37-Angela'nın ailesi

2.7K 260 15
                                    

Gölgelere saklanan adam, Seth ile konuşmasını tamamlayınca yine görünmeden uzaklaştı. Seth ise takip edilme ihtimaline karşılık farklı bir yöne gitti. Adamla konuşmasından çıkardığı sonuca göre, şimdilik plan yolunda gidiyordu.

Kendisinden şüphelenmeleri bile Seth'i o kadar rahatsız etmiyordu. Tek endişelendiği kişi John Smith'ti. Bu adamda garip bir şeyler vardı. General'in güvenini kazanmış, ekibiyle başarılı işlere imza atmıştı.

Göründüğünden daha zeki olduğunu düşündüğü için ona karşı açık vermemesi gerekiyordu. Buluştuğu adama da aynı şeyleri söyleyip, dikkatli olmasını tembihlemişti. Olayların zamanından önce çözülmemesi gerekiyordu.

Tüm bu düşüncelerle kafası doluyken, birden sert bir şeye çarpıp düştü. Kafasını kaldırdığında Hank'in karşısında devasa bir bina gibi dikildiğini gördü.

"Özür dilerim doktor, sizi fark etmedim. Daha dikkatli olmalıydım, lütfen yardım etmeme izin verin."

Hank'in kendisine doğru uzandığını gördüğünde, düştüğü yerde geri geri kaçmaya çalıştı.

"Önemli değil, ben kalkarım. Sadece benden uzak dur yeter."

Hank adamın aşırı tepkisi karşısında üzülmüştü ama belki fikrini değiştirebileceğini umut ederek yaklaşmadan konuşmaya çalıştı.

"Benden neden nefret ettiğinizi bilmiyorum. Eğer düzeltebileceğim bir özelliğimse, düzeltmek için elimden geleni yaparım."

Seth, gorilin iyi niyetini görmezden gelerek, "varlığın başlı başına sorun, keşke seni hiç üretmeselerdi."

Hank bile, bu kadar aşağılanmaya katlanmak zorunda olmadığını düşünüyordu.

"Size elimden geldiğince iyi davranıyorum ama siz benden daha fazla nefret ediyorsunuz. Sizin istediğiniz gibi olsun, artık ben de sizin gibi içinden geçeni söyleyeceğim."

Seth, Hank'in bu çıkışına şaşırmıştı. Öyle ki yerinden kalkmayı bile akıl edememişti.

"Gözüm üstünüzde Doktor Padding, başkalarını kandırabilirsiniz ama beni değil. Bir şeyler saklıyorsunuz ve ben bunu bulacağım. Aradığımız askeri bulup General'in karşısına çıkaracağım."

Doktor Padding endişelenmişti, Hank'i kendine düşman edinmenin iyi fikir olmayacağını biliyordu. Bu yüzden taktik değiştirdi.

"Senin birçok insandan daha zeki olduğunu biliyorum ve saygı duyuyorum Hank ama insanlara karşı sürekli ezik gibi davranmandan rahatsızım. Kendine olan güvenini gösterip olduğun şeyi kabullensen, sadece benim değil birçok insanın saygısını kazanacaksın."

"Nasıl olacak o dediğiniz?"

Seth gorilin dikkatini çektiğini anlayınca sinsice gülümsedi. "Önce kalkmama yardım eder misin?" dedikten sonra elini uzattı.

Adamın daha önce kendisine değil dokunmak, bakmayı bile istemediğini hatırlayan Hank, bu ani değişimden memnun bir şekilde adamın elini kavrayıp kalkmasına yardım etti.

Doktor gorile yaklaşarak, "istersen sana ne yapman gerektiğini anlatayım, sen de hak ettiğin saygıyı görürsün" dedi.

Hank merakla adamı dinlemeye başladı. Anlattığı şeyler çok mantıklı geliyordu, bazıları karakterine ters düşse de, bunları yaptığında saygı görecekse yapmaya hazırdı.

Birkaç dakika sonra adamdan ayrılıp çalışma istasyonuna döndü. Hank'in geldiğini gören John, "gel Hank, benden senden yardım isteyecektim. Bu makalelerde geçen araştırmacıların diğer çalışmalarını inceleyip bana bir rapor yazar mısın?"

KOZA - Dünya'nın İstilası (SY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin