57-Genler

2.3K 243 122
                                    

Not: Koza da çok geciken kitaplardan biri oldu. O da bayram kurbanı. İnşallah bir daha bu kadar uzun ara vermek zorunda kalmayız. Geçen bölümde 4 haftalık bebeğin yarım milim boyunda olamayacağını yazanlar oldu. İnternetten araştırmadan böyle bilgiler yazmam. Beni bilen bilir. Koza'yı 70.bölüm civarında bitirmeyi düşünüyorum. Fikrinizi alabilir miyim? Beğenenlerin oylarını bekliyorum. Teşekkürler.

Özet: Dev beyin insan görüntüsü ile John ve kızların karşısına çıkar. Dev beyin kendisine Karl diye hitap etmelerini ister. John'u Evelyn'e karşı uyarır. Helena Karl'ın kendisine söylediği şeyi teyit etmek için Jen'den kendini yukarı ışınlamasını ister. Hamile olduğunu duysa da inanamaz ama Dsyco'nun yaptığı teste göre dört haftalık hamiledir.

*** Yeni Bölüm ***

Dsyco açıklamaya başladı. "Tebrikler Helena dört haftalık hamilesin. Bu gördüğün ufaklık, senin bebeğin."

Helena gördüğü kocaman şekle şaşkınlıkla bakarken mutluluktan ağlıyordu. "Bu kocaman" dedi.

Dsyco gülümsedi. "Gerçek boyu yarım milimetre civarında, görebilmen için büyüttüm."

Helena mutlulukla "yarım milimetre mi? Bu gerçekten çok..."

"...olağanüstü" diye tamamladı bir ses.

John bebeğin görüntüsüne hayranlıkla bakarken, Helena onun buraya gelmesine şaşırmıştı.

"Buraya geldiğimi nasıl bildin?"

"Karl söyledi tatlım. Bu gerçekten olağanüstü" dedi John.

"Bana da Karl söyledi ama neden sadece benim duyacağım şekilde söyledi onu anlamadım."

"Angela'nın duymasını istememiş olabilir. Belki kıskanacağını düşünmüştür. Bu önemli değil Helena, baksana şu mucizeye. Baba olacağım, bu harika."

Helena gerçekten basit şeylere kafayı taktığını düşünüp, John'un sevincini paylaştı. "Evet olağanüstü. Henüz yarım milimetre ama hızla büyüyecek."

"Karl kim?" diye sordu Jen.

"Dev beyin kendisine taktığınız ismi sevmemiş. Kendisine Karl dememizi istedi."

Makineden çıkan sesler üzerine Dsyco ekranına baktı. Kaşları olsaydı büyük ihtimalle çatılırdı. Gördüğü şeyden hoşnut olmadığı belliydi.

John merakla sordu. "Sorun mu var Dsyco?"

Dsyco cevap vermekte tereddüt etti. "Bebeğin genlerinde bir tuhaflık var. Daha çok test yapmam lazım."

John, Karl'ın buraya gelmeleri için neden yönlendirdiğini anlamış oldu. Bebekte oluşabilecek genetik sorunlar için uzaylı teknolojisinden faydalanabilirlerdi. Bu haber Helena'yı daha fazla üzmüştü. John kadını teselli etmek için elini tuttu.

"Merak etme canım, eminim Dsyco problemin kaynağını bulacaktır. Teknolojileri bize göre çok üstün."

Helena'nın gözlerinden akan yaşları parmağıyla silen John, kendisini zor tutuyordu. Önce iyi haber, ardından kötü haber gelmişti. Kendi genlerinde olan uzaylı etkisi yüzünden olabilme ihtimali, onu kahrediyordu.

"Dsyco bu genetik problemin kaynağı benden kaynaklanıyor olabilir mi?"

"Bilemiyorum John ama senden de örnek alsam iyi olur."

Dsyco acısız bir şekilde John'un damarından bir tüp kan aldı. Kullandığı aleti damarın üzerinde tuttuğunda, iğne kullanmaya gerek kalmadan kan deriden sızarak geliyordu.

KOZA - Dünya'nın İstilası (SY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin