Özet: Öncü birliğin bir günlük mesafeye gelmesi ve bir önceki düşmanın üç katı olması büyük bir sorun teşkil etmekteydi. EMP bombaları hazırdı ama yeterli gelmeyebilirdi. ABD başkanı ve diğer liderler toplanıp önlem için konuşurlarken, Jen gelir ve kendini tanıtır. Diğer liderleri birlik olmaya ikna eder.
*** Yeni Bölüm ***
İlk savunma hattını oluşturan Jen ve ekibi, EMP bombalarını gemilerine yüklemişlerdi. Gelen filonun büyüklüğü karşısında endişeleri olsa da denemek zorundaydılar.
"Efendim yüz yirmi gemi tespit edildi."
"Kalkanları hazırlayım, EMP bombaları için koordinatları hesaplayın."
Jen'in yanında bulunan John, süper beyniyle hesaplamaları en verimli olacak şekilde kontrol ediyordu.
"Ne kadar hesaplarsam hesaplayayım, yeterli gelmiyorlar Jen."
"Biliyorum ama sonuna kadar savaşacağız. Sadece otuz üç gemiyle bu zor olacak."
Düşman çarpışma alanına ulaşmış ve ilk salvoya başlamıştı. Jen bombaların ışınlanmasını emretti. Işınlananan EMP bombaları aynı anda ateşlendi. Tarayıcıların gösterdiğine göre elli yedinin sistemi işe yaramaz hale gelmişti. Kalkanları çalışmayan gemiler kolay av oldular.
"Başardık Jen yarısı imha oldu."
"Bu kadar kolay sevinme John. Henüz savaşı kazanmadık."
Saldırının ilk şokunu atlatan düşmanlar acımasızca saldırmaya başladılar. Karşılıklı kayıplar çok fazlaydı. Jen'in komuta gemisi geride kalmıştı. ilk savunmayı yapan diğer gemilerin patlamasını acı içerisinde seyrediyorlardı.
"Son durum ne?"
"Bizde on beş kayıp var. Onlardan yirmi ikisini imha ettik."
"Hâlâ şansımız var Jen."
"Düşmanı yok etsek bile bizim gemilerimiz de imha olacak."
"Siz ilk savunmaydınız ve görevinizi yaptınız. Güvenli bir bölgeye çekilin" dedi John.
Gemilerine geri çekilme emri verdiğinde, sadece altı gemileri kalmıştı. Düşmanın ise yirmiye yakın gemisi vardı. Bu gemiler dünyaya ulaşırsa büyük yıkım yapacaklardı.
Jen dünyadan uzaklaşmadan önce John'u tesise geri ışınladı. Fakat John'un isteği üzerine Angela ve Helena'yı gemide tutmuştu.
John tesiste General ile toplantı yaparak diğer kuvvetleri koordine etmeye başladı. Sıra uçaklara gelmişti. Atmosfere giriş yapan yirmi düşman gemisi, birçok ülkenin hava kuvvetlerinden oluşan birliklerle çarpışmaya başlamıştı.
Uçaklardan atılan bombalar düşmanın kalkanı tarafından durdurulurken, düşmanın ateşi uçakları düşürüyordu.
"Bunun bir faydası yok, daha fazla kayıp olmadan uçakları geri çekin General."
General merkez karargâh ile görüşerek hava kuvvetlerine çekilme emri verdi. Başkan'ın üzülerek izlediğini bildikleri için çaresiz kaldıklarını itiraf etmek zorunda kaldılar.
John son çare olarak dev beyin Klofck-182'den, diğer adıyla Karl'dan yardım istedi. Karl yine küçük bir erkek çocuk görüntüsüyle toplantının ortasında belirdi.
"Bu da nesi? Bu şey, yani çocuk da uzaylı mı?"
"Vakit yok General sonra açıklarım."
"Merhaba John stresli görünüyorsun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOZA - Dünya'nın İstilası (SY)
Science FictionDost uzaylılar ve düşman uzaylılar arasında kalan bir doktor. Tırtıllar üzerinde deney yaparken gizli bir askeri tesise davet edilir. Muhteşem güzellikte bir asistanı ve genetiği değiştirilmiş hayvanlarla yaşantısı kendisini harikalar diyarında hiss...