Özet: Uzaylıların olduğu bölümde bir patlama olur. Birçok uzaylı ve asker yaralanır. Hank Helena'nın yanına gider. Jen patlama da kullanılan elementi tespit edince, Evelyn'den şüphelenir. Dominic Angela'nın hareket etmesini sağlar.
*** Yeni Bölüm ***
John, Angela'yı kucaklayıp sarıldı. Küçük kız zorlanarak da olsa karşılık verdi. Dominic'in yardımına rağmen, Evely'nin taktığı cihaz hâlâ beynindeydi.
"Baba korkuyorum" dedi Angela.
"Korkma kızım sana yardım etmek için elimizden geleni yapıyoruz."
"Korkma" dedi Dominic. Kızın kucağına zıplayıp uzandı. Hayvanın kürkünü okşamaya başlayan Angela, biraz sakinleşmişti. Birden katılaştı ve tepkisizleşti. John etrafına bakınca, haince sırıtan Evelyn'i gördü. Uzaylı yine hainliğini yapmış ve aleti çalıştırmıştı.
John bu durumdan tamamen kurtulmak için Dsyco'ya güveniyordu. Fakat son sabotaj göstermişti ki, Evelyn de boş durmuyordu.
"Tamam Eve, sen kazandın. Kızımı rahat bırak istediğini yapacağım" diye bağırdı.
"Elbette yapacaksın John. Küçük dostların sana yardım edemezler."
John, kadının bulunduğu iş istasyonuna gitti. Koltuğa oturup bomba ile ilgili çalışmaları gözden geçirmeye başladı.
"Biliyorsun Eve, bu bombayı sana teslim edersem insanoğluna karşı kullanacaksın. Bu yüzden açık konuşalım. Bombayı sana vermektense ölmeyi seçerim."
"Sen ölünce yeni doğacak bebeğin ne olacak John?"
Bebekten haberi olduğunu anladığı an, John'un kanı beynine sıçradı. Evelyn'i yakasından tuttuğu gibi kaldırdı. 40 kiloluk kısa boylu kadın, şimdi John'un şimşek çakan gözleri ile karşı karşıyaydı. Evelyn sertçe yutkundu.
"Sakin ol John. Bir şey ima etmek istemedim. Babasız büyümesinin iyi olmayacağını söylemek istemiştim."
John ani adrenalin yüzünden kaldırdığı kadını yere bıraktı. "Eve, dostların gelene kadar güvende kalmak istiyorsan ailemden uzak duracaksın. Aksi halde seni ortadan kaldırırım, izini bile bulamazlar."
"Bu tür tehditler sana yakışmıyor John."
"Ben dünyanın en akıllı insanıyım. Sence bir haşeratı iz bırakmadan ortadan kaybedemez miyim? Üstelik General benim tarafımdayken, kimse soruşturma başlatmaz."
Evelyn akıllıydı, başına gelebilecekleri hesaplayabiliyordu. "Senin de bilmediğin bir şey var John. Benden kurtulsan bile, bizim ırkımızdan aranıza karışan kişileri tespit edemezsin. Benim başaramadığımı onlar başarır. Sizin dilinizde bir deyim var. Bildiğim şeytanı bilmediğim şeytana tercih ederim."
Kadın haklıydı. John dediğini yapıp Evelyn'den kurtulsa da, diğer gizlenmiş uzaylıları bulmadan ailesi güvende olmayacaktı.
Sessizce bilgisayarda çalışmaya başladı. Evelyn başında durup izliyordu. Bir saatten fazla çalıştıktan sonra John çalışmayı bıraktı. "İşte bitti" dedi. Ayağa kalkarak kadına döndü. "Gerekli çalışmaları tamamladım. Tek yapman gereken üretmek. Fakat kullanmadan önce iyi düşün, bu EMP bombası ters teperse amirlerin memnun kalmayacaktır."
"Sen merak etme John, çalışmanı kontrol ettirmeden kullanmayacağım."
John küçük kızın yanına giderek biraz vakit geçirmek istedi. Kucağındaki Dominic, kızın en azından bazı hareketleri yapabilmesini sağlayabiliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOZA - Dünya'nın İstilası (SY)
Science FictionDost uzaylılar ve düşman uzaylılar arasında kalan bir doktor. Tırtıllar üzerinde deney yaparken gizli bir askeri tesise davet edilir. Muhteşem güzellikte bir asistanı ve genetiği değiştirilmiş hayvanlarla yaşantısı kendisini harikalar diyarında hiss...