✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨
HyunjinY: ZCHŘADL! T^T
Uslyšel klepot na dveře. Otevřel. Ček ho a obejmul ho. Je celkem citlivej. Hodně věcí se ho dotkne a někdy ho hodně věcí naštve..,,P-proc mě nemá rád.." zamumlal smutně. ,,Co když mi sem přijde a něco mi udělá?" :(
Felix
Nakonec jsem klepl a v duchu uvažoval jestli jsem udělal dobře.
Dveře se otevřely a Hyunjin mi padl kolem krku. Položil jsem ruce na jeho boky. "To nevím. Snad si vezme mou radu k srdci." Řekl jsem smutně. Bolelo mě, vidět ho takhle. "Co když mi sem přijde a něco mi udělá?" Strachoval se Hyunjin. "Neboj se, ten už nepřijde a i kdyby, vyřídím si to s ním." Řekl jsem a trochu se odtáhl. Podíval jsem se do jeho smutných očí a něco mě napadlo.
"Mám nápad, dal by sis zmrzlinový pohár?" Optal jsem se a trochu se usmál.Hyunjin
Objímá ho a pozoruje jeho handsome obličej. ,,hmm..ten mám moc rád. Ale nemám zmrzku. Ale jestli ty joo. Tak k tobě půjdu moc rád!" Pousmál se na něho lehce.
Upravil mu vlasy, ktere mu padaji do obličeje. Uchechtl se ,,A dal bych si k tomu ještě sušenky!"^^
Felix
Usmál jsem se. "Já zmrzku mám i vše na pořádný pohár a možná se najdou i nějaké sušenky." Pronesl jsem a Hyunjin začal poskakovat a tleskat jak malé dítě. Je tak roztomilý.
Popadl jsem ho za ruku a vedl ho k mým dveřím.
Otevřel jsem a pustil ho dovnitř. "Vítej v mém skromném království." Řekl jsem s úsměvem a zavřel dveře.
Hyunjin
Čekuje mu to tam. ,,ty jo! Máš to tu moc hezké" usmívá se ,,sem chceš dát ten obraz?" Čekuje^^ líbí se mu tady. Prolejzá mu to tu! Je zvedavej
,,A jak dlouho tu bydlíš?"
Felix
Pozoruji jak si prohlížel můj byt. Pak ukázal na místo, kam chci pověsit obraz. "Sem chceš dát ten obraz?" Optal se a pohlédl na mě. "Ano. Dlouho jsem chodil po galeriích a vybíral nějaký speciální obraz ale bez úspěchu až do dnešního dne." Prozradil jsem mu s úsměvem a zamířil do kuchyně připravit poháry.
Hyunjin mi byl v patách a posadil se ke stolu.
"A jak dlouho tu bydlíš?" Optal se mě mezitím co jsem si chystal vše potřebné. "Počkej," zamyslel jsem se. "Budou to dva roky." Odpověděl jsem a věnoval se připravě poháru.
Hyunjin
Zvedl se a stoupl si k němu. Pozoruje co dělá. ,,Uz? To je celkem dost dlouho" čekuje ,,já se stěhuju snad každý měsíc. Kvůli lidem no.." zamumla.
Pohladí mu záda
Felix
Cítil jsem, jak mi dlaní přejíždí po zádech. Bylo to příjemné.
"Každý měsíc? Kvůli lidem? Co ti dělají tak strašného?" Optal jsem se a natočil hlavu abych na něj viděl. Setkal jsem se s jeho pohled, který byl plný smutku. Pohladil jsem ho po vlasech.
Hyunjin
,, nevím..co dělám špatně..asi vypadám jako osoba, ktera si právě nechá všechno líbit" zamumla a opře si hlavu o jeho rameno. Je dost přítulnej a hned si oblíbí člověka. Stačí mu jen trochu pozornosti a je jeho
Felix
"Nesnáším takové lidi, co si dělají z druhého objedního beránka.
Je pravda, že i já jsem měl problém tady vyjít s některými lidmi ale pak zjistili, že u mně neuspějí." Řekl jsem při vzpomínce na Yukiho.
Jeho holku jsem poznal a byla fajn ale on měl se mnou problém. Dokonce na mě žárlil. Do té doby než mu jeho holka s mým svolením prozradila, že jsem na stejné pohlaví.Je docela mazlivý, což mi nevadí. Já se taky rád mazlím.
Dodělal jsem poháry a díval se jak se mi povedly. "Tak a máme je hotové." Poznamenal jsem spokojeně a jeden mu podal. Rozzářily se mu oči a kdyby to šlo měl by místo očí hvězdičky.
✨ To by continued...✨
ČTEŠ
Nový soused
FanfictionCo se stane, když se do stejného vchodu nastěhuje pohledný mladík. To se dozvíte v tomto příběhu.