73-Hoş geldin bebek

1.6K 187 50
                                    

Özet: Aynı anda hem organizmaya hem de yapay zekâya saldırma planı üzerinde çalışmaya başlanır. Test için sağlam bir makine ele geçirilmelidir. Bu yüzden kötü uzaylılardan ikisi ele geçirilir ve bir makine ile takas yapılır. Bebek, Dsyco'ya Dromonits fizyolojisi ile ilgili bilgiler gösterir.

*** Yeni Bölüm ***

Angela ve Hank, beraber çalıştıkları ekip ile virüsü oluşturmuşlardı. Bu virüsü hava yoluyla bulaşacak şekilde dizayn etmişlerdi. Kuluçka süresi 24 saat olan bu virüs, bulaştığında hemen etki etmeyerek, John'a yapay zekâya aynı anda saldırma imkanı verecekti.

Virüsün yayılması işini Jen üstlenmişti. Makinelerin yerlerini takip edebildikleri için onların hemen yakınına ışınlayarak bulaşmasını sağlamıştı. Şimdi sıra John'daydı. Kule bitmek üzereydi ve sürenin yetip yetmeyeceğinden emin değillerdi.

General saldırının bir an önce yapılmasını istiyordu. Fakat bu durumda hata yapma riski artıyordu. John başka şansları olmadığını bildiği için dikkatli olmaya çalışıyordu.

"Hazırlıklar iki saate kadar biter. Sence başarılı olacak mıyız Jen?"

"Olmalıyız John, bu tek şansımız. Hem organizmaya, hem de yapay zekâya saldırıyoruz. Birinden biri işe yaramazsa çok insan kaybı olacaktır."

"Makineleri izlemeye devam et. Elimizdeki makine ile aynı anda virüsü bulaştırdık. Etkisini gösterdiği an yapay zekâya bizim virüsü yüklememiz lazım."

"Tamam John, ekip hazır."

General'e bilgi veren John, kara kuvvetlerinin olası bir saldırıya karşı hazırlıklı olmasını söyledi. Plan işe yararsa tüm uzaylı makineler devre dışı kalacaktı. Fakat yine de o makinelerin toplanması veya yok edilmesi gerekiyordu.

Gergin geçen bekleyiş sonunda, ellerinde tuttukları makinenin virüsten etkilenmeye başladığını gördüler. Aynı anda yapay zekâya saldırmak için makinelerin birbirleri ile haberleştikleri frekansta virüsü yaymaya başladılar.

İşe yarayıp yaramadığı kısa bir süre sonunda belli olacaktı. Makinelerin çoğu Aspen dağında toplanmıştı. Birkaç tanesi büyük şehirlerin altında tedbir amaçlı bekliyordu. Bir tane de askeri tesiste denek amaçlı tutuluyordu.

Denek olan makine virüse karşı tepki vermeye başlamıştı. Organik yapısı bozulmaya başlamış ve hareketleri dengesizleşmişti. Yazılımına giren virüs, yapay zekâyı bozmaya başarmış ve hareketlerini kontrol edemez hale getirmişti. Diğer makinelerinde aynı şekilde olduğu gözlemleniyordu.

Aspen dağında makinelerle birlikte saklanan iki uzaylı casus, yapılan saldırıyı fark ettiklerinde iş işten geçmişti.

"İnsanlar bunu nasıl başardı bilmiyorum ama makinelerimiz devre dışı kalıyor."

"Görüyorum, sence ne yapabiliriz?" diye sordu uzaylı.

"Son protokole geçelim."

"Fakat bu bizim de sonumuz olur."

"Makineler ortadan kalkarsa, sence bizi serbest bırakırlar mı? Hemen peşimize düşerler."

"O zaman son protokol başlasın" dedi uzaylı.

Tüm makineler büyük bir şiddetle patlamaya başladılar. John'un deneği olan makinenin patlaması, askeri tesisin yıkılmasına yol açmıştı. Bir sürü askerin enkaz altında kaldığı görüldü. Aspen dağının üzerindeki kule ve dağın bir kısmı patlama sırasında yıkıldı. Aspen boşaltıldığı için can kaybı yoktu. Fakat büyük şehirlerin altında saklanan beş makine patladığında, insanlar ikiz kulelerden sonraki en büyük faciayı yaşadılar.

KOZA - Dünya'nın İstilası (SY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin