153

1.7K 82 0
                                    

Jis pagriebė stalinę lempą ir taikėsi į sieną, tačiau numetė ant grindų taip sudaužydamas ją.

"Liaukis!" Sušukau.

Jis neatsisuko į mane, kuomet paėmė vazą ir metė į sieną.

"Hari, tu sugadinsi visą mūsų turtą! Prašau, nustok!"

"Tai tavo kaltė, Tessa! Tu apgavai mane!" Suriko ir pagriebė kitą vazą.

Nulėkiau į svetainę ir paėmiau daiktą iš jo rankos, kad jis jo nesugadintų.

"Žinau, kad esu kalta! Atsiprašau! Atleisk, Hari, prašau, tiesiog pasikalbėk su manimi." Maldavau.

Nebegaliu sulaikyti ašarų.

"Prašau, Hari." Verkiau.

"Tu susimovei, Tessa, taip stipriai." Jo riešas susijungė su siena.

Žinojau, jog taip bus, tiesą pasakius nemaniau, kad taip ilgai truks. 

"Po velnių, palik mane vieną! Eik iš čia!" Jis vaikščiojo pirmyn ir atgal, tuomet priglaudė abi rankas prie sienos, ačiū Dievui šįkart netrenkė.

"Myliu tave." Prasitariau, turiu jį nuraminti, tačiau jis toks girtas ir bauginantis.

"Nesielk taip! Tu pabučiavai kitą! O po visko dar parsivežei Zayn namo!" 

Mano širdis apsunko nuo Zayn paminėjimo. Haris pažemino jį.

"Žinau... Atleisk." Kovojau su noru išvadinti jį veidaimiu. Taip, suprantu, kad tai ką padariau yra neteisinga, labai neteisinga, tačiau ne per seniausiai pati atleidau jam.

"Tu žinai, kad matymas tave su kitu paverčia mane suknistai pakvaišusiu ir įsiutusiu, o tu vis tai darai!" 

"Sakiau, jog atsiprašau, Hari... ką dar galėčiau..."

Jis pagriebė kėdę ir sviedė į duris. Šaunu, dabar bus įtraukti ir kaimynai.

"Hari! Neduok Dieve, jeigu tu ją sužalosi!" Tai Zayn.

Jis tikrai nori mirti.

"Turi penkias suknistas minutes išeiti, Zayn, arba aš tave nužudysiu!" Haris sušuko. Jo kaklo venos iššokusios ir jis pamažu virsta pabaisa.

"Niekur aš neisiu, atidaryk duris arba iškviesiu policiją!" Zayn metė iššūkį.

"Liepk jam išvykti, dabar." Haris liepė.

"Zayn... viskas gerai. Tiesiog išeik. Viskas gerai. Paskambinsiu tau rytoj."

Haris pradėjo eiti durų link, tačiau aš pagriebiau jo marškinėlių kraštą.

"Ji tau neskambins ir tavo laikas baigėsi." Haris įspėjo, tuomet ištrūko iš mano gniaužtų ir pagriebė durų rankeną.

"Nieko nedaryk arba atvažiuos policija." Maldavau jo.

"Tiesiog duok man dvi minutes ir aš pasirūpinsiu, kad jis išeitų."

"Tu vos jį pažįsti ir kas jis po velnių manosi esąs, kad gali ateiti čia ir apsimesti prakeiktu didvyriu?" 

"Viena minutė ir jis išeis. Tiesiog lik čia, nebent nori būti areštuotas."

"Viena minutė." Atkirto.

Nekenčiu, kai jis būna toks.

Atidarius durius pamačiau Zayn stovintį prie sienos.

"Tu neturėtum likti čia, jis suknistas psichopatas."

"Ne, ji ne toks."

"Taip, jis toks ir jis viską daužo. Girdžiu tai."

"Jis piktas, girtas ir piktas."

Po 2Where stories live. Discover now