.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
🔥 MATURE CONTENT 🔥
(DO SKIP IF YOU ARE UNCOMFORTABLE)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
."
so, lift your hip for me, baby girl."
Arisha mengangkat sedikit kepalanya. Matanya yang berair layu memandang pada suaminya di celah kelangkangnya. Ivan hanya mengukir senyuman kecil. Jarinya mengelus lembut paha Arisha. "Lift your hip, princess." Anggukan kecil diberikannya sebagai satu tanda reassurance kepada isterinya.
Dengan badan yang terasa sungguh hangat, Arisha mengangkat perlahan punggungnya. Degupan laju jantungnya jelas kedengaran di telinganya. Dan dengan sekelip mata, Ivan menanggalkan lace panty yang dipakai oleh gadis itu. "Fuck." Dengusan keluar dari bibinya saat melihat betapa basahnya kemaluan isterinya itu.
Jari Ivan naik dan menyentuh lembut bibir kemaluan Arisha. Dielusnya dari alur atas hingga ke bawah, memberikan rasa geli pada Arisha. "Princess.." panggil Ivan lembut.
"Hmm.." Arisha menjawab dengan nafas pendeknya.
"Lift your body and sit."
"Huh?" Dahi Arisha berkerut saat mendengar arahan Ivan itu. "K..kenapa?"
"I want you to watch how I'm gonna pleased you. So sit down and watch me, princess," ujar Ivan. Jarinya masih mengelus dan mengusap kemaluan Arisha. Matanya setia pada Arisha.
Arisha dapat merasakan dalamannya seperti hendak pecah. Darah di dalam badannya seakan-akan mengalir dengan laju dan jantungnya berdegup laju. Sikunya ditongkat pada atas katil sebelum dia mengangkat badannya untuk duduk.
"Good girl." Ivan senyum kecil. Tangannya naik mengusap lembut sisi pinggang Arisha. "Now watch and remember cause I'm gonna show who fucking owns you."
Usai menuturkan itu, Ivan terus membenamkan wajahnya di celah kelangkang Arisha. Dijilatnya permukaan halus dan mulus kemaluan itu, dari atas hingga ke bawah. Dijilatnya keseluruhan kemaluan isterinya itu. Dari atas ke bawah. Dari kiri ke kanan. Like, sangat sangat devouring her.
"Ahh--oh--my--ahhh--ahhh--" Tangan Arisha bepaut erat dan kuat pada cadar katil. Matanya mulai berair dan kabur memandang pada Ivan yang terus mengerjakan alat kewanitaannya. Rasa geli akibat diperlakukan seperti itu membuatkan badannya melengkung dan sesekali punggungnya terangkat dari katil.
Ivan terus mengunci pinggang Arisha dengan lengannya. Disatukannya kedua-dua tangannya di belakang Arisha untuk memastikan gadis itu tidak bergerak. Lidah Ivan mulai mengusik bibir kemaluan Arisha. Dijilatnya dan dihisapnya biji kelentit Arisha membuatkan gadis itu terus mengerang kuat.
"Arghhh Ivan !! Ahhh--" Kepala Arisha terdongak ke belakang. Tangannya mulai berpaut pada bahu Ivan. Digenggamnya kuat bahu Ivan. "G..God..aahh Ivann.." Arisha kembali menundukkan kepalanya untuk memandang Ivan yang mulai menjolok lubang berahinya dengan menggunakan lidah.
Mata Ivan bergerak untuk memandang wajah Arisha yang kemerahan dan penuh dengan nafsu. Tangannya mulai naik dan meramas buah dada Arisha. Diramas dan dicubit-cubitnya puting buah dada gadis itu membuatkan Arisha semakin menggeliat kegelian.
Lidah Ivan semakin laju menjolok lubang berahi Arisha. Digerakkan lidahnya secara memutar, mengusik setiap sudut dalam lubang berahi Arisha.
"Ahhh oh my God ahhh Iv..Ivan--ahhh-- n...nak.. nangis... ahhh-- ahhh---" Arisha seperti hilang kawalan terhadap badannya sendiri saat dia merasakan satu demi satu letupan di dalam badannya. Tangannya semakin kuat berpegang pada cadar tilam dan sesekali tangannya berpaut pada lengan dan bahu Ivan.
YOU ARE READING
My Sweetest Desire
RomancePuteri Arisha - seorang gadis yang pendiam dan introvert walaupun merupakan seorang painting artist dan seorang model. Seorang gadis yang memendam perasaan, masalah dan rahsia untuk dirinya dan membina tembok yang tinggi dan tebal untuk mengasingkan...