Not: Öncelikle özür dilerim. Bazı kitaplarıma bir aydan fazladır bölüm eklemedim. Fakat yoğunluğum bitti ve geri döndüm. İnşallah sık sık yeni bölümleri yükleyeceğim. Sabrınız için teşekkür ederim.
Özet: Evelyn'in şantajına boyun eğen John kadına yardım etmeyi kabul eder. Karl'la karşılaşan John ona akıl danışır ama verdiği cevap hoşuna gitmez. Seth'den yardım isteyen John, adamdan fayda gelmeyeceğini anlar. Karl Dsyco'ya görünür ve Helena'nın kurtulması için bir yol önerir. Bir teknisyene gerekli cihazın yapılması için tüm bilgileri aktarır.
*** Yeni Bölüm ***
Karl'ın yardımı ile teknisyen yapılması gereken cihazın gerekli bilgilerine kavuşmuştu. Uzaylıların ellerindeki tüm teknolojiyi kullanarak cihazın prototipini üretmeleri mümkün olacaktı. Dsyco, Karl'ın önerdiği gibi Helena'nın kontrollü bir şekilde yaşlandırılmasının, bedeninin bebeğin büyüme hızına senkronize olmasını sağlayacağını anlıyordu.
Fakat burada önemli olan mesele, Helena'nın bedeninin yaşlanmasında kadının rızasının olup olmayacağıydı. Helena'nın kendine gelmesini bekledikten sonra konuyu açmaya karar verdi.
"Helena kendini nasıl hissediyorsun?"
"Yorgunum Dsyco, bana ne oldu?"
"Bebekle ilgili bir sorun oluştu."
Helena panikle doğrulmaya çalıştı ama sancısı artınca geri uzandı. "Ne sorun var? Bebek sağlıklı mı?"
"Merak etme sorun bebekte değil, senin bedenin bebeğin büyüme hızına uyum sağlayamıyor."
Helena kafası karışmış bir şekilde uzaylıya baktı. "Bebeğin büyüme hızı derken neyi kastediyorsun?"
"Bebeğin özel olmasından kaynaklandığına inandığımız için normalden üç kat hızlı büyüdüğünü düşünüyoruz. Senin bedenin bu hıza adapte olamıyor."
Bebeğin sağlıklı olduğunu öğrenince rahatlayan Helena, bedeninin bebeğin gelişimine karşı sorun oluşturduğunu duyduğunda kendini suçlu hissetti.
"Hepsi benim suçum. Bu özel bebeği taşıyacak kadar iyi değilim."
"Hayır" diye itiraz etti Dysco, bu seninle ilgili değil. Herkesin başına gelebilirdi. Bebeğin özel genleri olması senin suçun değil. Aslında bu bir suç bile değil. Sadece sana yardım etmemize izin ver ve hem sen hem bebek sağlıklı kalın."
"Ne gerekiyorsa yapın lütfen" dedi Helana samimiyetle.
"Aslında bu biraz karışık bir işlem ama Karl bize yardım ediyor."
"Karl mı?" diye sordu Helena. "Onun insan işlerine pek karışmadığını sanıyordum."
"Onu yapanlar Dromonits'lermiş. Bebeğin Dromonits'ler için özel olduğunu söyledi."
"Anlıyorum, peki ne öneriyor?"
Dsyco yapılacak işlemi tüm riskleriyle açıklamak zorunda hissetti kendini. "Helena şimdi anlatacaklarımı dikkatle dinle ve kararını ver."
"Dinliyorum" dedi kadın yattığı yerden.
"Karl'ın önerdiği bir cihazı kullanarak, bedenini bebeğin gelişim hızına uygun hale getireceğiz. Bir anlamda bedenini yaşlandıracağız."
"Yüzüm buruşacak mı?" diye soran kadına gülümsedi. "Hayır, bedenini yaşlandıracağız derken sadece bebeğin gelişmesine yardım edecek bölgeleri. Dış görünüşünde bir değişim olmayacak. Fakat bir ihtimal de olsa söylemeliyim. Bu işlem sonucunda bir daha çocuk sahibi olamayabilirsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOZA - Dünya'nın İstilası (SY)
Science FictionDost uzaylılar ve düşman uzaylılar arasında kalan bir doktor. Tırtıllar üzerinde deney yaparken gizli bir askeri tesise davet edilir. Muhteşem güzellikte bir asistanı ve genetiği değiştirilmiş hayvanlarla yaşantısı kendisini harikalar diyarında hiss...