45-Flash Disk

2.3K 258 36
                                    

Veteriner Felipe Garcia, Dominic'i görünce gülümsedi. Fakat John'un panik ifadesi, yüzündeki gülümsemeyi dondurdu.

"Merhaba Doktor sorun nedir?"

"Dominic'i kaçırıp iğne yapmışlar, tam olarak ne yaptıklarını öğrenebilir misiniz?"

Felipe Dominic'i kucağına alıp muayene için masaya koydu. Yavaşça karnını sıvazlayarak sakinleşip uzanmasını sağladı.

"İşlemler uzun sürebilir, ben size haber veririm."

John ayrılmak istemiyordu ama burada beklemesinin bir faydası olmadığının da farkındaydı. Veterinere teşekkür ederek oradan ayrıldı.

İçinden geçen duygulara yenilse, hemen koşup Seth'in yüzünün ortasına yumruğun oturtacaktı. Kendisi şiddet adamı olmadığından, büyük bir ihtimalle kendi eli daha çok acıyacaktı. Seth'in yaptıklarının karşılığını ödemesi için daha akıllıca bir yol izlemeliydi.

Bir asker yanına gelip, General'in kendisini görmek istediğini söyledi. Askerin peşine takılıp General'in ofisine doğru ilerledi. Kafasında düşünceler dönüp duruyordu. Seth'in bir hain olabileceği, hatta isyanlarda parmağı olma fikri zaman geçtikçe yerleşiyordu.

General'e fikirlerini açmak için erkendi ama ilerde kanıt bulduğu zaman vakit kaybetmeyecekti. Ofisine girdiğinde General'in düşünceli olduğu gözünden kaçmadı.

"Hoş geldin John, otur şöyle."

"Merhaba Dex, seni çok düşünceli gördüm."

General normal şartlarda Dex diye hitap edilmesine kızardı ama şimdi tepki vermemişti. John düşündüğünden daha çok sıkıntılı olduğunu anladığı adama anlayışla baktı.

"Yardımına ihtiyacım var."

"Elimden ne gelirse yaparım."

General'in kendisine minnetle bakacağını rüyasında görse inanmazdı. Adam, tek kurtuluşunun John olduğunu bilir gibi bakıyordu.

"Uzaylı dostlarının bahsettiği düşman uzaylıların, şimdiden aramızda olduğuna dair bilgiler aldım."

John şaşkınlığını gizleyemedi. Benzer düşüncelerle zihni meşgulken, kanıt olmadan bu konuyu açamayacaktı ama General zaten haberdar olduğu için rahatlıkla konuşabilirdi.

"Anlıyorum ve size inanıyorum. Ben de benzer fikirdeyim."

"Yani sende bir şeyler olduğunun farkındasın öyle mi?"

"Evet General, yakın zamanda olan olayları değerlendirince aklıma başka bir fikir gelmiyor. Tek düşündüğüm düşmanlarımız."

"Neler biliyorsan anlat John" dedi General çaresizce.

"Öncelikle sizin saldırıya uğramanız, benim halüsinasyonlar görmeye başlamam ve son olarak Dominic'in kaçırılması."

"Bundan benim niye haberim olmadı. O hayvanı ne kadar önemsediğini biliyorum, bulmana yardım edebilirim. Fakat halüsinasyonlar da ne?"

John her şeyi anlatmaya kararlı olarak konuşmaya başladı.

"Merak etmeyin Dominic'i kurtardım ama ona bir iğne yapmışlar. Sebebini bulması için Veterinere bıraktım. Henüz haber gelmedi. Halüsinasyonlar da kısa boylu bir kadın görüyorum. Benimle konuştu ve bir kez daha gördüğümde yakalayamadan gözden kayboldu."

"Kadının kimliğini bulabilmek için bana tam bir tarif vermelisin."

John, General'in çağırdığı askere robot resim için hatırladığı detayları anlatmaya başladı. Zekâsı arttığı için o kadar detaylı anlatmıştı ki, gerçekliğinden şüphe ettiler.

KOZA - Dünya'nın İstilası (SY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin