.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
‼️ MATURE CONTENT ‼️
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
."So tell me what do you want or you won't get anything tonight."
Arisha rasa seperti hendak menangis bila mendengar itu. Tangannya memegang bahu Ivan dan digenggamnya kuat. "I.. I want you Ivan."
"How much?" soalnya Ivan sambil menjongketkan keningnya, masih ingin mengusik isterinya itu. Wajah merah dan mata berkaca isterinya itu membuatkannya rasa ingin tersenyum. Namun ditahannya. This needy Arisha is always his favorite cause look at those big eyes and flushed cheeks. Breathtaking.
Arisha mengetap bibirnya. "Ivan, please.."
"That doesn't answer my question princess," Ivan menjongketkan sebelah keningnya. "How much do you want me?" soalnya sambil tangannya memaut pinggang Arisha agar gadis itu lebih rapat padanya. Nafas hangatnya menyapa kulit perut isterinya.
"I w..want you so bad Ivan. P..lease.." Arisha mulai merayu. Walaupun sekarang dia yang berdiri dan Ivan yang duduk - Ivan clearly has the upper hands. Tambahan dengan keadaannya yang tanpa seutas benang dan Ivan yang masih lengkap berbaju. Bahkan tanpa melakukan apa-apa, Ivan mampu membuatkan rasa sungguh panas. So needy, so horny.
Ivan senyum dan bibirnya mengucup lembut perut isterinya, betul-betul di atas bentuk segi tiga isterinya itu. "Ahh--" Tangan Arisha semakin kuat mengenggam bahu suaminya. Badannya melengkung pada wajah suaminya. "Ivan.."
Lidah Ivan mulai menjilat pangkal alat kemaluan isterinya. "Baby," panggil Ivan.
"Hmm.."
"Do you know that you're so fucking wet for me right now?" Ibu jari Ivan mulai mengelus perlahan permukaan kemaluan Arisha. "I can even smell you're being wet and horny for me Arisha. So fucking sweet, so fucking beautiful, so fucking ready for me."
Kata-kata Ivan hanya menambahkan lagi kebasahan di bahagian bawahnya. Tangannya semakin mengenggam bahu Ivan sehingga kukunya mencengkam bahu suaminya itu. "Please Ivan.. I need you please.."
"Of course princess, of course." Ivan senyum kecil sambil tangannya memaut pinggang dan memegang bongkah punggung Arisha, mengunci pergerakan isterinya. Matanya mulai melihat pada kewanitaan Arisha. Bibirnya diketap. Fuck.
Ivan tidak dapat menahan lagi keinginannya. "Remember when I said I want to show how I'm going to live through you?" soal Ivan sambil jarinya mulai mengusap dan menggosok kemaluan isterinya.
"Ahh-- ah-- kenapa?"
"So remember this princess." Dan usai menuturkan itu, Ivan terus membenamkan wajahnya di kewanitaan isterinya. Hidungnya digeselkan di bibir kemaluan Arisha yang bersih dan mulus. Bibirnya mencium dan menghisap kemaluan isterinya itu dengan penuh perhatian. Dijilatnya kebasahan isterinya itu. Pinggang Arisha semakin dipaut kepadanya.
"Oh ahhhh Iv-- Ivann ahhh sh-- ahhh"
Ivan memainkan lidahnya pada biji kelentit isterinya. Dihisap sesungguhnya dan ditolaknya biji itu, membuatkan Arisha meraung kuat.
"Ivann ahhh-- oh- my-- ahhh" Kepala Arisha terdongak ke belakang. Tangannya setia berpaut pada bahu Ivan dan kemudiannya naik pada belakang leher suaminya. Jika bukan kerana Ivan yang menahan badannya, dia pasti dia sudah terjelepok di atas lantai kerana hisapan Ivan pada kemaluannya sungguh membuatkan kakinya lemah.
"Fuck." Ivan menarik kembali kepalanya dari alat kemaluan isterinya. Dan dalam sekelip mata, badan Arisha dibaringkannya di atas katil. Bibirnya yang dibasahi dengan kebasahan kewanitaan isterinya dijilat. "Spread your legs princess," arah Ivan sambil dia mulai menanggalkan sweatshirt yang dipakai olehnya, meninggalkan hanya seluarnya.
YOU ARE READING
My Sweetest Desire
RomancePuteri Arisha - seorang gadis yang pendiam dan introvert walaupun merupakan seorang painting artist dan seorang model. Seorang gadis yang memendam perasaan, masalah dan rahsia untuk dirinya dan membina tembok yang tinggi dan tebal untuk mengasingkan...