Songül yatakta kollarını iki yana gererek gözlerini açarken tek olduğunun farkına vardı. Hemen yatakta doğrulup telaşlı sesiyle kocasına seslendi.
"Sadii!"Kaya'nın erken uyandığı için Sadi'yle aşağıda olduklarını düşünüp hızlıca merdivenlere yöneldi. Salona varmak için son adımını atarken
"Sa-di."Sadi'nin koltukta uzandığını Kaya'nın da üzerinde uyuduğunu görünce adımları durdu bir kaç saniyeliğine. Karşısındaki manzarayı yüzünde tebessümü ile izlerken Sadi'nin 7 ay sonra ki babalığını düşünmeden edemiyordu.
Elini karnına götürüp okşadı hafifçe
"Çok şanslısın Busenaz."Kaya'nın kıpırdandığını görünce düşmemesi için hızlı adımlarla yanlarına yaklaştı. Uykulu halini bırakamamış çocuğu kucağına aldı. Sadi elinin boşa düşmesiyle gözlerini aniden açtı çocuğun düştüğünü sanarak. Başında Songül'ü görünce derin bir nefes aldı. "Karıcığım."
Koltukta doğrulup oturur hale geçti Sadi, elleriyle yüzünü ovuştururken. Songül adamın yarattığı boşluğa otururken Kaya uykulu halinden ödün vermeyerek başını kadının boynuna koymuş sakince etrafına bakıyordu.
Songül kocasının dudaklarına kısa bir öpücük bıraktı "Günaydın sevgilim."
"Günaydın güzel karıcığım."
Sadi Kaya'ya da günaydın demek için elini yanağına koyup sıkarken Kaya adamın elini uzaklaştırmaya çalışıyordu vurarak. Songül çocuğa eğilip başını öptü "Kaya kocam ama Sadi benim. Niye böyle yapıyorsun teyzeciğim sen?"
"Karıcığım ben alıştım artık."
Songül adama döndü meraklı gözlerle "Siz nasıl bu hale geldiniz ayrıca, yanımda da değildiniz."
"Kaya gece uyanınca ben onu buraya getirdim sen uyanma diye. Bahçede yürüttüm biraz sonra acıkmıştı sütünü içirdim sonra da burada çizgi film izlerken uyumuşuz."
"Bunların hepsini seninle uslu uslu yaptı yani."
"Evet. Karıcığım o seni görünce böyle yapıyor yoksa biz gayet iyi anlaşıyoruz. Ama ona da hak veriyorum ben olsam bende senin kucağında durmak isterdim."
Sadi Songül'ün boştaki omzuna koydu başını, boynuna bir öpücük bıraktıktan sonra "Böyle dursam bende."
Songül gülümseyerek eğdi başını adama doğru "Sanki hiç durmuyorsun öyle."
"Duruyorum duruyorum da.."
Parmaklarını kadının elinden başlayarak omuzlarına kadar sürterek çıkardı Sadi.
"Bu akşam biraz daha dursam."Songül işaret parmağını dudaklarına götürerek sus işaret yaptı. "Sonra konuşuruz bunu. Şimdi kalkıp kahvaltımızı yapalım."
Başını Kaya'ya çevirip yanağını sevdi usulca "Çünkü bu bebişin karnı acıkmıştır.""Tamam karıcığım sen otur burada ben hazırlarım bir şeyler."
•
Sadi sandalyede otururken dizlerinin üstüne Kaya'yı oturtmuş, Songül'de hazırladığı yumurtayı yedirmeye çalışıyordu. "Aç ağzını teyzeciğim."
Kaya yine yemek yememek için direnirken elindeki oyuncağıyla oynuyordu.
"Kaya bak yersen eğer bahçede oyun oynarız seninle."Songül başarıyla yumurtayı çocuğun yemesini sağlamış yanaklarından öpmüştü. "Oh ya, hadi bunu da ye bitsin artık."
Kaya yine yedikten sonra Songül yine bebeğin yanaklarından öptü.
Sadi karısına ciddi bir ifade ile bakarken Songül üzerindeki bakışları fark etti.
Adama başını hafifçe sallayarak noldu demek istesede Sadi bakmaya devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Bulduğum Şehir | Sadgül
FanfictionBir Sadgül hikayesidir • Tevâfuk, birbirine denk gelme, latîfâne (hoş, zarif) bir şekilde uyum içinde olma anlamına gelmektedir. Tesadüf ise; raslantı demektir. Onların hikayesinde tesadüfe yer yoktu her şey uyum içinde denk gelmeyle başladı. #Sad...