stories live. Discover now