68-Büyük tanıtım

1.8K 198 55
                                    

Özet: Yüz yirmi gemilik düşman filosuna karşı şansları az olduğu halde, kahramanca çarpışan Jen ve adamları, düşmana büyük hasar verirler. Fakat sayıları az olduğu için geri çekilmek zorunda kalırlar. Karl'dan yardım isteyen John beklediği yardımı alamaz. Evelyn'in bombası işe yaramayınca, ırkı tarafından infaz edilir. Düşman gemilerinden onlarca böcek makine iner ve yeraltına doğru giderler.

*** Yeni Bölüm ***

Yeraltına giden böcek makineleri tespit etmek için ellerinden geleni yapan insanlar, teknolojileri yetersiz olduğu için başarılı olamamıştı. Başkan bir kez daha Jen'den yardım istedi.

"Sizin teknolojiniz bu makineleri tespit edip, yok edebilir mi?"

"Bana biraz zaman verin Sayın Başkan" dedi Jen. Ana gemiyle irtibat kurup, kendi dilinde bir şeyler söyledi. Bir süre bekledikten sonra gelen cevabı dinledi. Bir şeyler daha söyledi ve cevabı alınca iletişimi kesti.

"Sayın Başkan, makinelerin yerlerini tespit edebiliyoruz. Fakat ışınlamaya çalıştığımızda başarılı olamadık. Düşmanlarımızın ışınlanmayı engelleyen bir teknolojileri var."

"Kim bu düşmanlar? Bunların bir adı yok mu?"

"Daha önce sizi bilgilendirmeliydim. Düşman ırkının adının sizin harflerinizle söylenişi Krnaaj. Bizim ırkımıza da Ognim diyebilirsiniz. Orijinal isimleri telaffuz etmeniz mümkün değil."

"Peki bu Kraj'ların amacı ne?"

"Krnaaj" diye düzeltti Jen. "Onların öncü birlik gönderme sebepleri, hem dünyanın direncini görmek, hem de dünyayı kendi gezegenlere benzetmek olabilir. Gemilerden inen makineleri daha önce başka gezegenlere de gönderdiklerini duymuştum. Eğer o makineler düşündüğüm şeyi yapıyorlarsa, dünyanın yapısını değiştirebilirler."

"Depremler mi olacak?" diye sordu John.

"Daha beterini beklemelisiniz. Yer altı kaynaklarından işlerine yarayacakları toplayacaklardır. Yaramayacakları da yok edeceklerdir. Bu sırada depremleri, tsunamileri ve birçok doğa olayını tetikleyebilirler."

"Bu felaket olur" dedi Başkan. "Neden hepsi birden bizim ülkemize boşalttılar makinelerini?"

"Efendim bu biraz da bizim hatamız olabilir" dedi John.

"Açıkla!"

"Dünya üzerinde Krnaaj'ların casusları yıllardır bilgi topluyorlardı. Biz bir tanesini tespit ettik ama onu kandırabilmek için kendisini yakalamadık."

"Sence casusları bizim ülkemizi mi hedef gösterdiler?"

"Evet Sayın Başkan. ABD dünya üzerindeki en büyük güçlerden biri. Bu yüzden istilaya önce buradan başlamak istemiş olabilirler."

"Anlıyorum" dedi Başkan gururlu bir şekilde. "Büyük güç olmanın zararlarından biri; gezegenler arası savaşta bile hedef oluyoruz."

"Evet Sayın Başkan" diye onayladı John.

"Bu makineleri durdurmak için bir araştırma grubu kurulmasını ve başına senin geçmeni istiyorum John."

"Peki Sayın Başkan."

"General, sizde bu makineleri yok etmek için üretilen planların uygulamasında liderlik edeceksiniz."

"Emredersiniz efendim" dedi General.

Emirleri alan John ve General, hazırlıklara başlamak için ayrılma izni istediler. Tesise Jen ile birlikte ışınlanmak istediklerinde Başkan, Jen'den kalmasını istedi. Basın sözcüsüne, Jen ve ekibinden birkaç kişiyi kamera karşısına çıkartıp, kahramanca savaşan bu uzaylıları tanıtmak istediğini söyledi.

KOZA - Dünya'nın İstilası (SY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin