.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
‼️MATURE CONTENT ‼️
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
."I'll show you instead."
Usai menuturkan itu, Ivan terus menyambar bibir isterinya. Bibir merah dan lembut itu dilumat dan dihisapnya sesekali. Tangannya memegang lembut collarbone isterinya sambil dia memasukkan lidahnya bila Arisha membuka kecil mulutnya. Dimainkannya lidah isterinya dan dihisapnya - seolah ingin meminjam nafas isterinya untuk terus hidup.
"Mmph-" Tangan Arisha pada belakang badan Ivan naik ke belakang kepala suaminya itu. Diramasnya rambut Ivan sambil tangannya lagi sebelah memeluk leher suaminya.
Ciuman Ivan turun ke rahang Arisha, meninggalkan bibir gadis itu yang kebasahan dan kemerahan akibat kucupannya tadi. Dikucup sepenuhnya rahang isterinya hingga ke batang leher wanita itu. Dihisapnya, meninggalkan kesan merah pada leher Arisha, seperti menandai haknya. Ibu jarinya mengusap lembut leher isterinya bila ciumannya mula turun pada collarbone Arisha yang terdedah.
"Iv--" Arisha mengemam bibirnya sambil tangannya masih pada rambut suaminya. Dan bila Ivan membangunkan badannya dan disandarkan pada headboard katil, mata Arisha bulat pada suaminya yang melutut di hadapannya. Kakinya dipisahkan.
"Take off your hoodie," arah Ivan sambil tangannya diletakkan pada paha Arisha. Ibu jarinya mengusap lembut inner thigh isterinya sambil matanya lurus pada Arisha. "And keep your eyes on me," tambahnya.
Nafas Arisha menjadi laju. Dadanya turun naik serentak dengan nafas yang ditarik dan dihelanya. Badannya serta-merta menjadi hangat apabila tangannya mula mencapai hujung hoodie yang dipakai olehnya. Matanya setia pada Ivan, menurut arahan suaminya itu. Dan dengan perlahan, dia mengangkat kain hoodie nya itu sehingga badannya yang tanpa seutas benang sepenuhnya untuk tatapan Ivan. Hoodie di tangannya dijatuhkan di sisi badannya.
Ivan mengetap bibir bawahnya bila menyedari gadis itu tidak memakai bra pun. Buah dada putih mulus dan lembut isterinya itu dipandang. "Do you know how much I want to suck that nipples of yours just now?" soal Ivan sambil tangannya naik ke pinggang isterinya. Telapak tangannya mengusap badan isterinya dengan penuh kelembutana hingga dia mencecah di bawah buah dada Arisha.
"Why aren't you then?" Suara Arisha kedengaran bergetar tika menyoal soalan itu.
"You think I'll give my lust a priority over your well being?" balas Ivan kembali. Tangannya mula menyentuh buah dada lembut Arisha membuatkan badan Arisha tersentak akibat sentuhan hangat suaminya.
Jari Ivan mulai bergerak mengelilingi puting pink isterinya. Sengaja dia tidak menyentuh puting yang telah keras itu. Dipusingkannya jarinya mengelilingi puting buah dada kanan Arisha sambil tangannya lagi sebelah mengcengkam buah dada sebelah kiri isterinya. Ibu jarinya mengelus lurah buah dada Arisha.
Badan Arisha melengkung saat Ivan meniup puting buah dadanya. Tangannya spontan naik pada lengan Ivan yang masih berbaju, berpegang pada suaminya itu. "So fucking pink, baby." Ivan menyentuh lembut puting isterinya dengan jarinya. Dielus perlahan sambil dia kembali memandang wajah kemerahan Arisha. Mengekalkan tatapannya pada wajah Arisha, lidahnya mulai menjilat buah dada isterinya.
"Ah--" Badan Arisha semakin melengkung saat merasakan kesejukan lidah Ivan di buah dadanya yang bulat itu. Tangannya semakin kuat mengenggam tangan Ivan yang sudah beralih ke belakang badannya, keeping her in place.
Ivan mulai menghisap buah dada kanan Arisha. Dihisap dan digigitnya lembut puting dada Arisha, menghasilkan desahan kecil daripada gadis itu. Tangannya yang lagi sebelah mengguli buah dada sebelah kiri Arisha. Badan Arisha yang melengkung dari katil itu membuatkan terpaksa menahan badan isterinya itu. Kaki Arisha yang terletak di sebelah kiri dan kanan badannya mulai tidak tenang. Sesekali kaki itu menolak-nolak cadar katil.
YOU ARE READING
My Sweetest Desire
RomancePuteri Arisha - seorang gadis yang pendiam dan introvert walaupun merupakan seorang painting artist dan seorang model. Seorang gadis yang memendam perasaan, masalah dan rahsia untuk dirinya dan membina tembok yang tinggi dan tebal untuk mengasingkan...