-6-

118 8 0
                                    


✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨


Hyunjin

Mlčky je pozoruje. Cítí se lehce divně. Není mu to moc příjemný. Holky moc nemusí. Více je klidný s klukama. Mávl rychle a odběhl na záchod!

O: Čekla ,,Ty už máš zas nového!? Kolikátej to už je." Zamručí a založila si ruce.

Y: Vejde! Byl tam taky! ,,Já jsem vám to říkal! Je to koště. A Lixiček si ho dost brání za ten den. Podle mého..UŽ SPOLU NĚCO DĚLALI!" zamračil se.

Felix

Yuki si zase musel rypnout.

"Ty zalez do to svého začmouděného kamrlíku a neotravuj." Zařval jsem na Yukiho, který stál na chodbě a zabouchl jsem dveře.

Pak se otočil na Olivii. "Jak to myslíš kolikátej to už je? Děláš tady ze mně nějakého přeletavého ptáčka." Ohradil jsem se. Pokud je mi známo, tak jsem měl jen dva vážné vztahy a nemůžu za to, že se rád seznamuji s novými lidmi.

"Běžte si sednout do obyváku a já se na něho půjdu podívat." Řekl jsem jim a nasměroval je do obýváku.

Zhluboka jsem se nadechl a vydechl a klepl na dveře od koupelny.
Na vyzvání jsem vstoupil dál. Hyunjin seděl na záchodovém prkýnku a nevypadal zrovna happy. Dřepl jsem si naproti něj a zkoumavě si ho prohlížel.
"Jsi v pořádku?" Ptal jsem se hned, protože tohle mě trochu zaskočilo.

Hyunjin

Je mu tohle hrozně trapné. ,,Nemám rád holky.." zamumlá smutně. ,,Mám k nim lehce odpor. Já vyrůstal v..že jsem měl dva otce." zamumlá. Ček jinam

,,Není mi moc dobře" spitl. To má z toho stresu

O: sedla si a čeká na ty dva

Felix

"Dobře, tak já tě odvedu domů a kdyby měl Yuki nějaké blbé narážky, tak mi dej echo a já ho hned srovnám do latě." Řekl jsem a postavil se.

Jedna z těch mých 'dokonalých' sester klepla a hned na to se ozvalo: "Jak dlouho máme na vás čekat?!" Poznal jsem Rachel. "Hned tam budu." Zavolal jsem na ni. "Hele jste v pořádku?" Optala se starostlivě Rachel. "Za chvíli jsem u vás." Opakoval jsem. "Alespoň vás to trochu vytrestá za ty vaše přepadovky." Dodal jsem tiše.

Hyunjin

,,Doufám, že ti to nevadí..já..moc nemluvím o takových věcech" zamumlá smutně. Objímá ho! Nechce mezi ty dvě! Nah

O: ,,Chci si pokecat s Tím novým!" Zamručí už naštvaně

Felix

Obejmu ho nazpět. "Nevadí mi to. Mrzí mě, že se ke mně nasáčkovaly moje sestry ale promiň mi to, že jsem chtěl abys zůstal." Pronesl jsem do objetí.

O: "chci se pokecat s Tím novým."

F: "Ani náhodou. Běž si sednout do obýváku a čekej až příjdu." Zavolal jsem na ni a slyšel jak odcházela od dveří za doprovodu remcání.

Vzal jsem ho kolem ramen a vedl ho z koupelny.
Holky seděly v obýváku a nad něčím se smály.

Vyšli jsme spolu z bytu a Hyunjin otevřel svůj byt. "Zítra se uvidíme." Pronesl jsem povzbudivě. Pohladil jsem ho po vlasech a najednou jsem dostal chuť ho políbit ale neměl jsem odvahu.
"Ahoj." Řekl jsem a raději rychle utekl do svého bytu.

✨ To by continued...✨

Nový sousedKde žijí příběhy. Začni objevovat