24. Bölüm

17.2K 499 61
                                    

                     Ulaş ve Aymira

Nasılsınız güzellerim? Her şey nasıl gidiyor? Okul, iş genel olarak hayat her şey yolunda mı? Buraya ya da özelden nasıl olduğumuzu yazabilirsiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Nasılsınız güzellerim? Her şey nasıl gidiyor? Okul, iş genel olarak hayat her şey yolunda mı? Buraya ya da özelden nasıl olduğumuzu yazabilirsiniz. Sizinle konuşmayı özledim. Buraya çok sık vakit ayıramıyorum biliyorum ama aklımda olmadığınız tek bir an bile yok inanın. Yazmaya çok vakit bulamıyorum ama arka planda sürekli kafamın içinde karakterlerimle birlikteyim. Merak etmeyin en sevdiğim mevsime girmek üzereyiz ve kışın daha üretken oluyorum. Size söz veriyorum sizleri çok bekletmeyeceğim. Şimdi keyifli okumalar deme zamanı. Bu bölüm sınır yok, ama siz yinede oy vermeyi yorum yapmayı unutmayın olur mu? Sizi çok seviyorum bunu da unutmayın.

Keyifli okumalar ballı güzellerim:)

Dün gece o kadar güzel uyumuştum ki, şu bir aydır uyuduğum en güzel uyku idi. Sebebi ne mi? Ah tabii ki de kollarında olduğum adamdı. Dün gece bana öyle büyük bir sürpriz olmuştu ki gelişi, odaya girip ışığı yakmama fırsat bile kalmadan kendimi onun kolları arasında bulmuşrum. Kalbim ağzımda atarken onun kokusuyla anında mayışmıştım. Önce ona sıkıca sarılmış, hasretimi bir nebze de olsa dindirmiştim. Sonrasında ise içimde birikenleri dökmüş rahatlamıştım. Üstümden resmen büyük bir yük kalkmıştı. Zor zamanlar geçirmiştik ama hepsi bitmişti.

Şimdi daha güzel zamanların vaktiydi

Şimdi ise yatağımın sol tarafı boştu. Gitmişti ben uyurken. Yataktan doğruldum ve etrafıma bakındım. Ulaş not bıraktı mı diye ama hayır bırakmamıştı. Yüzümün düşmesine fırsat vermeden yerimden kalktım ve ev terliğimi giydim. Artık havalar soğumaya başlamıştı. Üstümde ince askılı dizlerimde biten saten bir gecelik vardı. Onu indirip uzun kollu kazağımı ve siyah taytımı geçirdim hemen üstüme. Hava kapalıydı, yatakta sıcak olunca insan daha da çok uyumak istiyordu.

Odanın kilidini dışarı çıktım. Dün gece Ulaş gelince kapıyı üst üste iki kere kilitlemiştim. Üstelik gece onun göğsünde yatıp konuşurken ablam gelmişti. İkimiz de sessiz olurken uyuyor numarası yapmıştım. Eğer Ulaşı görevde sanmasaydı kesinlikle burada olduğunu anlardı. İlk onun odasına uğradım, boştu ve yatağı dağınıktı. O zaman işe gitmiş olmalıydı. Çünkü sadece evde olduğu günler yatağını toplardı. Kapısını kapatıp aşağı indim. Saat daha on yoktu. Annem mutfakta kahvaltı hazırlıyor olmalıydı ki, yanılmamıştım.

Taktığı siyah önlüğü ile işe girişmişti. Sessizce arkasından ilerleyip ona sıkıca sarılıp yanağına kocaman bir öpücük kondurdum. Nefesim annemin boynuna çarptığı için gıdıklanarak başını arkaya atıp kıkırdadı. " Ay dur Aymira yapma, çok gıdıklanıyorum." dedi gülmeye devam ederken. Onu güldürmeyi seviyordum. Son olanlardan sonra çok vakit geçirememiştim. Şimdi bunları telafi etme zamanıydı. Artık eski halime dönecektim.

RECA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin