37

93 10 17
                                    

§

- El sem hiszem, hogy ilyet csináltam... - fogott a fejére párom.

- Szívem, nincs baj. Tudom, hogy részeg voltál. Ráadásul azt hitted Sanra, hogy én vagyok. Nem tagadom, beindított tegnap, hogy "rajtam" tekergeted a csípődet. - vigyorogtam páromra és magamhoz húztam.

- Szemét! Most... Rosszul érzem magam, inkább babusgass! - csapott a mellkasomra.

- Jól van, pici babucim, gyere! - szorítottam magamhoz apró testét nevetve.

- Látom, bejön neked ez az apa-fia dolog.... - jegyezte meg halkan.

- Ki tudja... Mától szólíts apucinak! - változtattam el a hangomat, ezt követően pedig egy emberként nevettünk fel.

- Olyan hülye vagy! - bökte meg a homlokomat, miközben felnézett rám.

- Köszönöm a bókot, drágám! - túrtam kék tincsei közé.

***

- Aludj már, Sannie! - szóltam rá páromra, aki már vagy ötödjére nyúlt be a pólóm alá, és kezdte el birizgálni a bimbóimat.

- De nem tudok! - nyafogott. Felé fordultam, ő pedig könyökeire támaszkodva nézett rám.

- Jó, én viszont aludnék, szóval ne zaklasd a mellbimbóimat! - mondtam, majd vissza lefeküdtem, de most párom felé fordulva teljesen.

- Olyan cukik, muszáj zaklatnom... - motyogta durcásan, és hanyatt feküdt.

- Idióta vagy.... - nevettem el magamat halkan, és San oldalába bújtam.

- De csakis a tiéd. - sóhajtott mosolyogva, és kicsit megemelkedve nyomott puszit a fejemre.

- Nyálas vagy... - motyogtam, és átkaroltam a párom derekát.

- Hmm, de élvezed... - kuncogott, miközben elkezdte simogatni a fejemet.

- Még jó... - válaszoltam kómásan.

- Seonghwah.... - hallottuk meg Hongjoong hangját.

- Ezekre is ilyenkor jön rá a szaporodás! - ültem fel morcosan.

- Huh, jó nagy hangotok van, ha ők áthallják a te hangod, mi meg a Hongjoongét. - hüledezett San, miközben ő is felült.

- Csak el ne kezdje a-

- Erősebben~! - kiáltott fel barátom.

- És tessék... - motyogtam, és páromhoz bújtam.

- Hmm, nekem is megjött a kedvem... - szólalt meg San egy kis idő után.

- Na, azt már nem! - hajoltam el tőle. - Még azt se dolgoztam fel, hogy Seonghwanak táncoltam, ráadásul boxerben, és még a melleit is markolásztam! - mondtam, miközben Sanra néztem.

- Bolond vagy. Az agyadban az én melleimet markolásztad, és nekem táncoltál. - nevetett fel, én pedig megint a mellkasára csaptam.

- Ne kötekedj! - durcáztam.

***

- Valakiknek nagyon jó éjszakája volt! - jegyeztem meg másnap, a konyhában állva, amint Seonghwa bejött, Hongjoonggal a hátán.

- Hát figyelj... Megtehetjük. - kacsintott rám Seo.

- Bolond! Emez meg már csatlakozni akart! - biccentettem Sanra, aki csak keresztbe tette karjait és szemet forgatott.

- Legközelebb jöhettek! - vigyorgott idiótán.

- Nem! - csapta fején a párját Hongjoong.

- Basszus, azt hittem, hogy még alszik! - motyogta Seonghwa.

- Beszívtad! - nevetett fel San. - Csörög a telefonod. - hagyta abba hirtelen a nevetést. Egyből megértettem ezt a gyors elkomolyodást; Yeosang neve villogott a képernyőn.

- Szia, Yeo! - vettem fel a telefont.

- Értem jönnétek? - kérdezte halkan, hangján pedig hallani lehetett, hogy nincs jól.


----❤️‍🩹
Bwoo_shipper
PannaSzab4

👀👀👀

☆ amare ad aras || woosanWhere stories live. Discover now