ALINTI

5.8K 259 53
                                    

Çok istediniz o yüzden hemen yazıp atıyorum alıntıyı. Bu arada bölümde daha detaylı okursunuz ama kimse Aymira'ya yaptıkları konusunda kızmasın. Çünkü ben de aynısını yapardım. Neyse geçelim alıntıya buyurun... Birkaç gün sonra kaldırılacak bu alıntı.

" Benim aklım almıyor. Benim gerçekten aklım almıyor. Aymira sen bu kadar acıyı boşuna mı çektin?" diyen Asmine döndü ışığı sönmüş bakışlarım. O da kızgındı, ama öfkesi benim öfkemin tırnağının ucu bile etmezdi. Ben kaç gün cehennemi yaşamıştım. Neydi ki sınavım bana bu reva görülmüştü?

" Ne yapacaksın peki? Onu hemen affedecek misin?" diye sordu. Oradan nasıl çıktığımı bilmiyordum. Tek kelime etmeden ayrılmıştım oradan. Ardından O beni defalarca aramıştı. Bildiğimi bilmiyordu henüz. Eve tıpkı bir ölü gibi gelmiş ve Asmine sadece, 'Her şey yalanmış Asmin. Ulaş hatırlıyor. Hiç unutmamış beni.' demiştim.

Ve inanır mısınız,ben hiç göz yaşı dökmemiştim.

Çünkü benim göz yaşlarım çok değil günler öncesinde O adam için akıtarak tüketmiştim. Daha neden onun yüzünden gözyaşı dökecektim ki? Nasıl anlatılırdı bilmiyorum ama benim içim soğumuştu. Evet diyeceğim tek şey buydu. Yüreğim buz kesmişti. Ateşi dinmişti. Acı bile hissetmiyordum.

Yaşıyor muydum, onu bile bilmiyordum.

" Aymira bir şey de susma Allah aşkına! Nasıl bu kadar sakin kalabilirsin ya? O evi onların başına nasıl yıkmazsın sen!?" diye Avaz Avaz bağırdı. Ayağa kalkmış odanın içinde volta atıyordu. Ben sadece ona boş boş baktım.

" Ben giderim o zaman. Senin yerine ben yıkarım o konağı onların başına!" deyip hareketlendiğinde , sonunda dudaklarımı hareketlendirdim.

" Yıkacağım Asmin. Ama o evi değil. Ben Ulaşın hayatını tepetaklak edeceğim. Ve ona hiç acımayacağım biliyor musun?" dedim son derece sakin ve buz gibi, bana yabacı olan bir ses tonuyla.

" Ne var senin aklında?" deyip bana doğru yürüdü ve kuşkuyla bana baktı.

Dudaklarımda ruhsuz bir kıvrılma oldu ve bu Asmini huzursuz etti.

" Bırak bunu zaman göstersin Asmin. Şimdi beni yalnız bırak. Uyumak istiyorum." dedim ve yatağımın içine kıvrıldım. Ona arkamı dönüp gözlerimi boşluğa diktim.

İçimde ki şeytanın dediklerine kulaklarımı diktim. Yanmak neymiş sana bizzat göstereceğim Ulaş. Acı çekmek ne demek öğreneceksin. Ve ben sana asla merhametli olmayacağım.

RECA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin