✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨Felix
Takže mlsounek. Pomyslel jsem si s úsměvem.
*A co takhle. Já upeču nějakou dobrotu k tomu čaji a ty mi pak prozradíš cenu toho obrazu.
Navrhl jsem s úsměvem a dopadl jsem na pohovku na záda.
Už dlouho jsem pro nikoho nic nepekl a hrozně mi to chybí.
Hyunjin
Ček! On umí péct?! Uu! Pousmál se.
*Tak jooo. Ale neřeknu ti cenu :3 prostě si ho jen vezmeš
Uchechtl se. Už teď se těším na tu dobrotu! Udělám nějaký dobrý čaj
Felix
Nad tou zprávou jsem se usmíval jak měsíček na hnoji.
*Asi nemá cenu tě přesvědčovat takže to vzdávám. A už se těším na zítřek. Snad ti má dobrota bude chutnat 😚
Poslal jsem zprávu a podíval se co všechno mám doma a co budu popřípadě potřebovat dokoupit.
Byl jsem vážně nadšený z Hyunjina.Hyunjin
*Klidně kdybys něco potřeboval, tak toho doma mám dost. Protože já mám vždycky všechnoo. Hihi. Těším se už^^
Možná bych měl pak ještě více uklidit! Aby se to tu lesklo. Uchechtl jsem se. Vleze na balkónek. Ček vedle sebe dva balkóny. Že by ten jeden byl od Felixe?
Yuki: kouří na balkoně. Zná se s Felixem. ,,Ty si ten novej jo? Potěš koště" zamumlá nepříjemně a kouří si dál svou cigaretu.
Felix
Zaslechl jsem Yukiho brblat.
Snad nebrblá na Hyunjina. Pokud ano zametu s ním chodník.
Vylezl jsem na balkón a všiml si Hyunjina a samozřejmě Yukiho."Ahoj, má blbé pindy?" Optal jsem se. "Ani ne." Odpověděl mi s úsměvem. "Hele Yuki, ty se laskavě starej o ten svůj hřebíček do rakve a ostatní nechej na pokoji." Řekl jsem mu a stočil pohled na Hyunjina. "Utekla mu holka a on teď znepříjemňuje život ostatním," vysvětlil jsem mu. "Viď, Yuki." Zavolal jsem na něj s úsměvem a ten jen něco zabrblal a zalezl dovnitř. "Ale jinak je docela neškodný." Dodal jsem s úsměvem. Nemohl jsem se přestat smát.
Hyunjin
Yuki: agres! Raději zalezl no. Debil. Prsk
,,Asi jsi ho trochu urazil, bych řekl" uchechtl se. Pozoruje ho. ,,Asi nemá rád moc nováčky, dle mého názoru" pohladi si ruku. ,,Prej vypadám jako koště" zasmál se
Felix
"Má co si zasloužil." Pronesl jsem a koukal na Hyunjina. "Prej vypadám jak koště." Postěžoval si s úšklebkem Hyunjin. "Jo taak koště, říkáš. Žádné koště nejsi a on si to ještě ode mně vypije." Vyhrožoval jsem mu.
Yuki mě třeba nazval cedníkem, kvůli mým pihám, které mám po celé tváři.Hyunjin
Yuki: přijde na balkón ,,Já tě slyšel! Hele jako jo! Však se na něj podívej, jak vypadá. Už teď mi vadi!" Zabouchl balkonové dveře
Ček..,,Oh..to je dobrý..ne každý mě musi mít rad" zamumlal a zaleze do obýváku. Vleze si do křesla. Dotklo se ho to :(
Felix
Tak tohle totálně posral. Vážně ho zabiju a díval se na Hyunjina jak odchází do bytu.
Vylezl jsem z bytu a ťukl na Yukiho, který bydlí o poschodí výš.
Otevřel mi a opřel se vchod. "No co je?" Pobídl mě kývnutím hlavy. Měl jsem stochutí mu natáhnout. "To že jsi hnusný na ostatní, jsem respektoval a respektuji ale co nehodlám přehlížet je to, že jsi hnusný na kluka, který se sotva nastěhoval a nemá nic společného s tvou nynější náladou. Takže jestli se ti nelíbí, tak ho ignoruj ale nenavážej se do něj jako malý rozmazlený spratek." Domlouval jsem mu a měl jsem co dělat abych se udržel klidným. "Takže ty teď budeš pýchat s ním?" Zeptal se s úšklebkem. "I kdyby, tak tobě do toho nic není." Vyštěkl jsem po něm. "Hele Lixi, máš na lepšího než na tohle koště." Pronesl vážně a já mu jednu natáhl až se svalil do dřepu. "Rada nad zlato; nesuď podle obalu." Řekl jsem naštvaně a odkráčel jsem zpátky.
Stál jsem před dveřmi, za kterými bydlí Hyunjin.
Chvíli jsem uvažoval jestli mám zaklepat nebo ne. Jen abych se ujistil, že je v pořádku.
✨ To by continued...✨
ČTEŠ
Nový soused
FanfictionCo se stane, když se do stejného vchodu nastěhuje pohledný mladík. To se dozvíte v tomto příběhu.