76-Yeni General

1.5K 185 44
                                    


Özet: Ognim'lerin Dünya'ya göçlerine izin verilir. Jen yerleşim için planlar yapmaya başlar. John'un yardımıyla insanlara sunacaktır. Karl'ın yardımıyla Angela kendisini üzen olayları unutur ve normale döner. Jules'un Angela'ya bir şeyler göstermemesi ilginç gelir. General Dexter ile görüşmeye giden John adamın görevinden alındığını ve yerine Bayan bir General'in atandığını görür. General Ann, doktorla iyi geçinmek istediğinin sinyallerini verir.

*** Yeni Bölüm ***

Doktor Smith, kızı ile birlikte yeni General'e Ognim'lerin planlarını verdi. "İnceledikten sonra soruların olursa, Jen ile birlikte bir toplantı yaparız."

"İyi olur John. Yarına ne dersin?"

"Elbette Ann. Şimdi müsaadenle eşimin ve bebeğimin yanına dönmeliyim."

"Bu arada tebrik ederim. Bebeğini görmek için uğramak isterim."

"Ne zaman arzu edersen Ann" dedi John ve kadınla tokalaşıp odayı terk etti. Eşinin yanına gitmeden önce General Dexter ile görüşmek istiyordu. Adamın odasında olacağını tahmin etti. Eşyalarını toplamaya başlamış olmalıydı.

Kapısında bekleyen askere General ile görüşmek istediğini söyledi.

"Efendim, General rahatsız edilmek istemiyor."

"John Smith'in ve Angela'nın geldiğini söylersen bizi kabul edecektir."

"Bir dakika efendim." Asker telsizden John Smith ve Angela'nın içeri gelmek istediklerini söyledi. Bir süre bekledikten sonra "gelsinler" cevabını aldı. Kapıyı açıp misafirlere içeri girmelerini söyledi. General eşyalarını toplamaya başlamıştı ama öfke nöbeti geçirmiş gibi her şeyi etrafa dağıtmıştı.

Angela adama doğru koşup sarıldı. "Dede ne olur gitme."

General'in yüzü anında yumuşadı. Yere eğilip tek dizini dayadı ve kızla aynı hizaya geldi.

"Bu benim elimde olan bir şey değil Angela. Emirler böyle."

"Fakat sen büyük işler başardın, bunu sana nasıl yaparlar? Baba sen de bir şeyler söylesen ya, Başkan'la konuşsan olmaz mı?"

"Tabii konuşacağım kızım."

"Hayır John. İkiniz de bu işten uzak durun. Bu politik bir olay ve sizi de dibe sürükleyemem. Burada yapmaya çalıştığımız işleri kendi menfaatleri için kullanamaya çalışan bazı politikacılarla ters düştüm. Bu yüzden beni alaşağı ettiler. Aynı şeyi size yapmalarını istemiyorum."

"Bu durumda yerine gelen kişi, bu politikacıların menfaatlerini mi kollayacak Dex?"

"Büyük ihtimalle evet, aksi halde onu da indirip yerine kontrol edebilecekleri birisini gönderirler."

"Gözüm yeni General'in üzerinde olacak Dex. Eğer tesisteki çalışmaları özel amaçları için kullanarak birilerine peşkeş çekerse, mutlaka engel olacağım."

"Yapma John. Eşini ve çocuklarını düşün. Seni düşünmeden harcarlar."

"Hayır dede. Sen babamın dünyanın en zeki insanı olduğunu bilmiyor musun? Hiç biri onun zekâsıyla boy ölçüşemez."

General Dexter, kıza sarılıp yanağından öptü. "Hepinizi özleyeceğim. Şimdi toplanmam lazım, beni asker zoruyla atmadan evvel kendi onurumla gitmeliyim."

John boynunu büküp adamla tokalaştı. Beraber geçirdikleri zaman boyunca bazen ters düşseler de, birbirlerinin sevgi ve saygısını kazanmışlardı.

KOZA - Dünya'nın İstilası (SY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin