.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.🔥MATURE CONTENT🔥
(DO SKIP THIS CHAPTER IF YOU ARE UNCOMFORTABLE)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
."I want you, Ivan."
Empat perkataan dan satu tatapan daripada Arisha cukup untuk membuatkan Ivan mendengus perlahan. Suara layu gadis itu membuatkannya ingin terus berlaku rakus kepada isterinya itu. Namun, ditahanya niatnya itu sebelum dia menarik tangan Arisha dari terus bermain pada leher dan rahangnya. "Upstairs, princess," arahnya ringkas.
Arisha memandang jejaka itu. Dia dapat melihat dengan jelas bagaimana Ivan mengetap rahangnya dan bagaimana mata whiskey Ivan itu menatap tajam dan redup padanya. Maka, dia terus memusingkan badannya untuk melangkah ke arah tangga.
Ivan mengikut langkah Arisha dari belakang. Matanya lurus pada belakang badan isterinya, daripada rambut hingga ke kaki. Dia kemudiannya memerhatikan punggung Arisha yang hanya ditutupi merely dengan oversized hoodie.
Pintu bilik tidur dibuka oleh Arisha dan dia melangkah masuk. Bibirnya diketap.
"Don't turn around," kata Ivan apabila Arisha sudah hendak memusingkan badan untuk menghadapnya. Ivan dengan biasa duduk pada bucu meja di hadapan katil itu. Matanya masih tajam pada badan isterinya. "Take off your clothes."
Arisha memandang pantulan imej Ivan pada cermin yang terdapat di atas kepala katil itu, berhadapan dengannya. Bibirnya dikemam sebelum dengan perlahan dia menurut kata-kata Ivan tadi. Tangannya menyelakkan terus hoodie yang dipakai olehnya, meninggalkan hanya lace panty. Tangannya segera disilangkan pada dadanya, menutup buah dadanya yang tidak ditutupi apa-apa. Pipinya naik kemerahan.
Ivan mengetap rahangnya bila melihat betapa mulus dan putihnya kulit badan isterinya itu. Dalamannya sudah berteriak, meronta tidak sabar untuk menyentuh setiap inchi badan Arisha itu. Bahkan dia dapat merasakan bagaimana bahagian bawah di celah kelangkangnya semakin mengeras.
"Turn around, princess." Ivan mengarah dengan nadanya yang bergetar dan nafas kasarnya.
Makin merah pipi Arisha saat mendengar arahan Ivan itu. Bibirnya diketap dan dengan perlahan, dia memusingkan badannya untuk menghadap suaminya. Kepalanya ditundukkan, malu untuk bertentangan mata dengan Ivan dengan keadaannya yang seperti ini.
"Huh.." Ivan mengeluh kasar saat melihat kecantikan tubuh gadisnya itu. Dengan perlahan, dia melangkah ke arah Arisha dan berhenti betul-betul di hadapan Arisha. "Look at me, princess," ujar Ivan dengan nada yang perlahan, membuatkan Arisha mendongakkan kepala untuk memandangnya.
Ivan senyum kecil. Tangannya memegang sisi wajah Arisha dan dengan perlahan bibir isterinya itu dikucup dan dilumat perlahan dan lembut untuk beberapa ketika sebelum dia kembali menjarakkan bibir mereka. Dia memandang Arisha dengan redup. "Put your hands down, sweetheart. You don't cover yourself up when you're with me. I want to see all of you, every inch of you. So put your hands down," kata Ivan lembut sambil dia mengelus lembut pipi Arisha.
Arisha diam sejenak sebelum dengan perlahan, dia menurunkan tangannya. Mata Ivan beralih daripada wajah gadis itu kepada buah dada Arisha yang terdedah penuh di hadapan matanya sekarang. Nafas kasar dihelakan sebelum tangannya spontan naik, mengelus lembut buah dada lembut isterinya itu.
YOU ARE READING
My Sweetest Desire
RomancePuteri Arisha - seorang gadis yang pendiam dan introvert walaupun merupakan seorang painting artist dan seorang model. Seorang gadis yang memendam perasaan, masalah dan rahsia untuk dirinya dan membina tembok yang tinggi dan tebal untuk mengasingkan...