Merhaba güzellerim... Bölüme daha yeni başladım ne zaman gelir bilmiyorum ama sizi de çok bekletmeyeceğimi bilin. En kısa sürede atmaya çalışacağım. Birde size küçük bir isyanda bulunmak istiyorum. Arkadaşlar neden oy vermiyorsunuz? Sınırı kaldırdım, kaç bölüm üst üste attım ama oylar ve yorumlar ciddi oranda az. Bu gerçekten hevesimi kırıyor. Lütfen dikkat edelim olur mu? Yıldızı parlatmak bu kadar zor değil:)
Aymira terleyen ellerini elbisesine sürerken çok heyecanlı hissediyordu. Sanki ilk defa bu eve geliyordu. Ama bu defa farklıydı. Çalışan olarak çıktığı bu evden şimdi gelin olarak giriyordu. Hemde büyük gelin. Ulaş bu evin gözbebeği idi. Herkes o kadar mutluydu ki, adeta konakta bir bayram havası vardı. Daha düne kadar Arkadaş gibi gördüğü insanlar şimdi ona hanım gibi davranıyorlardı ve bu Aymira'nın garibine gidiyordu. Birden sınıf atlamış gibi olmuştu. Bu bulundukları yemek masasında her şey Aymira'nın en sevdiğiydi. Seyhan hanım hepsini kendi hazırlatmıştı.
Ali, Merve, Seyhan hanım ve eşi. Hep birlikte akşam yemeğindelerdi. Her zaman oturduğu bu sofra bile garip geliyordu. Sevdiği adam yanındaydı. Ailesinin karşısında elini tutuyordu. Merve ikisine baktı ve gülümsedi. Arkadaşı için de abisi için de çok mutluydu. Kaç kişiye nasip olurdu ki en yakın arkadaşının görümcesi olmak? Tek üzüldüğü Ali idi. Ama o da zamanla atlatır diye düşündü.
" Ne çok yakışıyorsunuz ya. Çok güzelsiniz maşallah." dedi Merve arkadaşına doğru öpücük atarken. Babası tabağında başını kaldırıp önce kızına ardından gelinine baktı. Esasında o da çok memnundu bu durumdan. Aymira'yı da ailesini de bilirdi. Helal süt emmiş efendi bir insandı. Oğlu da çok seviyordu. Daha ne olsun ki diye düşündü. Babacan bir tavırla bakıp gülümsedi.
" Tekrar hoş geldin kızım. Hem evimize hem ailemize." dediğinde Aymira utangaç bir tavırla tebessüm edip hafifçe başını indirdi.
" Hoş buldum efendim."
Ulaş kimseyi umursamadan yanındaki kadının güzelliğini izliyordu. Yine beyaz giyip gelmişti. Bu kadın onun canına kastı mı vardı? Onu her beyaz elbisesiyle gördüğünde kalbine iniyordu. Çok güzeldi, ve Ulaş onu saatlerce izleyebilirdi. Aymira hemen yanında oturuyordu ama çok yüzüne bakmıyordu. Çünkü ne zaman baksa Ulaş onu utandıracak derece imalı bakışlar atıyordu.
" Ailen ne zaman müsait olursa bir gün kapılarını çalmak isteriz kızım." dedi Seyhan hanım. Aymira başını kaldırıp karşısında ki kadına baktı. Son görüştüklerinden beri Aymira ona tavırlıydı ve bu elinde değildi. Onunla çok konuşmak istemiyordu. Hele ki hemen yanında Ali varken. Vicdan azabı çekiyordu. Gözlerini ondan çekip Aliye baktı. Önünde tabağı duruyordu. Ama yiyeceklerin hiçbirine dokunmamıştı. Ne Seyhan hanımın ne de Merve'nin umurundaydı Sanki. Herkes yerken o bakıyordu. Aymira yerinde duramadı.
" Ali sana yedirmemi ister misin?" diye sordu. Biliyordu belki yanlıştı ama kimsenin umurunda değilken o da umursamaz olamazdı. Onların düşünmesi lazımdı. Allah aşkına bu çocuk nasıl yemek yiyebilirdi ki? Ve o kadar gururluydu ki kimseye de bir şey diyemiyordu. Bunu demesi üzerine herkes ona baktı. Aymira özelikle Ulaşın bakışlarının altında baskı gördü.
Ali önce abisine ardından Aymira'ya baktı ve başını salladı. Kısık bir sesle teşekkür etti.
" Canım bir şey istemiyor sağ ol yinede. Ama eskisi gibi benim yardımcım değilsin. Bu masada artık yengem olarak oturuyorsun."
Yeni bölümde sizce neler olacak? Ortalık karışır mi dersiniz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RECA
Teen FictionAsker ve mahalle kurgusudur. Ulaş yıllardır içinde taşıdığı aşkın ağırlığı altında eziliyordu. İçinde biriktirdiği aşk öyle büyüktü ki, sanki her nefes alışında daha da artıyordu. Sevdiği kadın karşısında, yanı başındaydı ama ona uzaktı. Aralarınd...