Még akkor is úgy gondoltam, hogy a helyes döntést hoztam a munkahelyre visszatérésemmel, amikor a nyitott kapu felé sétáltunk. Mellette két ember várakozott a telefonjukat szorongatva. Egyből rájöttem, hogy nem lelkes alkoholistákról van szó, akik délután kettőkor akarnak nekikezdeni az italozásnak, hanem valószínűleg engem keresnek.
- Hé! – állított meg Roli a karomnál fogva, amikor észrevette ő is az újságírókat. Egy nagy fa takart ki minket, így volt időnk megbeszélni egy tervet. – Menj balra, elterelem a figyelmüket, amikor jelzek, akkor szaladj be.
- Ez nevetséges. – ráztam a fejemet csalódottan. – Ha már most itt vannak, pedig még ki sem nyitottunk, akkor mi lesz itt munkába állás után?
- Nem lesz baj, megígértem. – nézett mélyen a szemembe, aztán elengedte a karomat, és megindult a férfi és a nő felé. Én pedig balra az útmenti fák mögött, ahogy mondta.
- Jó napot kívánok! – hallottam meg Roli hangját. – Tudok valamiben segíteni?
- Ön itt dolgozik? – kérdezte az újságíróhölgy.
- Igen. – felelte Roli.
- Ismeri esetleg Molnár Petrát? – csapott le rá a férfi is.
- Persze, a legjobb barátom. – helyeselt Roli lelkesen.
- Igazán? – csillant fel mindkettejük szeme. – Tudja esetleg, hogy mikor fog ideérni?
- Hát nem ma, az biztos. – rázta a fejét Roli. – Éppen most vittem ki a reptérre. Hamarosan indul Austinba a versenyre. Ha gyorsak, akkor még talán elcsípik.
- Daniel Ricciardo-hoz vagy esetleg egy új barát-jelölthöz? – puhatolózott a nő.
- Komolyan bekajálták azt a sok szart a médiában, ami a megcsalás körül kering? – mondta lesajnálóan Roli. – Pedig maguk tudhatnák, hogy mennyire könnyű az ilyen pletykákat létrehozni.
- Pontosan ezért vagyok tisztában azzal, hogy minden pletykának van egy kiindulási alapja. Ezeknek a képeknek is el kellett készülnie valahogy. – világosította fel az újságírónő tudálékosan.
- Oké, figyu. Petra képe közvetlenül azelőtt készült, hogy megismerte Danielt. Az egyik munkatársunkkal próbálkoztak, de végül nem jött össze a dolog. – magyarázta Roli a profi mesét.
- Mégis miért fotózta le azt bárki, hogy két random ember nyalja egymást az utcán? És miért most tette közé a dátummal együtt? Szép és jó, amit elmondasz, de nem hiteles. – szólt közbe a férfi is.
- Vannak kérdések, amikre én sem tudom a választ, de mégis én vagyok kettőnk közül a legjobb barátja, így elég közelről néztem végig az eseményeket. – győzködte tovább Roli. Nem igazán tetszett ez a párbeszéd, amit lefolytattak.
- És pont ezért állhat érdekedben hamis információt adnod nekünk, csak hogy őt védd. – csapott le rá a férfi. A kettő újságíró közül ő tűnt a tökösebbnek.
- Különben is, ha akkora félreértés az egész, miért nem próbálja meg valamelyikük megmagyarázni vagy utalni arra, hogy minden rendben van? Miért nem szólalnak meg? – kontrázott a hölgy is. Nem arra haladtunk, amiben szerintem Roli reménykedett, amikor odalépett hozzájuk.
- Na jó, igazuk van. – tette fel a kezét Roli védekezésképpen. – Tudják, van az a pénz, amiért hajlandó vagyok bizonyos információkat megosztani Önökkel. – váltott hirtelen stílust. – Viszont mivel itt kamerák vannak, ezért a részletekhez szeretném, ha egy kicsit arrébb sétálnánk, és nem említenék meg senkinek, hogy mi valaha is beszéltünk. Benne vannak?
YOU ARE READING
EGYÜTT BUKUNK EL - Daniel Ricciardo fanfiction
FanfictionMolnár Petrának a világon semmi köze a Forma-1-hez. De amikor egyik este a bárba, ahol dolgozik, besétál Daniel Ricciardo, az ausztrál pilóta, és egy szokatlan alkut ajánl neki, egyik napról a másikra fordul vele a világ. Az, hogy a fiú barátnőjét j...