-35-

58 5 0
                                    


✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨


Hyunjin

Sedí na gauči a tiskne si na sebe Akemiho..drží mu flaštičku u pusy a dívá se na něj. Nervózně hituje nohou. Je mimo stále. Nechtěl do sebe dát žádné léky.

Aki: pozoruje maminku obličej. Zaculil se!^^ Očima hledá tátu

Felix

Sedl jsem si vedle Jina a objal ho kolem ramen a koukal na malého. Akemi ke mně natahoval ručičky. Chytl jsem mu jednu a řekl: "Papej broučku ať hezky rosteš."
Jin se na mně koukl. Pohladil jsem ho po tváři a letmo ho políbil.
Stále byl bledý. "Na chvíli si odskočím." Řekl jsem a postavil se.
Šel jsem do té koupelny a podíval se na mobil. Naštěstí Jin neměl tolik síly aby mi ho rozbil.
Vytočil jsem Kima.

K: "Ahoj Lixi, copak se děje?"

F: "Ahoj, ve zkratce. Jin přestal brát léky a odmítá je brát. Jaké následky budou, když je nebude brát?"

K: "To netuším. Proč je nechce brát?"

F: "Prý si myslí, že je nepotřebuje a popravdě kdybych dnes nezačal s druhým mimčem asi bych na to nepřišel."

K: "Takže už je nebere delší dobu?"

F: "Ano ale dohodli jsme se na kompromisu. Nebude brát léky ale jakmile uvidím, že se jeho stav zhoršuje, tak se zase nasadí."

K: "To je rozumný kompromis. Dobrá tedy, přece jen už o nekách víš víc než dost a o Jina se moc dobře staráš. Nechám to na tobě. Zitra se za ním stavím a promluvím s ním."

F: "Dobře. Zítra mám ranní, takže by bylo fajn kdybys přišel dopoledne a trochu ho vyspovídal."

K: "To mi i vyhovuje. Odpoledne mám přednášku a pak ti dám echo."

F: "Super, tak se zatím měj."

K: "Ty taky, ahoj."

F: "Ahoj."

Zavěsil jsem a vrátil se za mými láskami. Akemi už byl napapaný a Jin mi ho dal na odříhnutí.
"Sakra, ty jsi zase o kilo těžší." Poznamenal jsem s úsměvem, když jsem si bral Akemiho do náruče. Jin se usmál. Letmo jsme se políbili a on šel umýt lahvičku od mléka.

Hyunjin

,,Hezky papá. Tak taky aby nebyl" sedl si zas k nim s pozoruje Akemiho. Bolí ho ta rána na ruce..a bolí ho i hlava. Pohladil si hlavu. Ček Felixe.. pořád má v hlavě to, co mu řekl. Není mu z toho dobře..čekuje smutně Felixe..

Aki: zvedl hlavu a ček maminkies^^ leze k ni!

Felix

Podíval jsem se na Jina. Zrovna si hladil hlavu. Asi to na něj bylo moc.
"Vím, nad čím přemýšlíš." Řekl jsem a vzal si malého do klína. Jin na mě vytřeštil oči. "Sice jsem ti vyhrožoval ale nemyslel jsem to tak. Promiň. Nedokázal bych opustit ani tebe ani Akemiho. Oba jste můj smysl života." Řekl jsem mu a dal Akemimu do ruky kousátko, protože se začal strkat mou ruku do pusinky.
"Tak proč jsi to řekl?" Zajímal se Jin. "Z toho návalu zklamání. Jinnie, nechci abys mi něco tajil. Já, volal jsem Kimovi a radil se o tom s ním. Prý teda počkáme a uvidíme jestli se tvůj stav zhorší nebo ne." Oznámil jsem mu. "Mrzí mě, že jsem tě těmi slovy dohnal..." Dodal jsem a cítil zase slzy v očích.

Hyunjin

Ček. Chytl ho za tváře..,,T-to nic..to nevadí" dá mu pusu. ,,N-nic mi neni" chce se mu vždy brečet, když vidí brečet Felixe. Vezme si prcka a dal ho do sedačky a rozhoupal ji. Vleze si na Felixe a obejme ho kolem krku.

Aki: weeee!!
Zahodi kousatko.

✨ To by continued...✨

Nový sousedKde žijí příběhy. Začni objevovat