Stiklo valytuvų cypimas kai valo sniegą ir triukšmas verčia mane norėti galva trankyti į langą. Tai ir dar faktas, kad mano gyvenimas sugriuvo per minutę.
„Jau pakankamai sušilai?" jis paklausė, o aš linktelėjau.
„Geriau kalbėk dabar arba vešk mane namo" greit išleidau žodžius.
Jis giliai įkvėpė, o ranka perėjo per trumpus barzdos plaukelius. „Gerai.. ką tu nori žinoti?"
„Viską, kaip tai prasidėjo" atvirai, aš nenoriu žinoti kitų detalių, bet aš skolinga esu sau, tad turiu išsiaiškinti tai.
„Gerai, ar tu tikra?" jis paklausė. linktelėjau.
*Prisiminimai*
„Kodėl ji turėtų ir vėl ateiti?" Molly paklausė mažos grupelės po to kai išleido cigaretės dūmą.
„Todėl, kad ji Steph kambariokė ir dėl kažkokių priežasčių ji ją mėgsta, taigi ją tikrai atsives." Niall paaiškino.
„Ji tikra kalė, ir labai nemaloni." Haris sudėjavo ir tai privertė Molly nusijuokti bei palinkti į jį. Jos rožiniai plaukai buvo vis dar truputį suvelti nuo miegojimo su Hariu prieš mažiau kaip valandą.
„Manau jog ji karšta." Niall pridėjo.
„Karšta? Ne, ji nekaršta." Haris prunkštelėjo ir pavartė akis.
„Ji aiškiai karšta, drauguži, iškrusčiau ją iš širdies." Zayn pasakė.
„Norėtum, ji akivaizdi nekaltybės sergitoja. Turiu omeny, kas yra skaistus koledže?" Molly pašiepė nekaltą merginą, kuriai ji niekad nepripažins savo pavydo.
„Galbūt ji todėl ir yra tokia kalė, nes niekas tinkamai jos neiškrušo." Haris pasakė ir pasitraukė keliais centimetrais toliau nuo Molly, tikėdamasis jog ji neseks.
„Manau jog reikia tai tuomet reikia padaryti." Zayn pasakė mėgindamas visus prajuokinti.
„Žinoma. Tu negalėtum, net jei mėgintum."Haris pašiepė draugą.
„O tu galėtum? Aš turiu geresnių šansų nei tu!" Zayn priešinosi.
„Ką praleidau?" Jace atsisėdo ir nusimovė savo švarką.
„Steph turi visiškai snobe kambariokę, o Zayn su Hariu čia įrodinėja kas greičiau ją iškruštu." Molly pasakė viską jam.
„Žinai.. mes galėtumėm padaryti, kad tai būtų daug įdomiau. Tu už tai?" Haris paklausė Zayn.
„Pasitikėk." Zayn nusišypsojo.
„Hmm.. gerai, taigi pamatysim kas greičiau iškruš ją." Haris arogantiškai pakėlė antakius.
„Nežinau..." Zayn pradėjo jaustis truputį blogai dėl merginos, kurią matė tik kartą. Zayn manė jg Tessa yra tokia graži ir jos žalios akys atrodo tokios grynos is mielos.
„Nagi, nebūk myžnius. Neturėtų būti sunku, mes pažaisime kitą tiesos ir dąsos mačą. Kai visa tai atsidarys, tuomet bus paprasta." Haris paaiškino. Jis žinojo, kad jis gali gauti ją greičiau nei Zayn, bet jis norėjo tai įrodyti.
„Tai kvaila, kas lažinas, kad atims iš kažkokios atsitiktinos merginos nekaltybę?" Molly įsižeidė
„Jeigu esi toks įsitikinęs, kad padarysi tai, tuomet aš tau duodu savaitę." Jace pasakė ir perdavė sovo vietą Mollei.
„Savaitę? Žmogau, ji yra superinė kalė ir mes ne kaip sutariam. Man reikia daugiau nei savaitės." Haris pasakė.
„Kiek laiko? Dvi savaites? Žiūrėk, jeigu tu tai gausi per mėnėsį aš tau duosiu penkis šimtus." Zayn pasakė.