Volt egy álmom. Egy álmom egy jelenettel, amelyben egy felszolgáló lány leönt egy férfit, aki kísértetiesen hasonlított Daniel Ricciardo-ra. Ez a férfi aztán felkéri táncolni ezt a lányt és kezdetét vesz mindkettejük életében egy különös kaland.
Ezzel indult minden, és utána megállíthatatlanul robogtunk előre. 235922 szóval és 714 oldallal később pedig ott tartunk, hogy befejeztem életem első regényét. Nem is tudom mit mondjak, csak pislogok, hogy ez tényleg megtörtént és megcsináltam.
A regény nagyon sokat formálódott az idők alatt. Egy barátnőm megkérdezte tőlem az elején, hogy milyen hosszúra tervezem. Akkor azt mondtam neki, hogy nagyon maximum 30 fejezet. Ehhez képest 66 hosszú részt éltünk meg együtt, Daniel és Petra történetére a Word dokumentum szerint 53019 percet fordítottam, ami majdnem 37 nap. 37 nap az életemből, amit sosem cserélnék el.
Azért született ez a regény, mert nagyon szeretem a Forma-1-et. Szerettem benne élni és gondolkodni, agyalni és tervezni. Arra gondoltam az elején, hogy annyian megcsinálták előttem, ezt én is meg tudom csinálni. És megcsináltam.
Nézzétek el nekem a kusza gondolataimat, de jelenleg remegő kezekkel próbálok mindent belesűríteni mindent ebbe a szövegbe, hogy ti is átérezzétek azt, amit én érzek. Mert részei voltatok ti is ugyanannyira, mint ti.
Hatalmas hálát érzek minden olvasómnak, különösen azoknak, akik az elej óta velem voltak. Már felhasználónév szerint ismerlek titeket, felismertem a neveteket a kommentjeitek vagy csillagjaitok után és minden egyes alkalommal megnyugodtam, hogy még mindig itt vagytok. De az újabbaknak is, akik az elejétől a végéig végignyálazták Daniel és Petra kapcsolatát, és ugyanúgy szurkoltatok nekik, mint én. Ti vagytok azok, akik miatt ez a történet egyáltalán befejeződhetett. Minden nehezebb időszakomban gondoltam rátok és minden egyes alkalommal azért ültem le a klaviatúra elé, mert ti motiváltatok.
Két ember van, akiket név szerint ki szeretnék emelni. Az egyiket először is azért, mert miatta vágtam bele. Lili, habár a kapcsolatunk azóta sokat változott, és abban sem vagyok biztos, hogy végigolvasod, de azt nem felejtem el, amikor egy este hozzádfordultam egy furcsa kérdéssel, hogyha írnék egy fanfictiont elolvasnád-e. Ha te akkor nemet mondasz, akkor lehet, hogy nem kerül fel az Együtt bukunk el a Wattpadra.
A másik személyt pedig azért szeretném kiemelni, mert támaszom volt az elmúlt időszakban. Az egyik legjobb barátnőm, egy igaz barátom, a bétaolvasóm, az elsőszámú rajongóm és minden, amit el tudtok képzelni. Zsófia, itt lebeg a szemem előtt az az üzenet, amit január nyolcadikán kaptam tőled. Nem szóltam neked erről a tervemről, csak posztoltam, te pedig hatalmas lelkesedéssel fogadtad azt a Wattpad értesítést. A te lelkesedésed és üzeneteid voltak azok, amiket a legjobban vártam és amik biztosítottak arról, hogy a világ legjobb dolgát csinálom éppen. Kiírom a gondolataimat és megosztom az emberekkel. Köszönöm, hogy mindig minden körülmények között számíthatok rád és hogy ennyire jó ember vagy! Hálás vagyok azért, hogy egy ilyen barátnőm lehet az életben, mint te! Nagyon szeretlek!
Petra és Daniel. Ti voltatok az én elsőim. Köszönöm, hogy megírhattam a ti szerelmeteket, életem legnagyobb kalandja volt!
Összegezve tehát: nagyon hálás vagyok minden embernek, aki segített engem ezen az úton. Mindenkinek, aki elolvasta, aki folyamatosan követte, aki csillagozta, aki kommentelt. Remélem, hogy ez a történet tudott nektek legalább negyedannyit adni, amennyit ti adtatok nekem. Nagyon elhúzódott a vége, ezért hálás vagyok a türelmetekért, és hogy kitartottatok!
Az írás mindig is a szenvedélyem volt, ez így is marad. Most elmegyek vizsgázni, de aztán visszatérek és tovább folytatom. Sok tervem van, nem is tudom, hogy melyiket fogom legközelebb megvalósítani. Amiben biztos vagyok az az, hogy nem ez az egyetlen regény, ami az én kezeim alatt született meg. Ha tetszett az írói stílusom és az, ahogyan a szavakkal bánok, akkor kérlek kövess be, hogy ezáltal értesülhess majd időben a folytatásról!
Legyen csodálatosan szép nyaratok, élvezzétek ki a napsugár minden cseppjét és valósítsátok meg azt az életet, amelyet mindig is akartatok! Az élet túl rövid ahhoz, hogy álmokat dédelgessünk és ne lépjünk a megvalósításuk érdekében!
Szeretlek titeket!
Találkozzunk egy következő történetben!
Anita
Együtt bukunk el (2023. január 8. - 2024. május 21.)
YOU ARE READING
EGYÜTT BUKUNK EL - Daniel Ricciardo fanfiction
FanfictionMolnár Petrának a világon semmi köze a Forma-1-hez. De amikor egyik este a bárba, ahol dolgozik, besétál Daniel Ricciardo, az ausztrál pilóta, és egy szokatlan alkut ajánl neki, egyik napról a másikra fordul vele a világ. Az, hogy a fiú barátnőjét j...