Özet: John ve ekibi makineleri virüs yoluyla durdurmayı başarırlar. Fakat iki Krnaaj, makineleri patlatarak büyük can kaybına yol açarlar. Angela içine kapanır, Hank ise kayıplara karışır. Bebek doğar ama John kayıplar yüzünden sevincini yaşayamaz. Rora kolektif bilinç ile ilgili konuşmaya gelir. Bebek Dromonits filosunu John'a gösterir.
*** Yeni Bölüm ***
"Helena oğlumuz için isim düşündün mü?"
"Evet, birkaç tane buldum."
"Duyalım bakalım." John, eşinin önereceği isimleri duymak için bekledi. Kendi bulduğu ismi sona saklayacaktı.
"Thomas, Ernest, James ve son olarak Jules."
"Jules? Bu isme bayıldım." John farklı bir isim düşünüyordu ama Jules Verne aklına gelince, büyük hayranı olduğu yazarın adını taşıyan bir oğul istediğini anladı.
"Gerçekten mi? Çok sevindim John. Ben başka bir isim istersin diye düşünüyordum." Helena, kızına dönüp, "sen ne düşünüyorsun Angela?" diye sordu.
"Olur" dedi kız. Makinelerin patlaması sonucunda ölen insanlar yüzünden, hâlâ vicdan azabı duyuyordu. Psikolog en azından tekrardan konuşmasını sağlamıştı. John da aynı sıkıntıyı yaşıyordu ama eşi ve oğlu için neşeli görünmeye çalışıyordu.
"Jules'u kucağına almak ister misin tatlım?" Küçük kız başını iki yana sallayıp "olmaz" dedi. "Ya düşürürsem?"
"Tatlım, sen onun ablasısın. Ona zarar verecek bir şey yapmazsın."
"Bir sürü insan bizim yüzümüzden öldü baba" diye bağıran Angela, odadan çıktı. John peşinden gidip kızla konuşmak istedi ama beynine saplanan acıyla yere çöktü.
Bebek onunla temas kurmaya çalışıyor gibiydi. Zihnine dolan görüntülerde, binlerce insanın öldüğü sahneler vardı. Patlamada yıkılan binalar ve enkaz altında kalan insanlar gözüküyordu.
"Jules dur lütfen" diye yalvardı John. Helena olanlara anlam veremiyordu. John acının dinmesini bekleyip karısına açıklama yaptı.
"Bebek bana Angela'nın düşüncelerini gösterdi. Ya da ben öyle tahmin ediyorum."
"Daha önce de oldu mu?"
"Evet Helena, doğduğu gün de Dromonits'lerin filosunu göstermişti."
"Bebeğin yaptığından emin misin? Yani bana öyle şeyler olmuyor."
"Sanırım bana bir şeyler anlatmaya çalışıyor. Fakat gücünü kontrol edemediğini düşünüyorum."
"Gücü mü?"
"Evet tatlım, bebeğimizin özel olacağını bekliyorduk. Hızlı büyümesinin haricinde, zihinsel güçleri de var gibi gözüküyor."
Helena sevimli bebeğe baktı. "O kadar masum bakıyor ki, bunu onun yaptığına inanamıyorum."
"İnan bana yapıyor. Jen ile görüşmem gerek, sizi baş başa bıraksam olur mu?"
"Git John, Angela ile ben ilgilenirim."
John iletişim cihazından Jen ile konuşup, uzay gemisine çıkmak istediğini söyledi. Kendisi ışınladıklarında gemide bir hareketlilik gözüne çarptı.
"Neler oluyor Jen?"
"Gezegenimizden çağrı aldık. Büyük bir filonun tespit edildiğini ve Dünya'ya doğru ilerlerken, bizim gezegenimize doğru yöneldiklerini öğrendik."
"Ne yapabiliriz? Bize yardım ettiğiniz gibi biz de size yardım edebiliriz."
"Bilmiyorum John. Eğer gezegenimize saldırırlarsa, onlara baş edecek kadar güçlü değiliz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOZA - Dünya'nın İstilası (SY)
Science FictionDost uzaylılar ve düşman uzaylılar arasında kalan bir doktor. Tırtıllar üzerinde deney yaparken gizli bir askeri tesise davet edilir. Muhteşem güzellikte bir asistanı ve genetiği değiştirilmiş hayvanlarla yaşantısı kendisini harikalar diyarında hiss...