" Ulaş bu konuda senden izin almıyorum bilmiyorum farkında mısın ama. Evet fikrin benim için önemli ama sırf sen orada çalışmamı istemiyorsun diye , teklifi kabul etmemezlik yapmayacağım. Bu pazartesi işe başlıyorum." dedim itiraz kabul etmeyen bir tonla. Onunla bir haftadır düzenli olarak konuşuyorduk. Ona yine kırgındım ama eskisi kadar da öfkeli değildim. Yavaş yavaş eskiye dönüyorduk. Bu beni mutlu ederken Ulaş yine bir şeylere karışmaya başlamıştı.
Baran Bey'in yanında çalışmamı, daha doğrusu o kitapevinde çalışmamı istemiyordu. Adam zaten yanımda olmayacaktı ki, çoğu zaman görevde olacaktı. Ulaş neden kabul etmiyordu bunu anlamıyordum.
" Aymira zaten benden izin alacaksın demedim, ki sende demeyeceğimi biliyorsun. İyice mağara adamına döndürdün beni. Sadece daha iyi bir iş bulabileceğini söylüyorum. Aykut'un yanında da çalışabilirsin." Aykut dediği kişi de onun en yakın arkadaşıydı. Muğla da adı oldukça bilinen bir şirkete sahipti. Ve evime bir saat, bir buçuk saat uzaklıktaydı.
" Sen niye ısrar ediyorsun ki bu kadar? Neredeyse iki saat uzak orası." Dediğimde karşı taraftan sesli bir nefes verdi.
" Sen ayrı eve çıkmak istemiyor muydun? Sana da güzel bir fırsat işte. Ailenden de kopamadığını da biliyorum. Hafta sonları da onların yanına geçersin. Daha iyi bir yerde, daha iyi şartlar altında çalışabilirsin." Acaba bunun sebebi Ulaşın orada kendi evinin olması olabilir miydi? Tabii olabilirdi. Bu sayede daha sık görüşecektik. Bu adam niye bu kadar zekiydi? Alttan alttan nasıl da planını kabul ettiriyordu.
" Şimdi bir de ev bulmakla mı uğraşacağım Ulaş? Mis gibi hiçbir masrafa karışmadan ailemin evinde yaşıyorum işte." dedim asıl niyetini onun ağzından duymak için olta atarken.
" Yavrum yeni bir ev tutmana gerek yok. Benim evimde kalabilirsin. Hatta istersen eşyaları komple yenileyebilirsin. Nasıl istersen." dediğinde gülümsedim ve dudağımı ısırdım.
" Asıl niyetin belli oldu işte." derken gülüyordum. O ise telefonun bir ucundan ofladı yalandan.
" Bazen sevgilimin ne kadar zeki olduğunu unutuyorum. Zeki kızım benim, evet gerçek niyetim bu yavrum. Ne diyorsun peki?"
Nasıl bir bölüm bizi bekliyor sizce? Önceki bölüme oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın güzellerim. Sınır geçilince bölüm gelecek. Kendinize çok iyi bakın sizi çok çok seviyorum:)
Instagramdan da takip edebilirsiniz efenim...
Zehranurshh
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RECA
Teen FictionAsker ve mahalle kurgusudur. Ulaş yıllardır içinde taşıdığı aşkın ağırlığı altında eziliyordu. İçinde biriktirdiği aşk öyle büyüktü ki, sanki her nefes alışında daha da artıyordu. Sevdiği kadın karşısında, yanı başındaydı ama ona uzaktı. Aralarınd...