43

101 10 14
                                    

§

- Mit szólnátok ahhoz, ha Valentin-nap alkalmából elmennénk egy dupla-randira?!​ -​ dobtam fel az ötletet.

- Hmm, ez jó ötlet! Lesz fotófülke is a városban! Nagyon ki akarom már próbálni! - vigyorodott el Wooyoung.

- Woa, azt én is! - lelkesedett fel párom.

- Azt hiszem, ez eldőlt. - nevetett fel San, akihez én is csatlakoztam, és nevetni kezdtem.

- Tényleg.... Amúgy valaki megint neki tolt valamit a falnak, mert megébredtem a nagy koppanásra. - szólalt meg Hongjoong morcosan.

- Oh... - tátotta el száját döbbenten Wooyoung.

- Te is felkeltél rá? - nézett párom a mellette ülőre.

- A... Izé, aha... - dadogta, és tovább evett.

- Hm, legközelebb, ha megint csinálja, átszólok neki, hogy halkabban rendezkedjen, meg amúgy sem korán reggel kell ezt csinálni! - mondta Hongjoong, San pedig elnevette magát. Értetlenül néztem rá, ő pedig nem is sokáig hagyott minket tudatlanul.

- Nos, az a bizonyos "szomszéd", mi voltunk. Wooyoungot hívta Mingi, hogy itt vannak Yeosang maradék cuccaiért, és hát kissé eldurvultak a dolgok köztünk, mikor visszaért. - magyarázta, Hongjoong álla pedig leesett. Felállt és Wooyoung másik oldalára ment, majd elkezdte csapkodni San fejét.

- Miattad ébredek meg majdnem minden reggel, köcsög?! -​kérdezte morcosan.

- Hé! Állj le! Azt nem mondtam, hogy múltkor is én zörögtem! - fogta le párom kezeit, én pedig fejemet rázva, s nevetve szedtem össze az üres tányérokat.

- Chh.... Nyulak... - motyogta magának Hongi, s a mosogatóhoz ment, hogy elmossa a koszos tányérokat és evőeszközöket.

***

- Honnan jött neked ez a Valentin-napi randi? - kérdezte párom, miközben felnézett rám, és a mellkasomra kezdett köröket rajzolni.

- Nem tudom. Igazából csak régen csináltunk olyat, hogy elmentünk valahová négyen. A legutóbbi pedig Yeosanggal volt. - rántottam vállat.

- Hm... Jogos. De nagyon jó ötlet! Nagyon várom már! - mosolygott izgatottan. Kuncogva pusziltam az orrára, ő pedig össze is húzta azt.

- Nagyon cuki vagy így! - nevettem fel, miközben a fejére simítottam.

- Miért? Máshogy nem? - kérdezte össze húzva szemeit, én pedig egyből védekezni kezdtem.

- Dehogyis nem! Mindenhogy cuki vagy, Drágám! - hadartam el, ő pedig elégedetten mosolyogva tette vissza fejét a mellkasomra.

- Szerencséd. - motyogta, majd ásított egyet.

- Fáradt vagy, Picim? - kérdeztem, miközben pólója alá nyúltam és derekát kezdtem cirógatni.

- Uhum... Éjszaka is felkeltem vagy négyszer, de a semmire. - sóhajtott.

- Aludj egy kicsit. - pusziltam a homlokára, ő pedig bólintott egyet, és a mellkasomra puszilt. Páromnak nem sok kellett ahhoz, hogy elaludjon, én pedig a fejét simogatva követtem példáját.

————————
rosszul vagyok, ami azt jelenti hogy holnap is szarul leszek, de még így is legyek 8 órát suliba, mert "nem is vagyok rosszul". 💀
Bwoo_shipper
PannaSzab4

☆ amare ad aras || woosanWhere stories live. Discover now