- Hello mindenki! Itt Lando és Daniel, a mai videóban pedig megnézzük, hogy mennyire is vagyunk képben azzal a környezettel, ahol dolgozunk. – köszönt be a videóba Lando. A kamera mellett álltam, onnan figyeltem, hogy elmondják a kötelező szövegüket, és vártam, hogy belekezdhessünk a kvízbe. Szerencsére szerepelnem nem kellett, én csak a hang volt ebben a videóban.
- Kaptunk táblákat! – vette a kezébe az asztalról az egyik filces táblát Daniel. – Várj, ez szerintem a tiéd. – nézett rá. A fehér hátteret egyetlen egy rajz törte meg, méghozzá egy nemigen gyerekbarát fajta. Davidnek biztosan ki kell majd kockáznia ezt a jelenetet.
- Neked rajzoltam, ez te vagy! – vágott vissza azonnal Lando. Kezdett káosz lenni, de örültem, hogy ők ketten jól szórakoznak.
- Most, hogy mondod, látom a hasonlóságot. – fogta meg az egyik szivacsot Daniel és tisztította meg a táblát. – Visszatérve a lényegre, kérdéseket fogunk hallani, amelyekre igyekeznünk kell a legjobb tudásunk szerint válaszolni. Akinek több pontja lesz, az nyer.
- Mit nyer? – csapott rá Lando.
- Örök dicsőséget, és a McLaren királya címet. – nyújtotta a kezét Daniel a brit pilóta felé, aki a tenyerébe is csapott, ezzel megkötötték az üzletet.
- Nos, srácok, kezdhetjük? – törtem meg a pillanatot visszaterelve őket az eredeti témára.
- Nyomjuk! – felelte Lando.
- Akkor tehát, 5 témakörünk lesz, minden témakört egy bemelegítő kérdéssel kezdünk majd. Ezekért nem jár pont, de igyekezzetek legjobb tudásotok szerint megválaszolni. – vezettem fel az eseményeket. – Az első témakör a Formula-1, az ehhez tartozó bemelegítő kérdés pedig a következő: ha a csapattársatok lenne az egyik csapat csapatfőnöke, a jelenlegi mezőnyből kit választana szerintetek a versenyzőjének?
A fiúk egy ideig gondolkoztak a kérdésen, amit természetesen nem tudtak csendben megtenni, így egy nagyon szórakoztató párbeszéd alakult ki közöttük. Végül aztán csak felkerült két név azokra a táblákra, amiket egyszerre felmutattak.
- Amúgy ebben van igazság! – reagálta le Daniel Lando válaszát, aki Max-et és saját magát írta. – Mondjuk a másodikat átgondolnám, mert azt a fickót annyira nem bírom, de meg kell hagyni, hogy tehetséges.
- Te sem lőttél szerintem messze tőle. – helyeselt Lando is, mert Daniel szintén Max-et, valamint Carlost írta.
- Egyébként most tök őszintén, gondoltatok bárkire is, hogy számotokra kik lennének a helyes válasz, vagy csak most elégedettek vagytok azzal, amit láttok? – kérdeztem a reakciójukból következtetve.
- Az én fejem teljesen üres. – jelentette ki Daniel, amire Lando is bólogatott.
- De egyébként szerintem nincs olyan a mezőnyben, akit, ha én lennék a csapatfőnök, nem választanék ki valamilyen okból kifolyólag, mert mindenkinek vannak erősségei meg hátrányai. Természetesen nekünk kevesebb van az utóbbiból, ezért is választott minket a McLaren. – mondta Lando.
- Ezek után következzen az első kérdés, ami már tétre megy. – tereltem tovább a játékot, és ezzel bele is csaphattunk a lecsóba.
A fiúk hihetetlenül élvezték a játékot, a bemelegítő kérdések mindig nagyon vicces párbeszédeket eredményeztek, plusz az egymásról szóló témakörökben képesek voltak a legkisebb dolgokon is összeveszni, csak hogy bizonygathassák a saját igazukat.
- Elmentünk múltkor abba az étterembe, és halat kértél, erre tisztán emlékszem! – háborgott Daniel, amikor az egyik kérdésre helytelen választ adott, pedig teljesen biztos volt benne, hogy nem hibázott.
YOU ARE READING
EGYÜTT BUKUNK EL - Daniel Ricciardo fanfiction
FanfictionMolnár Petrának a világon semmi köze a Forma-1-hez. De amikor egyik este a bárba, ahol dolgozik, besétál Daniel Ricciardo, az ausztrál pilóta, és egy szokatlan alkut ajánl neki, egyik napról a másikra fordul vele a világ. Az, hogy a fiú barátnőjét j...