53-Nükleer bomba

2.4K 271 40
                                    

Multimedyada Evelyn

Özet: John elindeki imkânlara rağmen ilerleme kaydedemez. Yeryüzündeki yeni tesise gitmeyi düşünür. Jen ona gizli dinlenmeyi engelleyen bir cihaz verir. Generalle görüşüp yeni yerlerine yerleşirler. Hank gizliden Seth'i izlediğini kızlara söyler ve onlarla tekrar kaynaşır. Seth ve John yan yana çalışmak zorunda kalırlar. General Seth'i gözaltında tutmak için ayarlamıştır. İkinci öncü birliği durdurmak için Seth'in bombasını kullanmayı düşünen John, adama gereken yardımı yapmayı teklif eder. Daha önce deja vu yaşadığı kadınla karşılaşır ve diğerleri de bu kadını görür.

*** Yeni Bölüm ***

Kısa boylu kadın tüm gerçekliğiyle John'a bakmaktaydı. Helena John'un tepkisine şaşırmış, neler olduğunu merak ediyordu.

"Seth Padding'i arıyorum" dedi kadın. "İlk defa mı kısa boylu birini gördün genç adam?"

"Ha-hayır- yani-siz" diye kekeleyen John'a bakmaktan vazgeçen kadın Helena'ya döndü. "Sen söyle küçük hanım, Doktor Padding'i nerede bulabilirim?"

Yanlarındaki iş istasyonun işaret ederek, "orası hanımefendi" dedi. Kadın teşekkür etmeden gösterilen yere yöneldi. Helena erkeğin tepkisini merak ettiği için hızla adamın yanına yanaştı.

"Ne oldu John? O kadın neden seni bu kadar korkuttu?"

John daha önce birkaç defa karşılaştığı kadını tanımıştı. Fakat Helena ilk defa görüyordu. "Eski tesiste sizin göremediğiniz birisinin peşinden atılmıştım hatırladın mı?" (bakınız: 44.bölüm)

"Evet, ortalığı birbirine katmıştın."

"İşte o kadını görmüştüm ve ben yakalayamadan yok olmuştu. Sanki hiç var olmamış gibi. Kendimi halüsinasyon gördüğüme inandırmıştım. Fakat şimdi kadın kanlı canlı karşımda ve siz de görebiliyorsunuz."

John'un neyi kastettiğini anlayan Helena, kadını uzaktan incelemeye başladı. Boyu Angela kadardı ama yaşı altmışın üzerinde gösteriyordu. Kendisine bakıldığını hissetmiş gibi kafasını çevirip Helena'ya döndü.

Helena panikle başını çevirdi. Sonra kabalık yaptığını düşünüp kadına döndü ve gülümsedi. Kadın gülümsemesine karşılık vermeden Seth'le konuşmaya devam etti.

Helena'nın gördüğü kadarıyla Seth'in beden dili gergin olduğunu gösteriyordu. Kadının yanında dev gibi durmasına rağmen, sanki ezilip büzülüyor gibi gözüküyordu. Ne konuştuklarını duyamıyordu ama Hank'den öğreneceğini umuyordu. Fakat Hank orada değildi.

"Helena, kadını görmekten daha tuhafı ne biliyor musun? Kadının halüsinasyonunu görme sebebim Seth'in planıydı. Bunu o planlamıştı fakat gerçekten böyle birisinin var olduğunu hiç ummuyordum."

Helena gördüklerinden çıkardığı sonucu John'la paylaştı. "Sanırım Seth de böyle ummuyordu. Kadının karşısında neredeyse hazır ol da duracak."

John, kadının sözlerini anlamak için Seth'in olduğu yöne baktı. Kadınla konuşmasını bitiren Seth, alnında biriken terleri siliyordu. Onunla konuşup doğrusunu anlamak isteyen John, ayağa kalkıp gitmeye davrandı.

Helena ne yapmak istediğini anlayınca kolundan tutup durdurdu. "Ne yapacağını biliyorum hayatım fakat bir süre gözlemleyip aralarındaki ilişkiyi anlayalım. Eğer bu Seth'in planıysa, sanırım planları ters gitmeye başladı."

Kadının mantıklı sözleri karşısında gitmekten vazgeçen John tırtılların yanına çömeldi. "Bu kadın hakkında bana ne söyleyebilirsiniz?"

KOZA - Dünya'nın İstilası (SY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin