34-İmgeler

3.4K 299 16
                                    

John arkasından "ne demek istiyorsun" diye bağırdığı halde, Seth dönüp cevap vermedi. Olayların akışı doktoru rahatsız ediyordu. Ortada bir komplo vardı ama bunu açığa çıkarmak için yeterli bilgisi yoktu.

General'i ziyaret etmek için revire gitmeye karar verdi. Fakat önce Helena'ya uğrayıp özür dilemesi gerekiyordu. Kızın kapısını tıklatıp bekledi ama kapı açılmadı. Israrla birkaç kez daha denedi fakat sonuç değişmedi.

"Bana kızdığını biliyorum canım ama lütfen kendimi affettirmek için bana bir şans ver."

Cevap gelmeyince revire doğru üzgün bir şekilde ilerledi. General'in yattığı yerin yakınında dört asker nöbet tutuyordu. Saldırıdan sonra güvenlik seviyesi arttırılmış olmalıydı.

General'le görüşmek istediğini söylediğinde, uyuyor cevabını aldı. Geri gitmek istemiyordu o yüzden beklemeye karar verdi.

Yaver içeri girdiğinde John ayağa kalktı. "Yeni bir gelişme var mı?" diye sordu.

"Hayır, henüz saldırganı tespit edemedik. Şüphelileri ve General'in yakınında bulunanları sorgulamaya devam ediyoruz."

"Bu gidişle bulamayacaksınız gibi gözüküyor."

"Neden böyle söyledin John? Bildiğin bir şeyler mi var?"

Yaver doktorun bir şeyler bildiğinden şüpheleniyordu. John adama güvenmeye karar verip bildiklerini anlattı.

"Her şey Seth Padding'in askerler tarafından gözetlendiğini General'e söylememle başladı."

Yaver araya girdi, "bu dediğinden emin misin? General Doktor Padding'i mi izletiyormuş?"

"Hayır, asıl sorun da bu zaten. General'de şaşırdı bu soruma, bir askere bunu araştırmasını söyledikten kısa bir süre sonra elektrikler kesildi ve saldırıya uğradı."

"Sen de bunun Doktor Padding ile alakası olduğunu düşünüyorsun, öyle mi?"

John anlattığı şeylere beklediği kadar şaşırmayan Yaver'e baktı, "sen farklı mı düşünüyorsun?"

Yaver cevap verecekken bir asker yanlarına geldi, "General uyandı ve sizin beklediğinizi söyleyince yanına çağırdı efendim" dedi.

John hastanın yatağına doğru ilerledi, General yattığı yerde giydiği hasta kıyafetleri ile çok farklı görünüyordu. Mavi ve üzeri çizgili kıyafeti, tüm karizmasının yerlerde sürünmesini sağlamıştı. John gülmemek için dudaklarını ısırdı.

"Yanına oyuncak ayı koysalar ve ona sarılıp yatsa, bu haline daha uygun olur" diye düşündü John.

"Geçmiş olsun Dex."

General, doktorun kendisine Dex demesine bir şey demedi. "Sağol John, bana saldıranı henüz bulamamışlar. Senin bu konuda bir fikrin var mı?"

Biraz önce yaverle konuştuklarını anlatmaya başladı. "Birileri senin Seth ile ilgili bilgiyi araştırmanı istemiyor anlaşılan. Sen kimin izlettiğini araştırmak için emir verdikten kısa bir süre sonra saldırıya uğradın."

General doktorun dediklerini düşündükten sonra mantıklı geldiğine karar verdi. "Peki, bu Seth kim tam olarak, neden bu kadar önemli?"

"Seth Padding bir nükleer fizikçi, kendisinden yardım istediğim için yanımıza gelip gitti ve biz de o kadarını biliyoruz. Fakat daha önce birkaç kez askerlerin Seth'i dikkatle izlediğini fark etmiştim."

General bunu daha önce duymuştu, "ben izletmiyorsam askerlere bu emri kim verebilir? Yaver gel buraya, bana Seth'i izleyen askerleri bul hemen!"

Emri alan yaver hızla reviri terk etti, General John'a eğilmesini işaret etti.

KOZA - Dünya'nın İstilası (SY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin