51 : remember

62.2K 1.1K 75
                                    

Arisha yang baru sahaja sedar dari lena sekejapnya menggosok matanya untuk menyesuaikan matanya dengan kecerahan di bilik tidur yang terdapat di dalam kapal terbang tersebut. Badannya dipaksa untuk bangun dan duduk di atas katil sambil dia menolak rambut panjangnya ke belakang. Batang lehernya digaru sambil meliarkan matanya mencari kelibat Ivan.

Mata Arisha tertumpu pada Ivan yang sedang ralit membuat kerjanya di sofa di sudut ruang itu. Jejaka itu hanya mengenakan kemaja putih lengan panjang yang disinsing hingga siku dan tiga butang teratas dibuka, menampakkan sedikit dada bidangnya. Cermin mata terletak elok di batang hidungnya. Senyuman kecil terukir di bibir Arisha. Ivan wearing glasses is always her favorite.

Arisha bangun dari katil dan melangkah ke arah Ivan yang masih lagi tidak sedar tentang Arisha. "Ivan." Arisha memanggil suaminya bila dia sudah berdiri di hadapan meja itu.

Panggilan ringkas daripada Arisha cukup membuatkan perhatian Ivan beralih dari kerjanya. Dia mendongak untuk memandang Arisha. "Baru bangun?" soalnya ringkas.

Arisha sekadar angguk.

"Come." Ivan menarik tangan Arisha untuk berjalan ke arahnya. Badan gadis itu dirangkulnya dan dipangkunya di ribanya. "Sit here with me," pinta Ivan ringkas. Bibirnya mengucup lembut bibir Arisha sebelum matanya kembali pada skrin komputer ribanya.

"Ivan, nanti saya kacau awak buat kerja." Arisha menuturkan itu sambil dia membetulkan posisi duduknya.

"You're not a distraction, princess. You're my priority," ujar Ivan biasa tanpa mengalihkan pandangannya daripada skrin komputer ribanya. Tangannya yang lagi sebelah memaut erat pinggang Arisha yang duduk di pangkuannya. Diselaknya sedikit baju yang dipakai oleh Arisha dan dielusnya perlahan sisi pinggang isterinya itu.

"Saya nak tanya something boleh?"

"Hmm?"

"Awak selalu naik private jet ni seorang-seorang ke?" soal Arisha sambil bermain dengan butang baju suaminya. Matanya tidak memandang pun pada wajah Ivan.

"No."

Laju mata Arisha beralih pada wajah Ivan. "Awak selalu naik dengan siapa?"

"Lauren."

"Who's Lauren?"

Ivan menjongketkan keningnya. "My assistant."

"Oh." Arisha mengangguk.

"Kau ingat siapa? My girlfriend?" Ivan memandang isterinya bersama senyuman nakal di bibirnya.

"Maybe." Arisha menjawab sepatah.

"Just for your information, baby girl." Ivan merapatkan wajahnya dengan wajah Arisha. "You are my first." Kucupan lembut dan kejap diberikan pada bibir isterinya. Pautan pada pinggang isterinya dieratkan.

Arisha mengecilkan matanya sambil mengemam bibirnya, cuba menyembunyikan senyuman suka di bibirnya. Tangannya menanggalkan cermin mata yang terletak pada batang hidung suaminya dan dipakai padanya sendiri. "How do I look wearing your glasses?"

Ivan memandang sejenak pada isterinya sebelum dengan dia mendukung badan Arisha dan dibawa ke arah katil di ruang itu. Dibaringkan badan Arisha sambil dia menindih separuh badan gadis itu dengan lengannya menyokong beratnya sendiri. "You look so mine, princess," beritahu Ivan ringkas. Tangannya memegang dagu isterinya dan dirapatkan wajahnya. "So perfectly mine."

Bibir Arisha membentuk senyuman kecil apabila hidung suaminya bergesel dengan hidungnya sebelum bibir mereka bersatu. Tangan Ivan merangkul pinggang Arisha dan tangan Arisha memeluk lehernya. Bunyi ciuman mereka jelas kedengaran di telinga masing-masing.

Ivan meleraikan ciuman mereka apabila merasakan ketidakselesaan akibat cermin mata yang dipakai oleh Arisha. "As much as I love how you look in my glasses, but this glasses are not appropriate for you to wear now, princess." Bingkai cermin mata itu ditanggalkan dari Arisha dan diletakkan di sudut katil.

Arisha hanya senyum apabila Ivan kembali merapatkan wajah mereka. Ivan senyum kecil dan mencium lembut hujung hidung isterinya. "I love you," bisiknya lembut. "So much that I'll do anything to keep you by my side. So much that I'll sacrifice anything to have you together with me for the rest of my life. So much that my heart beats only for you."

Kata-kata Ivan itu membuatkan Arisha tidak dapat menyembunyikan senyumannya. Tangannya diletakkan di dada Ivan, di mana dia dapat merasakan degupan jantung suaminya ini. Matanya jatuh pada jari-jemarinya dan cincin perkahwinan yang tersarung pada jarinya. "I love you too, Ivan." Arisha kembali membawa matanya untuk bertemu dengan mata whiskey suaminya. Diperhatikan dan ditelitinya anak mata Ivan. "I don't realized this before but.." Jari Arisha naik dan mengusap lembut kelopak mata kiri Ivan. "I never had a courage to look at your eyes cause everytime I look at it.." Jarinya turun pada rahang suaminya. "I'm drowning in it because of how beautiful it is."

Ivan senyum kecil. "Dan sekarang?"

Bibir Arisha menyungging senyuman sebelum dia memeluk leher suaminya. Sebuah kucupan ringkas dihadiahkan pada bibir Ivan seraya menuturkan, "dan sekarang saya tak nak orang lain tengok mata awak kalau boleh. Sebab saya tahu betapa senangnya untuk jatuh cinta dengan awak, just by looking at your eyes."

"So have all of me, princess." Kucupan lembut dijatuhkan pada bibir isterinya. Dilumat lembut bibir munggil isterinya sambil tangannya menyelak baju yang dipakai oleh Arisha. Dia mula mengusap lembut perut mulus isterinya sehinggalah ke buah dada isterinya yang ditutupi dengan bra.

Ivan menyelukkan tangannya di belakang badan Arisha dan dengan sekali cubaan, dia melepaskan cangkuk bra yang dipakai oleh gadis itu.

"Ivan.." Arisha meleraikan ciuman mereka. Dia menahan dada Ivan daripada meneruskan perbuatannya. "Kita dalam flight ni. Staffs awak semua dekat luar," beritahu Arisha.

"They won't enter the room unless I asked them to, so don't worry," Ivan menjawab biasa. Leher Arisha kini menjadi sasarannya yang seterusnya. Dikucup dan dijilat batang leher hingga ke collarbone isterinya.

"T..tapi awak tengah buat kerja tadi.." Arisha masih berusaha untuk menghentikan niat suaminya ini. Memikiran bahawa mereka dalam satu ruang kapal terbang dengan pekerja-pekerja Ivan membuatkannya rasa sungguh malu melakukan ini.

"My work can wait." Ivan kembali pada wajah Arisha. Dipandangnya wajah isterinya itu. A reassurance smile diukirnya untuk isterinya. "Kiss me, princess."

Arisha memandang wajah Ivan. Bibirnya dikemam, masih risau jika-jika salah seorang pramugari yang ada tiba-tiba menerjah masuk dan menjumpai mereka dalam keadaan seperti itu. Jika perkara itu benar berlaku, Arisha tidak pasti jika dia boleh keluar dan menjumpai mereka seperti biasa.

"Pay attention princess." Suara Ivan kembali menarik Arisha daripada scenario palsu dalam kepalanya. Ivan mengusap lembut batang leher Arisha sebelum bibirnya mengucup lembut bibir Arisha, membuatkan riak wajah Arisha menjadi lembut dan tenang. Tangannya yang tadi menahan dada Ivan kini mengenggam kemeja putih suaminya. Ditariknya agar jejaka itu makin rapat dengan dirinya untuk mendalamkan lagi ciuman mereka.

Tangan Ivan sudah mengguli lembut buah dada Arisha yang masih berlapikkan bajunya. "Mmphh--" Arisha menarik kembali bibirnya daripada terus dilumat oleh Ivan. Matanya memandang pada wajah Ivan dengan lust.

Ivan menarik senyuman nakal sebelum dia menyelakkan sepenuhnya baju Arisha hingga ke paras bahu gadis itu. Matanya memandang tepat pada buah dada bulat dan gebu milik isterinya. Dipegangnya kedua-duanya sambil matanya kembali dibawa untuk menemui mata Arisha. Sengihan terbentuk di bibirnya sebelum dia menurunkan badannya.

"And remember this one too, princess."

•••••

Admit it everyone, we all need Ivan Firash in our life 😔

My Sweetest DesireWhere stories live. Discover now