Özet: John uzaylı dostlarının tesise güvenle gelmeleri ve Angela'yı tedavi etmeleri için General'den izin ister. General gerekli tüm desteği sağlayacağını söyler. Eve küçük kızı kontrol edebilmektedir. John çaresiz bir şekilde Angela'yı kurtarmaya çalışmaktadır. Helena sancı içinde yere çöker, John kadını doktora götürür. Doktor bebeğin yedi haftalık olduğunu söyler. Dsyco'nun bir hafta önce, bebeğin dört haftalık olduğunu söylediğini bilen John, yukarı ışınlanıp Dsyco'dan açıklama ister. Bebek normalden üç kat hızlı büyümektedir ve Helena'nın bedeni bu hızlı büyümeyi kaldırmamaktadır. Angela elinde kırık camla bileğini kesmek üzeredir.
*** Yeni Bölüm ***
Angela harekete geçtiğinde, John korkuyla gözlerini kapattı. Kızının bileğini kestiğini görmeye dayanamazdı. Birkaç saniye sonra gözlerini açtığında, Evelyn'in küçük kızın başında dikildiğini ve elindeki camı aldığını gördü.
İçinde büyük bir rahatlama duygusu ile birlikte büyük bir öfke belirdi. Kadın John'un üzerine yürümesini engellemek için hızla konuştu.
"Dikkatli olmalısın John. Küçük kızları böylesine tehlikeli eşyalarla yalnız bırakmamalısın. Ben olmasam büyük bir felaket gerçekleşebilirdi."
Kadının pişkin sözleri John'u iyice çileden çıkarmıştı. "Ona bunu yapmasını emreden sensin Eve. Fakat bunu bir kez daha tekrarlarsan, geldiğin gezegene seni tekmeyle postalarım."
Evelyn sadece gülmekle yetindi. Köpekbalığına benzeyen sırıtışı John'un sinirine dokunuyordu. Angela'yı yanına çağırdığında, kız Evelyn'e bakıp onay istedi. Kadın başıyla işaret verip eliyle John'u gösterince, Angela ağır adımlarla John'a doğru yürüdü.
Adam küçük kızı kucaklayıp heyecanla sarıldı. Az daha bileğini keseceği düşüncesi onu çok korkutmuştu. Kadına bakıp, "istediğini yapacağım ama o zamana kadar Angela'nın saçının bir teline zarar gelirse, o bombayı dostlarının tepesinde patlatırım" dedi.
"Anlaştığımıza göre ben gideyim" dedi Evelyn. Ağır adımlarla oradan uzaklaştı. John küçük kızla yüz yüze gelebilmek için kızın omuzlarından tutup biraz itti. Angela odaksız bakışlarını John'a yöneltti. Adamın içinde, çaresizlikten dolayı fırtınalar kopuyordu.
Gözlerinden bir damla yaş düşük yanağından kayarken, minik bir el o damlayı durdurdu. Nazikçe silip geri çekildi. John hayretle kıza baktı. Kendi isteğiyle yaptığı bu hareket, Angela'nın tamamen robot gibi davranmadığını kanıtlıyordu. İçeride bir yerlerde Angela bilinçli bir şekilde varlığını sürdürüyor olmalıydı.
Bu sevindirici haberi Helena ile paylaşmak istedi ama kadının uzay gemisinde kaldığı aklına geldi. Generalden onay aldığına göre hazırlıklara başlaması gerekiyordu. Yaveri bulup ondan Angela'ya göz kulak olması için bir asker istemeyi düşündü. Küçük kız kendi başına kalamazdı. Üstelik Evelyn'in onun yakınına bile gelmesini istemiyordu.
Yaver Mark'a ulaşan John, küçük ricasını dile getirip Angela ve Evelyn ile olan özel durumu özetledi. Çok detaya girmeden, Evelyn'in kızın yakınına bile gelmemesi gerektiğini tembih etti. Yaver gerekli emirleri verip iki askeri bu işe atadı. Artık John'un içi rahat edecekti.
General'in verdiği izne göre, alt katlarda kullanılmayan uygun bir yeri, uzaylı dostları için seçmek amacıyla asansöre ilerledi. Yaver yardım etmek istediyse de, John teşekkür ederek reddetti.
Asansörden indiğinde Karl'ı karşısında buldu. Dev beyin hâlâ Karl olarak gözükmeyi tercih ediyordu.
"Selam John."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOZA - Dünya'nın İstilası (SY)
Science FictionDost uzaylılar ve düşman uzaylılar arasında kalan bir doktor. Tırtıllar üzerinde deney yaparken gizli bir askeri tesise davet edilir. Muhteşem güzellikte bir asistanı ve genetiği değiştirilmiş hayvanlarla yaşantısı kendisini harikalar diyarında hiss...