78-Krnaaj casusları

1.7K 169 45
                                    

Özet: General Ann'in kendisini ve ailesini yakalamak istemesi üzerine John uzaylı dostlarının yanına kaçar. General Dexter'ı yukarı ışınlayarak ona olanları anlatır. Dexter şüpheleri Krnaaj casuslarına çeker. General Başkanı uyarmayı üstlenir. John da Ann ile ilgili kanıt toplayacağını söyler. Senatör O'Hara adına ulaşır. Hank'ı kurtarıp gemiye aldırır.

*** Yeni Bölüm ***

Senatörün adını General Dexter'a ulaştıran John, Ann'i yakından gözlemlemekteydi. Kadının sıradaki hamlesini düşünüp karşı planlar hazırlamaya başlamıştı. Ognim'lerin kendisine yardım ettiğini bildiği için öncelikle uzaylıları karalamayı düşünebilirdi.

Başkan'ın ve bakanların bu karalamaya inanmamaları için Ann'in yapmak istediklerini engellemeliydi. Kadının bilgisayarını hacklemek, John için çocuk oyuncağıydı. E-maillerini kontrol edip Senatör O'Hara ile yazışmalarını bulmaya çalıştı. Fakat kadın iz bırakmayacak kadar tedbirliydi.

John, kadının sildiği e-mailleri kurtarmak için var olan sezgisel algoritmayı geliştirip daha verimli bir sonuç elde etmişti. Kurtarmayı başardığı birkaç mailde, Senatörün emirleri açıkça görünüyordu. Bu bilgileri kopyalayıp Başkan'ın özel kalemine gönderdi.

Dexter'a bilgi verip kanıtların gönderildiğini ve Başkan'ı ikna etmesi gerektiğini bildirdi. John'un bu çabaları sonuç verdiğinde, Ann tutuklanıp tesisten sürülecekti. Fakat üzerinden bir gün geçmesine rağmen herhangi bir gelişme olmadı.

Başkan kanıtların yetersiz olduğunu söyleyip Senatöre karşı harekete geçmedi. Bu durum karşısında John şaşkındı. Dexter bağlantılarını devreye sokup Senatör O'Hara hakkında bilgi toplamak istediğinde, çoğu kişi ondan hastalıklıymış gibi kaçıyordu.

Ann tesisteki alarm düzeyini düşürmemişti, John ve ailesi yakalanana kadar da düşürmeyi istemiyordu. John'un yapabileceği bir şey kalmıştı ve onu yapmak için Jen'den yardım istedi.

"Bu konuda kararlı mısın John? Geri dönülmez bir hata yapıyor olabilirsin."

"Biliyorum Jen ama başka çarem yok."

Jen kararı onaylamasa da, John'un isteğine saygı gösterdi. Ann'i ışınlayarak gemiye çektiler. Kadın şaşkınlıkla etrafına bakınıp silahına sarıldığında, Hank atılıp kadının silahını elinden aldı. Karşısında John'u gören kadın, saldırgan bir tutum içine girdi.

"Bu yaptığın yanına kalmayacak John. Seni, aileni ve bu uzaylıları yakalayacağız."

"Boşuna nefesini tüketme Ann. Krnaaj'lara çalıştığını biliyoruz." Aslında emin değildi ama kadından bir itiraf almak için yeterdi.

"O zaman bu savaşı kaybedeceğinizi de biliyor olmalısınız." Kadın soğukkanlılığını kazanıp kendisinden emin bir şekilde konuştu.

"Asıl sorun senin bu savaşın sonunu göremeyecek olman." Tehdidinin işe yarayacağını umut eden John, kadına dikkatle baktı. Çevresindeki uzaylılara tedirgin bir şekilde göz gezdiren kadın, sanki kendisini yiyeceklermiş gibi uzak durmaya çalıştı.

"Şimdi asıl konumuza gelirsek Ann, senin Senatör O'Hara adına çalıştığını biliyoruz. Bununla ilgili kanıtları Başkan'a gönderdik."

"Başkan'ın özel kalemine demek istedin herhalde." Kadının kendinden emin konuşması üzerine, John bir an durakladı. Bu bilgiye sahipse ve buna rağmen endişe etmiyorsa bir şeyler yanlış demekti.

"Özel kalemi de satın aldınız demek." Bu yüzden Başkan kendisine ulaştırılan sahte kanıtlarla suçlamayı yeterli bulmamış olmalıydı.

KOZA - Dünya'nın İstilası (SY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin